Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Maanantai 22.4.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Taike80(32)..............kp 118/28...............yk 12.........ya 2/12.......2.

*miss_piggy(31)..........kp 58/?.................yk 9...........ya 2/12.........1.
-tanjuli-....................kp 51/29-50...........................ya 7/12.........1.

reason.....................kp 48/28...............yk 12..........ya 5/12.........1.
MannaM...................kp 41/32-42...........yk 3...........ya 12/12........2.

Linttu.....................kp 33/33................yk 3...........ya 1/13..........3.
manije....................kp 31/30-44...........yk 1...........ya 3/13..........2.
Klementiini...............kp 30/28...............yk 1...........ya 3/13...........3.

Wuf.......................kp 28/29................yk 2...........ya 3/13...........2.
jonnamo(20)............kp 27/30-33............yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 27/28................yk 1............ya 3/13..........1.
millionnea................kp 26/28-42.............yk12.........ya2013...........2.
Alexandra89.............kp 25/28-30...........yk 4............ya 1/13...........1.
pinkkihevonen.........kp 24/27...................yk 10..........ya 8/12.........1.
Sanna-M.................kp 23/25-32....................................................
avantasia(26)..........kp 23/33.................yk 5................................3.
SuloinenSalaisuus.....kp 21/28..................................ya 4/13..............
Mom09....................kp 20/34................yk 11..........ya 6/12..........2.
Kolibrinkukka............kp 20/28-30.............yk 5...............................2.

-PikkuMyy-..................kp 18/36.................yk 12.........ya 1/12.........1.
SuAnn........................kp 17/35................yk 5...........ya 6/12.........1.
Hassel.........................kp 17/29-30...........yk 4...........ya 1/13............
Kauniina Päivänä Tuut...kp 17/28........................................................3.
katrinainen.................kp 16/26-29............yk 2..........ya 4/13.........3.
Mijau(23)...................kp 15/29.................yk 2..........ya 3/13..........1.
aotearoa....................kp 14/30.................yk 4...............................3.
Pippuri85*..................kp 11/30................yk 2..........ya 3/13............3.
juliesisko(26).............kp 10/26-28............yk 2...........ya 3/13............2.

sydäntähti................kp 9/27-34............yk 2..........ya 3/13............3.
FLV.........................kp 9/26-27................yk 4...........ya 1/13.......3.
Slartibart.................kp 8/30.................yk 7...........ya 3/12............1.
Penni79..................kp 5/24-26...........yk 5...........ya 2/13...........2.
kahvikuppi(27)..........kp 4/?...............yk 2...........ya 12/12.......1.
Annatto...................kp 4/30................yk 5...........ya 9/12.........1.
Markke...................kp 2/30-?.............yk 10...........ya 6/12..........2.

ViidesVillahousu(32)...kp??/??...............yk 1...................................5.



Day Past Ovulation:
pinkkihevonen.....................DPO 12
Alexandra89.......................DPO 9
Viides Villahousu.................DPO 7
Kolibrinkukka.......................DPO 4
Miss_piggy.........................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, Piitu85



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Ambrosia85, Miukula



Plussanneet:
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HUHTIKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Oliko Klementiini fiiliksiä?!

Täällä selkeesti ovis ilmoilla ja hyvä fiilis tästä kuusta. Kunpa olis meijän kuu jo :) vaikka tulevaisuuden kannalta mielummin vasta kolmen-neljän kk päästä olis parempi (tammi-helmikuun lapsia edelliset).

Mahtavaa keliä luvattu, iloista ja energistä sunnuntaita!
 
Ambrosia: voimia!! :hug:

Pikapäivitys puhelimella: täällä alkoi vihdoin menkat terolut kuurin jälkeen eli tänään sunnuntaina kp 3! Voi että voi ihminen olla menkoista onnellinen!! Nyt vaan toivon, että kierto lähtis normaalisti käyntiin...

Mulle voi siis päivittää kahvikuppi....kp 3/??....yk 2...ya 12/12...1. Niin ja ikääkin on jo tullut 27... en nyt onnistu korostamaan tuota tekstiä punaisella mutta jos sen suann tai pikkumyy sieltä bongaa niin saa päivittää, muuten muokkailen myöhemmin!

Onnea plussanneille ja jännääjille:)
 
Ei uutta, voi päivitellä huomiselle
Annatto...................kp 4/30................yk 5...........ya 9/12.........1.

Luulen, ettei meille vauvanalkua tänä keväänä/kesänä ainakaan tule :( Työstressi on nyt vallannut suurimman osan elämästä, eikä oo aina niin tasapainosta tän pään sisällä.
 
aotearoa, on mulla ollut rinnat kipeät viikon ja muitakin tällaisia aika "normaaleja" ensi oireita. En vaan suostu uskomaan niihin, kun olen onnistunut aikaisemminkin huijaamaan ihan itseäni :LOL: Uskon sitten EHKÄ kun näen joskus toivottavasti ne kaksi viivaa testissä.

Ihanaa aurinkoista sunnuntaita kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
ambrosia Pahoittelut suuresta surustanne :hug: ja tervetuloa uudelleen mukaan!

Nyt tulee tosi paljon omaa napaa (pahoittelut jo valmiiksi). En ole saanut salmonellaa enkä oksennustautia, mutta lääkäri soitti perjantaina illalla, että mulla on aineenvaihdunta sekaisin. Liian matalaa ja luultavasti siis aivoperäistä. Mutta asialle EI TEHDÂ MITÂÂN! Siis tosiaan saan kärsiä vajaatoiminnasta kun hänen mielestään ovat kuitenkin siedettävät arvot (TSH 0.8 ja T4 11.0). Ensi viikolla otetaan arvot uusiksi ja sitten seuraillaan :mad:!

Kysyin sitten, että mitäs kun yritetään vauvaa. No ei ole kuulema arvoista haittaa, paitsi voi huonontaa raskautumisen mahkuja :O. Mua ottaa niin päähän tämä. Eikä täällä ole mitään ovistakaan näkynyt, eli ei taida tammivauvaa meille ainakaan tulla. jos nyt tulee mitään vauvaa näiden kilpparihommien takia.

Pahoittelut annatto :hug:!

Jännittelen teitä muita kovasti.
Onnea oviksesta miss_piggy ja vielä kerran onnea plussasta jeccica!
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika
Haluaisin liittyä tuonne "yrityksen myöhemmin aloittaviin" Tässä ootellaan että mies yhtyisi vauvahaaveisiin :) Toivottavasti tuolla ei tarvitse enää kauaa notkua vaan saisi peiton heiluttelut alkaa ihan toden teolla ;)
 
miss_piggy
katrinainen: Mutta eikö tuon TSH:n pitäis ollakki mahdollisimman matala, siis että mun käsityksen mukaan sen pitäis olla raskautta yrittävillä mielellään alle 2.0 ja itelläni se oli 2.6? T4V mulla oli taas 13.
 
mis_piggy noinhan se normaalisti menee. Mutta kun mulla on se vajaatoiminnan harvinainen muoto (sekundäärinen vajaatoiminta) missä molemmat arvot on alhaalla. Tällöin vika on aivoissa eikä kilpirauhasessa, mutta hoito on sama. Eli silloin on matala TSH ja matala T4 niin kuin mulla on. Huono vaihtoehto tämäkin raskautta ajatellen. Nää on tällaisia nää kilpirauhasen ongelmat. Jonkun toisen hyvät arvot on toisen huonot. Eli mun kohdalla ainoastaan T4 määrittää aineenvaihdunnan ongelmia. TSH huijaa, koska mun aivot ei kykene sitä nostamaan korkealle kuten tavallisessa vajaatoiminnassa. Mutta tämä tästä mun navasta.

Nyt nipistelee vatsaa oikealta puolelta eli olisiko vois kuitenkin tulossa. Limoja ei ole näkynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Ambrosia,suuret pahoittelut,voimia koko perheelle!

En ole paljoa ehtinyt palstailla!
Raskausoireita vyöryää päälle,nähtäväksi jää onko totta vai kuvitelmaa:)
Loppuviikosta testailen ellei menkat tai muut yllättävä tule.

Onnea kovasti plussanneille <3
 
Heippa kaikki! En ole aikoihin kirjoittanut koska olen keskittynyt elämäntaparemonttiin. Jospa se auttaisi raskautumaan. Eli minut voi siirtää taustalle. Ilmoittaudun mukaan kun alkaa taas vauvakuume yltyä. Hyvää kevättä kaikille ja onnea yritykseen :)

Miukula
 
Ainoassa raskaustestissä, minkä sitten aamulla löysin (luulin että mulla oli niitä enemmänkin jossain) oli päiväys 4/2012 :) Testasin nyt kuitenkin sillä, ja kaksi viivaa siihen tuli. En kuitenkaan oikein luota tuohon, joten pitää töiden jälkeen hakea uusi testi ja testailla huomenaamulla. Menkkoja ei kuitenkaan vieläkään näy... Nyt kp 31/28..

Plussatuulia kaikille!! Ihana ilma taas ulkona, harmi että joutuu olemaan töissä :(
 
Minut saa lisätä tämän kuun plussanneisiin.

Tärppi tuli yrityskierrosta 7.

Kuukausi sitten laitoin tännekin kännykän kautta viestin, että olisin päivittänyt tietoni yk:n vaihtuessa, mutta näköjään sekin viesti on kadonnut bittiavaruuteen ja se jälkeen en ole täällä käynyt hetkeen. Joten pahoittelut siitä, että mä olen keikkunut suotta tuolla listan kärjessä kuukauden... :ashamed:

 
Mulla näytti, ralliruutu, ihan samalta aamulla se testi.. Mitä nyt lueskelin noista päiväysvanhentuneista testeistä niin useimmat oli sitä mieltä, että ne näyttäisivät positiivisen oikein. Jokohan sitä uskaltaisi uskoa... Käyn kuitenkin hakemassa vielä sen toisen testin.
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
miss_piggy
Osaako kukaan sanoa että kauanko tuo LH-huippu voi kestää? Eilen mulla oli kauheat oviskivut vieläkin, ja jopa kävely tuntui ilkeänä tärinänä munasarjoissa. Tänään aamulla tein ovistestin taas, että näkis uskaltaisko aloittaa terot parin päivän päästä, niin edelleen ovisplussa! Ja siis tosi vahvat viivat! Nyt oon kyllä ihan öönä :whistle: Täytyy vissiin r-testi tehdä varmuudeks, mutta voiko tuo huippu siis kestää useamman päivänki?
 
miss_piggy, mä olen ymmärtänyt että se lh-huippu voi olla 2 päivän pituinenkin, toisilla taas voi olla ohi parissa tunnissakin :) Eli toisille tulee ovistestiin tasapaksuja viivoja parina päivänä ja toiset saa tasavahvat viivat vain yhteen testiin, vaikka testaisivat monta kertaa päivässä (ja ovat silti raskautuneet :) ).
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
aurinkoista maanantaita kaikille!

Ambrosia voimia sinne! ihana kuitenkin lukea viestistäsi, että yritys jatkuu kun olet toipunut tästä. minä uskon aina vahvasti siihen, että elämä kantaa ja kuljettaa, vaikeidenkin hetkien yli. asioilla tuntuu olevan aina joku tarkoitus, mutta itse omassa elämässäni tapahtuneista asioista olen ymmärtänyt sen tarkoituksen usein vasta paljon myöhemmin.

Hienoa, että täällä plussia tulee vihdoin! :heart:
ONNEA Jessica, Klementiini ja ralliruutu!

Täällä mennään tosiaan dpo 12, ja hätäpäissäni testasin negan eilen aamulla. negan jälkeen tuntuu sitten kaikki oireet kadonneen jonnekin:confused:
kuukautisten pitäis alkaa viimeistään perjantaina, mutta mulla oli niin aikainen ovis, että saa nähdä miten tässä käy...

miss_piggy mullahan oli kans kahtena päivänä aamulla tosi selkeä ovisplussa. sitten toisen päivän iltana jo aivan selkeästi haaleni. testaapa tänään vielä ovistestillä iltapäivästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika

Yhteistyössä