Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Kiitos :flower: Kävin kurkkaamassa, niin kyllä se viiva siinä vaan näkyy yhä, ei ollut karannut minnekään :D On kyllä tosi höntti olo, odottelen että viiva vahvistuu, niin uskallan sitten kertoa lähipiirillekin :)

oireista: Olihan mullakin tota huimaustakin jo muutamana päivänä, mutta ajattelin sen johtuvan aivan jostain muusta :D Samoin rinnat on ollut herkät, varsinkin aamulla, mutta en uskaltanut sitäkään ajatella " oireena". Tuleekohan meille toinen poika, kun silloin rinnat olivat alkuraskauden herkät :rolleyes:

haave_ilija: Mullakin tuli eilen toi "vahva" tunne, että en todellakaan ole raskaana ja kuinkas kävikään :D Nyt tsempit sulle, toivottavasti on kyytiläinen myös sinulla :heart:

Kyllä mä olen sekaisin kuin seinäkello nyt :D Aika mahtavasta megakierrosta voi todellakin raskautua, nyt se on todistettu :heart:
 
avantasia: Joo, just tässä naureskelin, että merkkavatkohan mun olevan neljännellä kuulla :LOL: Jos tämä nykyinen neuvolatäti tekee kuten edellinen, niin varmaan mennään ultraamaan :) LA oli ton VAU:n laskurin mukaan 22.10, jos oviksesta laskee, eli 2 päivää ennen mun synttäreitä :heart:
 
Eikä :D Onnea kääkkis aika mahti juttu! Myös muille onnittelut! Täällä näyttää oleen tosi paljon plussanneita, itse olen pitänyt hiljaiseloa kun ei oo mitään kuulunu.

Täällä riemuitsen tänään alkaneita menkkoja koska rupes jo päätä huimaa nuo kiertopäivät :) Eli siis huomiselle voi päivittää:

Annatto.................kp 2/48-86...............yk 3..........ya 9/12...........1.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
kääkkis82 mahtavaa! Onnea paljon sinne! ihana uutinen oli kyllä. :heart:

klementiini (muistanko varmasti nimimerkin oikein?!, hm..) kiitos kannustuksesta!
kyllä tämä tosiaan on päivä päivältä parempi ja tänään olen uskaltanut jo aivastaa :D enkä kipuläääkkeitä tarvitte ollenkaan tämän takia.

minua mietityttää kovasti, että voinko kuitenni olla raskaana vaikka lauantaina näytti negaa testit pissasta ja verestä. täti tuli yllättäen jo maanantaina eli kp 24. mutta on ollut tosi niukka vuoto, jos ollenkaan. voiko tuo leikkaus jotenkin sekoittaa tätäkin asiaa? outoja mahakipuja myös ollut ja kova turvotus, joka siis varmasti johtuu leikkauksesta, mutta kuitenni pelottaa. ja missä lääkkeissäkin olen viikonloppuna ollut... apua, ja työpaikan vaihto on nyt käsillä. taidan huomenna tehdä kuitenni aamulla vielä testin varmistukseksi ennen kuin irtisanon itseni vakkarityöstä.

ja minut saa laittaa taustailijoihin.
päätimme miehen kanssa ottaa vähän rauhallisemmin tämän työpaikan vaihdoksen takia lähinnä ja muuutenki. mutta hengessä olen täällä mukana koko ajan!:D
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Onnea Kääkkis!!!!:flower: :heart:
Toivottavasti perässä tullaan kakki loput! :rolleyes:

Mä en kyllä yhtään tiedä mitä mun kroppa touhuaa. Nyt oon parina päivänän bongannut jotain ihme mönjää ja valkovuoto on tosi runsasta et välillä oikein lorahtaa housuhin. :LOL: koko ajan tunne et nytkö ne menkat jo alkaa... Muutenkin tuntuu et on kosteat olosuhteet. :x Voikohan se vaan olla ovis joka on pitkittynyt???!!! ja koko ajan taistelen omaa mieltä vastaan että en vielä testiä tee ku on niin aikasta. :p
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Perjantai 8.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Niiskulineiti86(26).....kp 59/27.................yk 4.............................1.

kahvikuppi(26)..........kp 49/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
Miukula....................kp 47/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
Taike80(32)..............kp 45/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
SuAnn(30)...............kp 44/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 43/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 43/??...................................... ...............

Mommytobe?(27).......kp 38/?..................yk 1.............................
FLV..........................kp 37/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
laruu.......................kp 34/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 32/32...................yk 9.............................2.

Säihkiss(33).............kp 29/28..................yk3............ya 11/12......1.
Slallu........................kp 27/33-41...........yk 4...........ya 9/12........1.
reason.....................kp 26/28................yk 11..........ya 5/12........1.
haave_ilija................kp 26/28-38............yk 4................................
jen_ni......................kp 25/28................. yk 2........... ya 1/13.......3.
jadeka.....................kp 24/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 24/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Linttu......................kp 24/28?...............yk 1...........ya 1/13.........3.
Mom09.....................kp 23/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.

verppu.....................kp 19/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 19/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 19/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
avantasia(26)...........kp 17/33...............yk 3..............................3.
marianna87..............kp 17/30................yk4.............ya10/2012.....1.
äippä 84..................kp 15/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 15/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 15/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 15/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.
Jeccika....................kp 10/28................yk 4...........ya 11/12........3.

Markke.....................kp 8/30...............yk 8............ya 6/12.........2.
jii87(25)...................kp 7/28.................yk 2..........ya 1/13........1.
Penni79....................kp 4/25-26............yk 2..........ya 2/13.........2.
Sanna-M..................kp 2/29-31...................................... ............
Annatto.................kp 2/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.



Day Past Ovulation:
Slallu........................DPO 7



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau, Alexandra89, pinkkihevonen




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1)
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
YAW
jep jep kp 29/26-28 ja negaa, kuinkas muutenkaan... ei oireita mihinkään suuntaan :headwall:

Ja muoks: Juurikin alkoi menkat. Mut sais poistaa listalta ihan kokonaan, tähän päättyy yrittäminen, yk12(13). Tjottaillaan...
 
Viimeksi muokattu:
Daisy D. mulla ihan sama juttu, et valkkaria tulee ihan kunnolla.. eilen ja edellispäivänä olin ihan varma, et nyt tuli täti kylään ku oli niin märät alkkarit, mut ei.. tänään aamulla aloin kans miettimään, et voisko tää olla vasta ovis.. mulla nimittäin ei oo koskaan ollu kierrot säännölliset ja 28pvää, yleensä 32-45 päivää, mut nyt edellisen raskauden jälkeen ne vielä hakee paikkaansa.. vaikka viime kierto olikin 28, niin voihan tää olla paljon pidempi. sellasta oloa ei meinaan oo, että menkat olis alkamassa.. vaikka mielialat kyllä heittelee laidasta laitaan ja oon tosi ärtynyt ja ärähdän helposti ja nopeesti :D mut eiköhän se täti kuitenkin ennemmin tai myöhemmin kurvaa paikalle!
 
Huomenta..
Kyllä taas oli itkussa pitelemistä. Anoppi tuli eilen lapsenlikaksi kun lähin töihin, siinä just ennen lähtöö sano "minun kampaaja oottaa vauvaa." Kyllä mielessäni kirosin, ja kovaa!! Anoppi menikin hieman hämilleen, kun vähän vihasena tuumasin "niinhän ne kaikki oottaa, paitsi minä!" Appivanhemmilla ei siis oo mitään tietoa tästä meidän vauvaprojektista. Tälle viikkoo tuo oli jo toinen vauva uutinen. Tuntuu että niitä tuttavilta kuulee koko ajan..
Äääh... Voispa kääntää tunteet pois päältä.*:(

Vuoto ei tunnu ottavan loppuakseen sitten millään.. Yleensä 5pvä menee ohi, nyt kp7. Vuodon kestosta ja määrästä tulee vaan mieleen tammikuun km. :/
 
Täältä taustalta lähetän myötätuntoa ViiruP! :hug:

Mä oon niin herkillä näitten vauvajuttujen kanssa, että lapsen vieminen päiväkotiinkin on koettelemus. Siellä kun on muita äitejä mahojen kanssa samaan aikaan aamuisin. Töissä on helpompaa, siellä ei ole paljon lisääntymisikäisiä...Yksi nuori nainen eri kerroksessa taitaa olla raskaana, mutta tiedän hänen yrittäneen kauan.

Joten haluan sanoa, että tsemppiä, ymmärrän, miltä tuntuu!
 
ViiruP ja TauTau: ootteko jo pitkään haaveilleet vaavista? Tsemppiä teille ajatusten kanssa. Se ei ole helppoa. Esikoista haaveilin pitkään ja hartaasti ennenkun mies oli valmis isiksi. Pahimpina aikoina piti mennä esim vessaan itkemään kesken kaverin häiden kun joku kertoi ilouutisen..Oikeesti oli onnellinen että toiselle se onnis suotiin mutta samalla tuli puristava tunne rintaan että miksi ei mulle.
Eli oli tosiaan ihana onni ja helpotus kun lopulta mieskin lapsen halusi monen vuoden odotuksen jälkeen ja vieläpä sellainen suht nopeasti saatiin alulle. (alle 5kk)

Raskausoireet ekasta: Vielä sellaisen lisään että oli tuota outoa limaista valkovuotoa ja ihmettelin että onko nyt uusi ovulaatio vai mistä on kyse. Yleensä oli kuivakausi ennen menkkoja. ja raskaana siis oltiin.. Samoin tuli pieni ns. kiinnittymisvuoto 7-8 päivää ovulaatiosta.tästäkin toiveet nousivat kun tajusin ettei ollut aikaista menkkavuotoa.
 
Penni79 Täällä tuli nyt tähän kiertoon puoli vuotta yritystä, miestä pehmittelin ehken toiset puoli vuotta kolmannen tekoon. Esikoinen lähti meillä alulle ihan salaa ja nuorimmainen ensi yrittämällä niin tässä on ite ihan ihmeissään että miksi nyt ei sitten tärppää? Yk4 meillä tuil keskenmeno niin se vielä enemmän nostaa tunteita pintaan. :/
 
Viimeksi muokattu:
Hyppään mukaan fiilisteleen!

Hirmu vauvakuume päällä, vauva haaveissa siis vuodelle 2014... Kunnon harjotukset aloitellaan myöhemmin tänä vuonna :p

Tuossa viikko sitten ilmeisesti kunnon valeoireilua, kun paleli & pyörrytti & pissatti ja vas. alavatsalla nippaili. Testin tein pari päivää sitten ja nega oli. Oireita on vieläkin sillointällöin, mutta en tiedä johtuuko tästä mahdottomasta kuumeilusta :D
 
ViiruP Niin nehän sanoo että vuosi on normaalia että alkaa raskaus ilman ehkäisyä säännöllisillä yhdynnöillä. Vuosi on kyllä odottavalla NIIN pitkä aika. Varsinkin jos oikein yrittää eli varmistaa ovulaatiot jne. Eli kaiken pitäisi olla kunnossa ja ei vaan tärppää- On se niin vaan tuuristakin kiinni jos otollisimmissakin olosuhteissa raskauden mahdollisuus on jotain 20% per kierto.
Keskenmenoa en ole joutunut kokemaan mutta voin vain kuvitella miten raskasta se voi olla. Tsemppiä!
 
Mä nyt oon varmaan hukannut oviksen :headwall: tai ainakin limailu on lopahtanut vaikka vatsa on alkanut nyt olemaan kipeä ja alakerta tuntuu jotenkin turvonneelta:whistle: Onkohan se vasta tulossa vai mennyt..Blaah kun ei tiedä mistään mitään:| lämmöt oli tänään 0,3 astetta alempana kun normaalisti mutta nehän voi heittää muutenkin:kieh:
Tervetuloa Bebe:wave:
 
Onnea plussanneille :heart:

Voimahalit uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Dpo 7, viime yönä heräsin pari kertaa ku viilsi alavatsaa molemmin puolin. Nännit ei oo niin herkät ku aikasemmissa kierroissa tähän aikaan. En kyllä testaa ku viikon päästä. Periaatteessa olis parempi jos en raskautuis tästä kierrosta vaan vasta seuraavasta mutta silti toivon...
 
YAW :heart: :hug:
tervetuloa bebe! :wave:
Täälä ei mitään uutta! Kuvittelen tosiaan että ovis olis nyt tänään tai huomena. Tänään niin kovasti vihlo rinnasta ja limailu ei oo loppunu ollenkaan vaan jatku suoraan menkoista.. Saapa nähä onko kierto lyhempi! 10/28 siis tänään..
 

Yhteistyössä