Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Huomenta vaan naiset :)

Aamulla tuli pikkareihin vessakäynnin yhteydessä rusehtavaa valkkaria,eli täti antaa merkkejä itsestään,samperi kun rupes ärsyttämään :\
noh,ens kierrosta sitten! :) ja siihen satsataan sitten enemmän,jos mahdollista,kun tähän kiertoon :)
 
Olen aika varma tuntemuksista päätellen että ovis oli eilen kp 12. Eli tänään olis DPO 1. Kaikki ovistuntemukset kesti kolme päivää, vattakipua, haluja ja limailua, ja eilen loppu illalla kaikki. Noh toissapäivänä ja eilen pupuilua, täytyy toivoa parasta ! Tänään kp. 13/28 :)
 
Mäkin luulen että ovis oli eilen tai toissapäivänä..Tänään lämmöt heti aamusta 37 minkä olisin kyllä osannut arvata ilman mittaustakin kun posket on ihan tulessa:O Onneks on paljon lunta niin voi mennä leikkimään strutsia pojan kanssa:D
Jeccika eikös se ollut puhe että plussataan tästä kierrosta yhdessä:p Eli toivotaan parasta ja pelätään pahinta:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Mom09 ja Jeccika
Hellurei ja tervetuloa uudet kuumeilijat!! :wave:

Tänne tuli yllättäen jo viikonloppuna täti kylään. Sunnuntaina siis alkoi ja eka kierto raskauden jälkeen oli siis 25. Tosin on kyllä ollut aika niukat vielä ja yleensä oireilen ennen tuloa, niin että maha paisuu kuin ilmapallo... Niin siksi yllätyin kun sunnuntaiaamuna tulikin ihan kirkasta... :confused: Eikä oikeastaan vieläkään mitään oireita että ne olisi päällä, ihan outoa. Tietääköhän mun kroppa itekään mitä se touhuaa!!! :LOL: No ensi kiertoon siis! :rolleyes:
 
Tervetuloa uudet kuumeilijat mukaan!!

Mulla ei kyllä ollut sitten mitään ovistuntemuksia tässä kierrossa, toivotaan nyt ettei mennyt harakoille tämä kierto : /
Kertokaapas pöljälle kiinnittymisvuodosta kaikki; onko ihan humpuukipuhetta vai onko kokemuksia jollakin?? :attn: Itsellä mennyt ihan huomiotta edellisissä raskauksissa, jos jotain vuotoa oliskin ollu... en ole aiemmin näin tarkkaan silti kyttäillytkään.. :whistle:
 
Testasin taas negan (kp21/26-28)! Ainoa "oire" on hyvin lievä tissiarkuus eli aika epätoivoistahan tuo testaaminen oli :D Mutta jos kotona on testejä niin jotenkin on PAKKO testata. Mulla on dpo kuitenkin jo yli 10 niin kai jotain ois näkynyt jos ois näyttävää. Menkat alkaa varmaan ennen perjantaita. Kierto senkun lyhenee.
Jos jostain syystä ei kuulu menkkoja niin aikaisintaan sunnuntaina teen seuraavan testin. Enkä ota niitä kotiin jemmaan. Hmph.
 
Wuf
Tervetuloa uusille!!

Musta tuntuu et joka puolella on raskaana olevia tai sit pikku vauvan kaa liikkuvia. Kiertelen työkseni eri myymälöitä ja markkinoin s-etukorttia, noh viime viikolla oli joka toinen asiakas joko raskaana tai sit pikku vauva mukana. Vaikka yritystä ei olla viel aloitettu niin olen jo vuoden verran kuumeillut toista...
Huomenna olisi sitten kierukan poisto :p veikkaan et ovis oli eilen kun sen verran kipuili alavatsa, mut eipä siitä nyt varmaan ehdi hyödyntää kun vasta huomenna lähtee kierukka : / Hidastavana tekijänä meillä on miehen lääkitys joka vaikeuttaa siemensyöksyn tuloa, mutta ei onneksi estä sitä täysin ;)

Mutta nyt ruokaa tekemään ja sit koulun penkille istumaan.
 
Tervetuloa uusille täältäkin! :wave:
Täälläki on ihan sama juttu että niitä raskaana olevia ja rattaita työntäviä ylpeitä mammoja pursuaa joka tuutista!

Käyn joka päivä lukemassa tänne tulleita uusia kirjotuksia, olen tullut teistä riippuvaiseksi! :D Välillä ku tuntuu että oon tällähetkellä ainoa (ja olenkin) joka perheenlisäystä yrittää lähipiirissä saada niin tuntuu ettei muut oikeen lopulta ymmärrä kuinka raastavaa tää touhu toisaalta on.

Eksän kanssa oli 4 vuotta Tjottailua ja mitään ei tapahtunut niin jotenkin meni usko koko raskautumiseen. Sen vaan unohti että ilman ehkäisyä mentiin, mutta tädin porhaltaessa paikalle tuli muistutus, että jotain on vialla. Sitten kun mies vaihtu niin heti ekasta yritys kerrasta raskaaksi. Tuuria vai mitä sitten oli.. Mut nyt on taas toi epätoivonen olo takaraivossa vaikka vasta eka puhdas kierto keskenmenosta.. Osais vaa olla stressaamatta asiasta...

Nää kierron viimiset päivät.. Miten nää kestää? :D
Anteeksi omanapaisuuteni :ashamed: mutta avautuminen vaan auttaa!

Tsemii uuteen kiertoon joutuneille, täältä puhaltelee plussa tuulet teille! :hug:
 
Heippa kaikille!

Tervetuloa uusille ja Kääkkikselle isot onnittelut plussasta.:flower: Näköjään pitkä kierto voi tuottaa hyvän tuloksen.

Itsel menossa kp 50. Eipä tätiä näy, mut testit myös negaa. Ei siis olla raskaana.:headwall: Taitaa vaan kroppa edelleen olla sekaisin, vaikka imetyskin loppui jo elokuussa. Mulla vaan on jo ton esikon kohdal ollut tarvet hoitoihin ja myös prolaktiiniarvo on ollut korkea. Eli estää kuukautisten tuloa ja ovulaatiota. Aloin täs vaan luottaa et raskaus olis parantanut raskaaksi tulon mahiksia, kun tosiaan ennen esikoista en koskaan tuntenut mitään ovisoireita. Vasta hoidossa huomasin nipistelyt ja irtoamisenkin. Nyt on jo kolmenkierron ajan ollut vastaavia tuntemuksi, mut enpä usko et ovista kuitenkaan tapahtuu.

Nyt onkin suunnitelmissa vähän painoa pudottaa ja yritellä rauhassa. Eihän tässä kiire ole. Tosin en mitään kuhean isoa ikäeroa haluis lapsosille. 5v max. Ja tosiaan jos painonpudotus ei tuota tulosta, niin täytyy sitten taas lekurin pakeille marssia.

Sori vaan tämä omanapaisuus. Luen myös juttuja päivittäin, mutta kommentoin harvemmin. Jännittelen kuitenkin teidän oireiden kanssa ja varsinkin jos yritystä on ollut kauemmin päällä ilman tulosta. Ja tosiaan myös pitkät kierrot rasittaa monia. Joten tiedän tunteen, kun kiertoa ei oikeen ole ollenkaan. Toki on myös kiva kun toisilla tärppää nopeaan, eikä tarvitse näillä palstoilla kuukausikaupalla roikkua.

Mutta joo, hyvää alkuviikkoa kaikille ja päivittäjälle tiedoksi ettei poista mua listoilta, vaikka kierto venyykin. :)

Miukula kp 50
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 13.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

kahvikuppi(26)..........kp 54/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
*Miukula....................kp 52/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
Taike80(32)..............kp 50/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.

SuAnn(30)...............kp 49/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 48/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 48/??...................................... ...............
Mommytobe?(27).......kp 43/?..................yk 1.............................
FLV..........................kp 42/?...................yk 1..........ya 1/13........3.

laruu.......................kp 39/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 37/32...................yk 9.............................2.
Slallu........................kp 32/33-41...........yk 4...........ya 9/12........1.
reason.....................kp 31/28................yk 11..........ya 5/12........1.
haave_ilija................kp 31/28-38............yk 4................................
jen_ni......................kp 30/28................. yk 2........... ya 1/13.......3.

jadeka.....................kp 29/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 29/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Linttu......................kp 29/28?...............yk 1...........ya 1/13.........3.
Mom09.....................kp 28/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.
verppu.....................kp 24/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 24/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 24/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
avantasia(26)...........kp 22/33...............yk 3..............................3.
marianna87..............kp 22/30................yk4.............ya10/2012.....1.
äippä 84..................kp 20/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 20/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 20/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 20/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.

Jeccika....................kp 15/28................yk 4...........ya 11/12........3.
Markke.....................kp 14/30...............yk 8............ya 6/12.........2.
jii87(25)...................kp 12/28.................yk 2..........ya 1/13........1.

Penni79....................kp 9/25-26............yk 2..........ya 2/13.........2.
Sanna-M..................kp 7/29-31...................................... ............
Annatto.....................kp 7/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.
Kolibrinkukka.............kp 6/28-30...........yk3.................................2.
Säihkiss(33).............kp 2/28..................yk4............ya 11/12......1.



Day Past Ovulation:
Slallu........................DPO 12



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau, Alexandra89, pinkkihevonen, Matilda-,Niiskulineiti86




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1)
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Eilen pamahti oireita oikein roppakaupalla joten piti illalla testata. Negahan se oli, mutta en lannistu. Alaselkää pakottelee, huimaa, närästää, ummetta, pierettää, eilen väsytti koko päivän ihan älyttömästi ja vaikka nukuin tuntimääräsesti liian vähän (7h), olin herätessä täysin virkee. Yleensä vaikee päästä sängystä ylös kuudelta vaikka ois nukkunu miten paljon..
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
Eikös oviksen jälkeen pitäisi tulla se kuivakausi??Mun kroppa ei oo varmaan kuullukaan sellaisesta,valahtelee valkkaria oikein kunnolla..Alkaa miettimään että vieläkö se ovis onkin tulossa:O ei tosin oo kirkasta vaan vähän kuin vetistä voidetta:x Ja mahaan sattuu välillä..Tiiä häntä:whistle:
Susimieli kuitenkin testaat tänään:D se on pirun hankala olla testejen kanssa kun nehän on "pakko" käyttää..:p
 
Wuf
Mä muista kun tuota neiti aloin odottamaan, että testasin kolme tai neljä päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, kun testit jo kaapissa oli. Plussa tuli kyllä Ja nyt oonkin päätynyt et en edes osta testejä ennen kun menkat on myöhässä ;) tai ainakin tällä hetkellä tuo päätös...

ON: Mulla piti tänään olla kierukan poisto neidin 4v neuvola yhteydessä, mutta tietenkin se henkilö jonka se piti poistaa olikin kipeenä :( noh huomenna sit varaan uutta aikaa.
 
avantasia kyllä mä jo mietin että jos huomenna testais, 48 tunnin väleinhän se hormonimäärä tuplaantuu ;) Pitää katsoa malttaisko sitä vaikka ainakin torstaille odottaa. Mulla oli muuten kans ihme "märkäkausi" tossa, yleensä mulla on ennen menkkoja märempää mutta sit alkaa kans ne menkat, nyt on taas kuivaa ja menkkoja ei näy? Tästähän ne (luulo-)oireet taas alkaa.. :D
 
pitkäkiertolaisille :hug: ja toivon teille jokaiselle plussaa :heart: Muistakaa, että toivoa on niin kauan, kun menkkoja ei näy :heart: Pakko oli tulla kurkkimaan mitä teille kuuluu :)

Täällä on varailtu ensimmäinen neuvola parin viikon päähän ja pahoinvointia odotellaan alkavaksi samoihin aikoihin :D

Tärppionnea kaikille :heart:

kääkkis ja sisu 4+1
 
Hyi, hyi.. Paha paha.. Oon koittanu nyt tätä palstailua vähentää.. Mutta tilalle on tulutkin naamaraamattu ja sydänpyllyt-kirppis..:stick: Voi miten oonkaan hurahtanu niihin vaatteisiin. Voi apua. :ashamed:

Napailu: Nyt on kiertopäivä joku, yhtään en oo laskennu. Oon saanut pidettyä ihteni kurissa ja nuhteessa ja en oo laskeskellu! Hyvä minä! :wave: Mutta oviksen uskoisin olevan pe-su välisellä ajalla.. Että sitä ootellessa. :)
 
Tervetuloa uusille jos en ole kaikille muistanut sitä vielä toivottaa :)

Täällä alkoi vihdoin ja viimein menkat ihmeellisen pitkän kierron jälkeen. Tänään siis kp1/28-32 ja yk4. Kaksi testiä ehdin tehdä kun menkat yleensä tulee lähes kellontarkasti ja oireitakin muka oli vaikka mitä. No, yritystä on niin vähän vasta takana että en todellakaan lannistu vielä.
 
Linttu miten maltat oottaa? :p
Avantasia näin me tehdään kyllä :) positiivisella asenteella mennään!

-PikkuMyy- mulla on tänään ke 15/28 lipsahtanu tuone taulukkoon päivä lissää, vaikka mulle sopis että olis 16 ;D

ON: limailu loppu pariksi päiväksi ja tänään taas alko :eek: outoa.. taasko se ovis tulee :D

Kiinnittymisvuotoa huomasin kakkoselta viikon oviksen jälkeen Äippä 84 :) se oli kirkasta tuhrua, sidettä ei tarvinnu. Ykköseltä sitä en tajunnu ees seurata :D

Viikko pitäs jaksaa että alkaa jännäilyt :p
 
Jeccia, mä en haluais ihmetellä viivanpaikkoja ja haamuja, siksi en testaile ennen kuin on reilut kiertopäivät... Ja koska ei ole sellaista varsinaista yritystä ollut, eli ei ovistestejä eikä "pakkoseksiä" ( :LOL: ), ja kierronpituudestakaan ei ole mitään varmaa tietoa, niin on parempi odotella vielä pari päivää. kroppaa kyllä tulee kuulosteltua ihan koko ajan...
 
Menkkajuilintoja aina välillä, kait se täti sieltä kohta kurvaa. Dpo ainakin 14, ehkä jopa enemmän. Oli pakko vielä testata yksi nega aamulla, KOSKA mulla on nännit ihan hillittömän arat, etenkin oikea! Mitä ihmettä? Kp 23/26-28. Jos menkkoja ei kuulu niin su tai alkuviikosta testaan vielä. Nyt ei kai auta kun odotella.
 
Uuuh, täällähän alkaa olla jännät paikat eräillä! :p Tuloksia odotellessa!!! :D

Mä olen ihan ihmeissäni nyt. Mun menkat oli tosi niukat ja hyvä kun kesti ees 3 päivää. Ihan hyvin pärjäsi siis pelkällä pikkuhousunsuojalla. Yhtään ei edes ollut olo että olis menkat ollut. Normaalisti mulla siis 5-6 päivää ja on tuntemuksia ja kipuja ja vuotoa. No toisaalta nää oli vasta toiset menkat ekan raskauden jäljiltä ja imetän vielä jokusen kerran päivässä. Voiko oikeesti imetys sotkea näitä asioita noin paljon??? :confused: Kroppa ihan sekasin. :headwall:
 
Mulle voisi lisätä yhden kp:n tuonne listalle. Eli tänään keskiviikkona kp2/28-32.

Täällä ihan sama juttu kuin Daisylla, että on niin kummalliset menkat että en tiedä voiko näitä edes menkoiksi sanoa. Pientä tuhrua vaan tulee, ihan kuin viime kuussakin. Jotenkin on semmoinen olo, että voiko sitä edes raskaaksi tulla jos vuotokin on näin minimaalista. Vaikka niinhän se taitaa virallisesti olla, että menkkojen runsaus tai niukkuus ei kerro esim. siitä limakalvon paksuudesta mitään. Mutta miettimään se silti pistää... : / Onneksi olen löytänyt kaikenlaisia tarinoita täältä netin ihmeellisestä maailmasta, että niukkavuotoisetkin naiset ovat lapsia saaneet :)
 

Yhteistyössä