Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

KP31 ja testi näytti negaa, ilman epäilystäkään jospa se kp 1 sieltä sitten pian tulisi, tietäisi että kroppa toimii edes joten kuten normaalisti. Sunnuntaina teen kyllä toisen testin jos ei menkat ala.

Täytyy käydä katsomassa tuolla kotitesti.fi sivulla, kiitos vinkistä!
 
On kyllä sellainen selkäjomotus että viikonloppu tulee kyllä kulumaan punaisissa merkeissä.. Olo ei ole kauhean pettynyt kuitenkaan, ehkäpä me jo ensikierrossa alettas yrittämään kunnolla. Nyt vaan se ensikerto tänne jo!
 
tätiä ei näy eikä kuulu mut jos malttais ainakin sunnuntaihin ettei tulis turhaan negoja testailtua. Pientä jännitystä ilmassa :x

Heippa kaikki uudet haaveilijat ja plussatuulia kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei vieläkään oo oiretta suuntaan eikä toiseen..Alkanut se kuivakausi ainakin sata kertaa kuivempi kuin mitä viime kierron loppupuoli:kieh: ja lämmöt näköjään 37,2:O
Jeccika mullahan viime kierrosta tuli kahdet limat ja ovis oli menkkojen alusta laskien silloin myöhemmin joten mars hommiin siitä:p
Jollakin voisi jo olla välillä hyviä uutisia=)
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika
Jokohan täällä kohta alkais kunnon plussa-aalto! :rolleyes:

Mä en tällä hetkellä tiedä mitä mun kroppa touhuaa. Tänään tuli vähän verta paperiin pyyhkiessä mut en sit tiedä et onko mulla vähän kuivat limakalvot tai jotain ( oltiin nimittäin vähän pupuiltu viime yönä ). Alkuillasta iski jotenkin tosi outo olo ja lämmöt olikin yli 37 mitä mulla harvemmin on. Sit tuntuu et vessassakin saa ravata koko ajan mut mä kyl juon aika paljon vettä päivän aikana. 1 testi olis vielä kaapissa mut ku ei vaan haluais nähdä sitä yhtä viivaa siinä... Taas tuli vähän omaa napaa, sorgen! :ashamed:
 
Sunnuntai 17.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 58/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
*Miukula....................kp 56/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
*Taike80(32)..............kp 54/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
*SuAnn(30)...............kp 53/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 52/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 52/??...................................... ...............

Mommytobe?(27).......kp 47/?..................yk 1.............................
FLV..........................kp 46/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
laruu.......................kp 43/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 41/32...................yk 9.............................2.

haave_ilija................kp 35/28-38............yk 4................................
jen_ni......................kp 34/28................. yk 2........... ya 1/13.......3.
jadeka.....................kp 33/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 33/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Mom09.....................kp 32/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.

verppu.....................kp 28/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 28/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 28/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
avantasia(26)...........kp 26/33...............yk 3..............................3.
äippä 84..................kp 24/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 24/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 24/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 24/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.

Jeccika....................kp 19/28................yk 4...........ya 11/12........3.
Markke.....................kp 18/30...............yk 8............ya 6/12.........2.
jii87(25)...................kp 16/28.................yk 2..........ya 1/13........1.
Penni79....................kp 12/25-26............yk 2..........ya 2/13.........2.
Sanna-M..................kp 11/29-31...................................... ............
Annatto.....................kp 11/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.
Kolibrinkukka.............kp 10/28-30...........yk3.................................2.

MannaM...................kp 9/42................yk 2...........ya 12/12..........2.
reason.....................kp 8/28................yk 11..........ya 5/12........1.
Säihkiss(33).............kp 6/28.................yk4............ya 11/12.........1.
Slallu......................kp 5/31-41.............yk 5...........ya 9/12........1.
Linttu......................kp 2/28-30...............yk2...........ya 1/13.........3.



Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP, Jonnamo



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau, Alexandra89, pinkkihevonen, Matilda-,Niiskulineiti86, marianna87




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1)
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Alkaa jo käsiä syyhyttää kun kaapissa olis yks r-testi:D mut ei nyt oo kun vasta ehkä dpo6 korkeintaan:kieh: Oireina on ollut muutaman päivän järkyttävät ilmavoimat:snotty: ja jotain ihme näppylöitä on tullut rintaan ja hiusrajaan:kieh: En vaan usko että raskauteen liittyviä oireita voisi näin aikaisin olla.. LÄmmötkin 37,3..oonkohan mä vaan tulossa kipeeks:headwall:
Joko Daisy on tehnyt testin? entä Susimieli,alkoiko vuoto? Ja beyondilla on siellä jännät paikat:xmas:
 
Maha on kyllä menkkoja uumoilevasti turvoksissa ja välillä nippailee, mitään kunnon menkkajulimista ei (ihme) kyllä ole tänään ollut. Kp 26/26-28

Miehen mielestä on turha testata liian aikaisin ja usein ja kysyinkin että koskahan olisi herran mielestä sopiva hetki, jos menkkoja ei kuulu. Kuulemma ensi viikon keskiviikkona(!) vasta. onhan tossa järjen hiven mukana, kerkiää menkat alkaa jos ovat alkaakseen ja testikin näyttää siinä vaiheessa jo isolla todennäköisyydellä plussan jos raskaana olen. Yritin selittää että sinne asti malttaminen ei ole ihan helppoa :D
 
Testin tein aamulla ja nega oli niin kuin vähän arvelinkin ja heti piti mennä tilaa uusia. :LOL: Ei pitäisi varmaan tilata niitä niin paljon niin ei tulisi kiusausta tehdä niitä koko ajan. :p Pitää vaan lisää ahdistella miestä, sitä tuskin haittaa. Toissapäivänäkin kuulema viettelin sen pyllistämällä olkkarissa ( etsin sohvan alta lapsen leluja). :LOL: Mä vaan veikkaan et meikäläisellä tää imetys on aika hyvä ehkäsy, vielä en kyllä olis valmis siitäkään lopettamaan vaikka vähennetty on. Päätöksiä, päätöksiä!! :kieh:

Plussatuulia jokaikiselle nyt!!!!!! :heart:
 
Kp 13, 14, 15 tehty ovistestejä. Niihin saatu pelkkiä hailuja viivoja.. Sofi one step testejä kp13, 14, 15. Pregnetchek ovistesti tehty kp15. Mitäs niistä nyt voi päätellä..? Tänään kyllä kipuilee vasemmalle puolelle alamahaan. Olisko tämä nyt se The kierto? :)
 
Mulla on nyt sitten kp1/~30 ja yk2 alkanut! Ei onneksi tullut megakierota, joten toivotaan että kroppa toimii normaalisti ja parin viikon päästä sitten olis taas ovis. Taidan kyllä uteliaisuuttani tilata ovistestejä :D ja samalal sitten raskaustestejäkin, vaikka tietty sitä toivoo ettei montaa kertaa tarvis testailla :LOL:
 
Tyylipuhdas nega testattu täällä vaikka itelleni vannotin etten tee testiä ennen maanantaita, en vaan malttanut:x tätiä ei näy mut limoja on tullut senkin eestä.. Mistä moinen? Jos menkkoja ei ala kuulumaan niin teen uuden testin ensi viikolla (loppuviikosta) :) äääh, tätä tiedottomuutta :(
 
koskahan niitä oireita saa ootella, ei tässä oo mittään tavallisesta poikkeavaa muuta ku oudosti vihlo alavattaa aamulla ... njooh.. jännätään :) 19/28 tänään(pst, kivempi seurata kiertoa ku näkkyy nuo päivät perässä aina :) Ei tarvi erikseen alkaa ettimään listaa jokaisen kohalla ;D
 
Huomenta :)

Täällä näemmä jotku edelleen jännittelee :) No toivottavasti se muuttus iloks ;)

Tuntuu kyllä itelläkin, että päivät menee toooosi hitaasti, vaikka tässä ei jännäillä muuta kuin sitä ovulaatioita. Oon hätäpäissäni ja pari ovistestiä menneellä viikolla tuhlannut (to-pe), vaikka kyllähän sen tietää, ettei ne mitään näytä. Tänään ajattelin kans tuhlata yhden, vaikka tasan tarkkaan tiedän ettei se varmaan edes haaleaa viivaa näytä. Tänään kuitenkin vasta kp 10 eikä ovis ole ovella todennäköisesti vielä viikkoon. Että niitä ovisnippailuja, limoja sun muita odotellessa :LOL:

Uhkasin, että tässä kierrossa joka toinen päivä sit on tapahduttava jotain. Eilen ukkeli kyllä kiehnäs, mutt itteeni väsytti iha tajuttomasti koko päivän. Okei tuli silti hommat hoidettua, joten eiköhä ollu hyvä alku :LOL: Nyt vaa sit kalenteri kädessä millon tarttee tehä jotain ja oviksen aikaan sitten tarttee pitää huoli, että tapahtuu kans jotain ja oikeeseen aikaan eli varmistuksia varmistuksien perään....mikäli työvuorot natsaa. Sekin on meillä aika rajottava tekijä. Tarttee siis toivoo, että oviksen aikaan ollaan molemmat kotona. Heh, tää kierto kuulostaa oikeesti siltä, että sitä lasta nimenomaan tekemällä tehdään :whistle:
 
Täällähän on jännät päivät useammalla :popcorn:
Itse ajattelin testailla huomisaamuna.. dpo kylläkin 10 vasta, mutta josko siellä jo vaikka jotain näkys:whistle: Järki kyllä sanoo että kannattasko odottaa vielä ees muutama päivä, mutta eihän tällä ole järjen kanssa mitään tekemistä :LOL: Oireita ei ole minkäänlaisia, ei siis yhtään mitään...

äippä kp 24/29
 
Mä luin jokunen viikko sitten netistä jonkun pätkän jonka joku oli kopioinut netistä aiheesta ovulaation aikaan tapahtuvat yhdynnät. Sen mukaan suurin todenäköisyys raskaudelle oli 2 vrk tapahtuneessa yhdynnässä ennen ovulaatiota (ei siis ovistestin plussaa vaan itse ovulaatiota). Oisko ollu joku 20-25%.. Pienemmät tsännit oli ennen sitä jopa 5 vrk aiemmin olleesta yhdynnästä. Mutta yllättävää oli mun mieletä se että tosiaan 2vrk aiemmin oli suurempi tsänssi kun itse 1 vrk aiemmin tai samana päivänä.

En nyt yhtään tiedä mihin tutkimukseen tämä edes viittasi, ja nyt en löydä äkkiseltään koko kopioitua tekstiäkään tähän liitteeksi.
Itse olimme ekan raskauden tärpätessä ovulaation aikaan yhdynnässä kp12,15 ja 16. Ovis testi näytti plussaa kp14 eli ovis oli kp 15-16 kaiketi.

Ai niin ja sittenhän ne väittää että tyttölapset "tehdään" ennen ovista ja poikalapset oviksen aikaan... Meillä eka on tyttö joten oisko sit saanut alkunsa jo tosta kp12 aktista. tiedä häntä.
 
Mut voi siirtää taustailijoihin.Mieheni sairastui yhtäkkiä ja vakavasti :( Yrityskin siis luonnollisesti katkolla useita kuukausia. Elämä osaa näköjään yllättää niin hyvässä kuin pahassakin.

Toivotan kovasti tsemppiä teille kaikille ja plussatuulia!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä