Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille :heart: ja Heippa kaikki uudet haaveilijat:wave:

Kiirettä on pitänyt ku melkein kaksi viikkoa on kulunut siitä ku viimeksi täällä olen kerennyt pyörähtää. Kovasti haaveissa olisi ettei täti ilmaantuisi ja pääsis plussan testaamaan mut vielä hetken jos malttais :whistle:
 
Onnituksia kääkkis82 voi että oon niin onnellinen noista teidän plussista!! Täällä vuoto saatu päätökseen ja nyt kova yritys päälle ja pupuilemaan urakalla.. Ja morjesta uusille tulokkaille :wave:
 
Sunnuntai 10.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Niiskulineiti86(26).....kp 61/27.................yk 4.............................1.

kahvikuppi(26)..........kp 51/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.

Miukula....................kp 49/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
Taike80(32)..............kp 47/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
SuAnn(30)...............kp 46/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 45/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 45/??...................................... ...............
Mommytobe?(27).......kp 40/?..................yk 1.............................

FLV..........................kp 39/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
laruu.......................kp 36/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 34/32...................yk 9.............................2.
Säihkiss(33).............kp 31/28..................yk3............ya 11/12......1.

Slallu........................kp 29/33-41...........yk 4...........ya 9/12........1.
reason.....................kp 28/28................yk 11..........ya 5/12........1.
haave_ilija................kp 28/28-38............yk 4................................
jen_ni......................kp 27/28................. yk 2........... ya 1/13.......3.
jadeka.....................kp 26/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 26/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Linttu......................kp 26/28?...............yk 1...........ya 1/13.........3.
Mom09.....................kp 25/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.
verppu.....................kp 21/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 21/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 21/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.

avantasia(26)...........kp 19/33...............yk 3..............................3.
marianna87..............kp 19/30................yk4.............ya10/2012.....1.
äippä 84..................kp 17/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 17/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 17/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 17/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.
Jeccika....................kp 12/28................yk 4...........ya 11/12........3.
Markke.....................kp 10/30...............yk 8............ya 6/12.........2.

jii87(25)...................kp 9/28.................yk 2..........ya 1/13........1.
Penni79....................kp 6/25-26............yk 2..........ya 2/13.........2.
Sanna-M..................kp 4/29-31...................................... ............
Annatto.....................kp 4/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.
Kolibrinkukka.............kp 3/28-30...........yk3.................................2.



Day Past Ovulation:
Slallu........................DPO 9



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau, Alexandra89, pinkkihevonen, Matilda-




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1)
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Näinpä sitten unta et kaks kaunista viivaa sain, heräsin ja heti tunne et nyt ei oo natsannut. Oireet vähentynyt, mut edelleen toiveita et vois ollakkin raskaana, mut voi toi tunne on niin vahva et ei.
Pakko unen innoittamana testata, nega. Kp 27/28-38, tää kierto taitaa mennä lyhyemmän mukaan.
Mä en taida uskaltaa enää testata, kun en haluu nähä sitä yhtä viivaa. Kaksin aina kaunihimpi sanonta taitaa pätee tässäkin :)
Menkkajomotusta hetkellisesti aamulla, mut sitä nyt on ollu pitkin kiertoo.
 
mä kans testasin eilen kp 25 puhtaan negan ja en tiedä viittinkö testata enää ellei menkat ala olla viikkoa "myöhässä". voihan tietysti olla että ei edes näkynyt vielä eilen, mut en jotenkaan jaksa uskoa siihen et olis tärpännyt.. tää on vaikeeta kun ei tiiä tarkalleen koska ovis on ollut. eilen oviksesta oli korkeintaan 10pvää, luultavasti vähemmän.. kuinka monta päivää oviksen jälkeen yleensä vois saada haamun testiin? herkällä testillä..
 
Kiinnostaa sama kuin jen-niä. Mulla on edelleen tissituntemuksia, hetkellistä kuvotusta ja maha tuntuu välillä hassulta. Tissit ja näin monta päivää kestänyt kuvotus ei kuulu normikiertoon. En oo varma tarkasta ovispäivästä ja muutenkin olen vähän skeptinen sen suhteen että plussaa saisin.. Tavallaan ei tee mieli testata negaa mutta hermot ei ehkä kestä ottaa menkkoihin asti.
 
Hätähousuna testasin kun kaapissa poltteli pregchekit. Tyylipuhdas nega. Dpo 8-12. Molempia tissejä aristaa! Ens viikon sunnuntaihin mennessä jos ei ala menkat niin testaan uudestaan. Sitä ennen koitan olla haihattelematta ja tuhlaamatta testejä.
 
Heippa kaikille! Tässä yksi uusi TJOTtailija liittyy seuraan. Olen lukenut innolla ja tiiviisti keskustelua nyt jo pari viikkoa, oikeastaan siitä asti kun päätettiin miehen kanssa että vauva saisi tulla jos tulee.

Meillä on tosin sikäli erilainen tilanne että olemme molemmat opiskelijoita ja tällä hetkellä kesäkuuhun asti opiskelijavaihdossa eri maissa Euroopassa. Eli emme tositoimiin vielä pääse ennen kesäkuuta mutta koska olen niin innoissani tästä asiasta, niin en voi olla kirjoittamatta tänne! :D Olen siis enemmänkin taustailijana täällä kesäkuuhun asti ainakin :)

Sen verran taustatietoja että olen 23v, mieheni 26v ja menimme kihloihin marraskuussa 2012.
 
Mulla vaan edelleen lämmöt on laskussa,puoli asteetta normaalia vähemman tai vähän reilu..Ja eilinen valitus auttoi kun illasta tuli järkyttävät limat:x tänään ei sitten taas mitään..Jokohan se nyt olis se ovis:kieh:
 
Muakin hiukan kiinnostais että kuinka aikaisessa vaiheessa testissä jo jotain voi näkyä, ja mikä on herkin testi ? Mulla nyt 25/? tod.näk. ~30. Dpo on varmaankin 8( ehkä 10...). Nyt alkoi pieni kuvotus ja tissitkin on hiukan herkät... Tosin vatsatautia on liikkeellä :D :D Mä en kyllä varmaan lähde testailemaan ennen kuin viikon päästä... Ehkä. :p ;)
 
Mä oon ekassa raskaudessa saanut näkymään 10 tai 11 päivää dpo sellaisella herkällä testillä aamupissasta. Ihan hailakka viiva jota sai valon alla ihailla. Sitten komea plussa kolmen päivän päästä. Mulla tosiaan lämmöt vittasi selvästi raskauteen kun pysyivät ylhäällä oviskesta asti, eikä laskeneet ennen oletettujen menkkojen alkua. Lämpö 36,8-37,1 kun yleensä 36,4.
 
Huomenta! :wave:

Saanko tunkea nokkani tähän(kin) ryhmään? Kovin on hiljasta noissa parissa muussa, joten jos täällä ois enempi "elämää" ;) Mulla on kyllä vahva aikomus saada se nyytti tämän vuoden puolella maailmaan, mutt alkaa kyllä näyttää epätoivoselta. Tosin olis kyllä enemmän kuin tervetullut, kun toi poikakin täyttää kohta 3 vuotta ja ikäero eiku vaa kasvaa koko ajan...ja itellä ikää :$

Aattelin niin, että edellisessä kierrossa oisin plussanu, mutta ei :( Nyt on uus iso satsi ovistikkuja tilattu seuraavan oviksen bongaukseen. Voin sanoo etten raskaudu muulla tavoin. Eka raskaus tikutettu oli tuulimuna, toka raskaus tikutettu ja sohvalla istuu kohta 3v. poika. Pojan syntymän jälkeen ei oo ollu sit minkäännäköstä ehkäsyä käytössä ja en ole todellakaan edes "vahingossa" tullu raskaaks ellei oo sit ollu kemiallista (yhtä epäilen tässä syksyllä olleen). Muutaman oviksen tikuttanu eikä siltikään tulosta. Aloin syömään niitä raskaus monivitamiineja ja tänään join eka lasin greippimehua ;) Miehen taas pakotan syömään foolihappoa ja sinkkiä kans kuha saan ostettua. Ei kyllä tekis sillekkää pahaa monivitamiinit, ku se ei paljon noita vihreitä juttuja harrasta : / Hups, tulipas höpöteltyä :ashamed:

Jahas, muta mitäs tietoja tänne tarttikaan? *lunttaa*

Eli mulle saa päivittää: KP 3/28-30, yk3, 2. lapsi
Kiitos! :)
 
Mie kyllä testasin päivällä.. Hmm. Jos ei menkat ala joskus ens viikon lopulla niin teen aamupissasta testin. Ei noi hinnalla oo pilattu ja Prismasta saa lisää testejä.
Ei mulla nyt kauheita r-oireita enää ole, eiköhän ne menkat pian ala. Mulla on kauheen lyhyt kierto, ja tuntuu lyhenevän koko ajan. Ovis on tosi nopeaan menkkojen jälkeen. Tekis mieli tilata ovistestejä että tietäisin missä mennään mutta ukko saisi sellaisen rimakauhun ettei varmasti tohdi jättää kumeja kokonaan. Olen jostain syystä antanut itselleni luvan kuvitella että ens kierossa aletaan yrittään, mutta saa nähdä mitä isäntä on ajatellut. Meillä voi olla erilaiset suunnitelmat :D

kolibrinkukka mä kans haluaisin tän vuoden puolella synnyttää, jostain syystä tuntuisi tärkeältä ettei ikäero olisi (paljoa) yli 2 vuotta. Esikoinen on syntynyt 12/2011.
 
Susimieli Meillä poika 3/2010, joten oikeesti paniikkia pukkaa.

Toisaalta toivon meillä olevan kolme lasta, mutta mies tuskin lämpee ajatukselle. Toisen ja kolmannen ikäero täytys olla sillon tosi pieni, että oisin alle nelikymppinen lapsiluvun ollessa täynnä. Katotaan nyt saako tota kakkostakaa ikuna aikaan tai siis lähinnä suodaanko, ei noita lapsia tehdä vaan saadaan :ashamed:
 
mä kans toivoisin lapsille pientä ikäeroa, max 3 vuotta. meillä esikoinen syntynyt 06/11 ja pitikin jo tulla 1,5 vuoden ikäero, mutta toinen raskaus päättyi keskeytykseen sikiön rakennepoikkeavuuden vuoksi viime syyskuussa rv 23+0 :( siitä asti ollut ihan kamala vauvakuume ja lähes pakottava tarve saada se elävä pikkuinen. nyt kuitenkin yritän olla stressaamatta ikäeroa ja olla asenteella, et tulee kun tulee ei sillä ikäerolla ole mitään väliä, kunhan lapsi syntyy elävänä ja terveenä! vaikeetahan se on, mutta yritetään. nyt yritän vaan nauttia esikoisesta ja antaa kaiken huomioni hänelle ja nauttia siitä miten helppoa yhden lapsen kanssa on :)
 
Lämmöt oli tänään 36,9 ja eilen tosiaan 36,6..Nyt ei tunnu enää alakertakaan turvonneelta joten ehkä se ovis oli eilen??Mahassa tuntui eilen illalla ihan samalta kun olis menkat alkanut ja tänään ei voi mennä sanomaan oikein mitään kun laskettiin pojan kanssa mäkeä pari tuntia niin paikat on ihan kipeinä:kieh: Ja nyt alkoi kuumottaa poskia,kiva taas olla pari viikkoa naama punaisena:headwall:
Tervetuloa kolibrinkukka:) mä myös hitaasti raskautuvaa sorttia,ei olla oikein koskaan käytetty ehkäisyäkään:whistle: ja pari vuotta pyörähti ennen esikoisen odotusta ja toiseen melkein vuosi.Ja luulen että kolmaskaan ei ihan puolessa vuodessa tärppää.
Jen_ni,sullahan on ikävä kokemus takana:( ystävällä kävi myös noin esikoisen kanssa mutta sittemmin saanu 3 lasta:) ja mulla oli kanssa "pakko" saada 3 vuoden ikäerolla ettei olis tarvinnut välillä töissä käydä ja ikäeroksi LA:n mukaan oli 2vko vajaa 3v..Ei yhtään tiukille mennyt:D
 
Viimeksi muokattu:
Kp25,ja olihan se nega pakko testata tänään,päivä pissasta,vaikka mitään oireitakaan ei ole enää :/
Tätiä siis odotellaan ens viikolle,hitsi :(
Noh,ei heitetä kirvestä kaivoon,ainakaan vielä. Niinkauan kun ei vuotoa ole,on kai toivoa? :)
 
Kovasti paljon tervetuloa kaikille uusille! :):flower:

Täällä testattu puhdas nega lauantaiaamuna kun menkat oli päivän myöhässä. Vieläkään ei ole alkaneet ja oon vähän ymmälläni kun yleensä kierto on supersäännöllinen. Ovis oli tuntemusten mukaan reilu kaksi viikkoa sitten joten kyllä luulisi jo kohta jotain tapahtuvan. Outoa... :|
 
Nyt tulee pieni avautuminen anteeks siitä jo etukäteen..
Mua vituttaa ja risoo se et tuntuu et ympärillä kaikki muut on raskaana paitsi minä.. Tuntuu et ei tärppää sit millää vaikka kuinka yrittää ja sit taas yrittää olla ajattelmatta koko asiaa jos se auttas mut ei.. Onhan meillä jo yli vuos yrittämistä takana joten alkaa meneen hermo ja maku koko hommaan.. Toisaalta onhan moni yrittäny paljo kauemmin ku me...
No toisaalta onhan täs paljo muutaki mitä stressata ku pitäs häitäki järjestää ja ja... ARGH..

Anteeks pieni avautuminen..
 
Täällä kp 28/28-38, aamulla testattu nega, ei ollut yllätys, jotenkin odotin sitä. Jotenkin mua on alkanut stressaamaan, et mikäli en raskaana ole, niin jotain vikaa mussa on. Huimausta on usein, pulssi korkee ja hengästynkin erittäin helposti, jopa ahdistaa hengitys levossa sohvalla. Odotan et menkat alkaa ja käyn työterveydessä, saavat ottaa verikokeita. No mut toivoo on niin kauan kun ei menkat ala, epäilen vaan et näkyis jo testeissä. Dpo 14/15, jompikumpi. Menkkajomotusta oli hetkellisesti tänään, luulin jo et alkokin, mut vuotoo ei tullukkaan.
 
-PikkuMyy- Aaah.. Niin tuttu tunne!! Meillä tosin yritystä takana vasta puoli vuotta. Nyt vähälle aikaa on tullut useampia raskaus uutisia lähipiiriin ja sitten vielä ne on ollu sellasia, ei meidän nyt vielä ollu tarkotus tehä mutta hän nyt halusi tulla.. Toki oon onnellinen heidän puolestaan.. Tai siis niin onnellinen kun vaan voin olla. Mutta kyllä se pikku hiljaa rupee vituttamaan ihan riittävästi. Että et oo ainut joka painii samojen ongelmien kanssa.
 
Maanantai 11.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Niiskulineiti86(26).....kp 62/27.................yk 4.............................1.

kahvikuppi(26)..........kp 52/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
Miukula....................kp 50/?..................yk 3...........ya 10/12........2.

Taike80(32)..............kp 48/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
SuAnn(30)...............kp 47/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 46/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 46/??...................................... ...............
Mommytobe?(27).......kp 41/?..................yk 1.............................
FLV..........................kp 40/?...................yk 1..........ya 1/13........3.

laruu.......................kp 37/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 35/32...................yk 9.............................2.
Säihkiss(33).............kp 32/28..................yk3............ya 11/12......1.
Slallu........................kp 30/33-41...........yk 4...........ya 9/12........1.

reason.....................kp 29/28................yk 11..........ya 5/12........1.
haave_ilija................kp 29/28-38............yk 4................................
jen_ni......................kp 28/28................. yk 2........... ya 1/13.......3.
jadeka.....................kp 27/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 27/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Linttu......................kp 27/28?...............yk 1...........ya 1/13.........3.
Mom09.....................kp 26/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.
verppu.....................kp 22/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 22/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 22/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
avantasia(26)...........kp 20/33...............yk 3..............................3.
marianna87..............kp 20/30................yk4.............ya10/2012.....1.

äippä 84..................kp 18/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 18/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 18/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 18/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.
Jeccika....................kp 13/28................yk 4...........ya 11/12........3.
Markke.....................kp 11/30...............yk 8............ya 6/12.........2.
jii87(25)...................kp 10/28.................yk 2..........ya 1/13........1.

Penni79....................kp 7/25-26............yk 2..........ya 2/13.........2.
Sanna-M..................kp 5/29-31...................................... ............
Annatto...................kp 5/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.
Kolibrinkukka.............kp 4/28-30...........yk3.................................2.



Day Past Ovulation:
Slallu........................DPO 10



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau, Alexandra89, pinkkihevonen, Matilda-




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1)
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
-PikkuMyy- Täällä myös aika turhautunut olo, vaikkei yritystä vielä ihan vuotta ole. Mä niin tiedän, että vika on mussa mm. näiden menkkojen ollessa/puuttuessa ihan jotain muuta kuin niiden pitäis olla. Miehellä kun on todistettavasti kaksi kertaa tärpännyt aiemmassa elämässä... Mulla taas ei kertaakaan. Juuri viikonloppuna mies totesi sivulausessa toisessa yhteydessä, että onhan tässä jo jonkin aikaa yritetty... :attn:

ON: Kaikenlaiset oireet ovat ihan tipotiessään, ei särkyjä eikä mitään. No piakkoin "pääsee" lääkärille kuulemaan tuomionsa...

Lumista alkuviikkoa kaikille kaikesta huolimatta! :)
 

Yhteistyössä