Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

miss_piggy
Miss_piggy oletko tikuttanut ovulaatiota vai tunnistatko sen muuten? Itse laitoin tänään tilauksen testeistä raskauskeijulle. Entä kauanko sinulla jatkui vuoto? Minulla vuoto tosiaan alkoi 11.4 ja pari ensimmäistä päivää oli hyvin runsasta. Nyt tulee enää vähän rusehtavaa tuhrua. Saas nähdä millaiseksi tämä oma kierto tästä muokkaantuu. Ennen raskautta se nimittäin oli hyvin säännöllinen.
Kyllä mulla on ovulaatio-testit käytössä kun en sitä muuten tunnista, tosin nyt lauantaina oli niin älyttömät kivut ja limat että tunnisti jo oireista :) Mulla kesti se vuoto jotain 12 päivää, ja sen jälkeenkin välillä saattoi vielä tuhrutella sellasta ruskeaa vuotoa.
Mulla on ollu aina epäsäännöllinen kierto, ja taustalla on myös pco-tyyppisten munasarjojen diagnoosia. Nyt on menossa tuosta lääkkeellisestä tyhjennyksestä siis kp 58, ja mullahan ei kuukautiset ole tulleet vielä kertaakaan tuon keskenmenon jälkeen. Maanantaina olis aika lapsettomuuslääkärille, jos en vielä maininnu, yritystä kuitenkin takana jo yli vuosi :) Täytyy vaan mainita lääkärille tuosta ovulaatiosta jos vaikuttaa jotenki tutkimuksiin.
 
Eli onko 2,2 raskautumisen kannalta tosi huono arvo? T 4 onkin huono. Ja uusiin testeihin keskiviikkona ja vasta sen jälkeen pohditaan lääkitystä. Mä olen ihan lopussa näiden kilpparisekoilujen kanssa ja vihainen siitä että antoivat mulle perjantaina väärät arvot. En edes ymmärrä miten se on mahdollista.


Ruutulippu Ei se testi vanhaksi mene niin , e¨ttä näyttäisi väärää plussaa :). Jos se ei toimisi (olisi liian vanha) niin et olisi saanut edes kontrolliviivaa! Eli onnea!
Raskautta yrittäessä TSH-arvon pitäisi olla 1-2, ei mielellään enempää eikä vähempää. Mä kuitenkin raskauduin tästä kierrosta, vaikka mun TSH-arvo olikin oviksen aikaan 3,75, eli ei se arvo aina sanele kaikkea...

Ja se en ollu mä vaan Klementiini, joka tosta vanhentuneesta r-testistä kyseli :D Oman plussani sain ihan "oikean ikäisellä" testillä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: katrinainen
Uusille tervetuloa =) ja onnea plussista mikäli joku on mennyt ohi :p
täällä aika menee hitaasti..Tänään ollut tuskan hikeä ja menkkamaista kipua,eilen viiltelyn tunnetta|O nyt vaan kp 24/33 mutta laskin että dpo 9 ehkä joten tää kierto on varmaan lyhyempi tai sitten oon niin pihalla kun vaan olla voi ja ovis on oireista huolimatta tullut myöhemmin:headwall:
 
Heissan! :wave: Täällä tänään kp1, onneksi en mennyt aamulla testailemaan kun hukkaan olisi sekin mennyt.. :) Kierto oli nyt 31 päivän mittainen, jospa se siihen 30 tienoille alkaisi vakiintumaan.. Yk2 siis lähtisi täällä liikeelle.. Eipä tällä erää muuta!

Päivitellään nuo päivätkin tuohon 30.. Eli keskiviikolle siis: kp2/30
 
Onnea plussanneille. Aivan ihanasti tänne nyt satelee plussia. :heart:
ja joka ikinen kerta kun näkee plussan testissä ni mulle tulee hinku tehdä testi. :LOL: ihan kahelia!!! :D Saa nähdä koska sitä alkaa taas kuvittelemaan oireita, eilen jo yhtä kuukkeloin ku lämmöt nousi yli 37. :O ja mulla ei ole juuri koskaan ton verran... taisi olla jotain 37,4 ja mulle se on jo kuumetta mutta silti riitti virtaa käydä typysen kanssa puistossa. Väsymystäkin on mut mä luulen et se on vaan raittiin ilman yliannostus. :D no odottavan aika on todella pitkä! :saint:
 
Onnea kaikille uusille ja vanhoille plussanneille, ihanaa!

Ralliruutu Mulla alkaa näköjään jo kaikki plussaajat menemään sekaisin! :whistle:Onnea vielä kerran. Ja kiitos kun vastasit mun TSH kyselyyn. Elikäs ihan kohtalaisilla mahdollisuuksilla täälläkin siis mennään!
 
StellaI Kiitos myös sinulle asiantuntevasta vastauksesta. Kiva, että meitä on muitakin kilppariongelmaisia (vaikka ei tätä tietenkään kenellekään toivo).

Täällä oli ovis sunnuntaina vaikka vähän valittelinkin ettei sitä tule. Kivut ja limat oli selkeät. Eli tässä sitä nyt sitten odotellaan osuiko onni kohdalle. Kovasti yritystä ainakin oli ;).

Ihanaa muutenkin kun kevät tulee ja kesä ennen kaikkea. Odotan jo lämpöisiä päiviä ja lomaa. Onneksi on tulossa niin paljon kivaa ettei näitä vauvahommia kerkeä edes ajatella koko aikaa.
 
Heips,

Onko kukaan kokeillut Gelee royale- kapseleita? Minä sorruin tänään ostamaan purkin näitä kuningatarhyytelökapseleita. Annostuksessa sanotaan 1-2 kapselia päivässä. Itse ajattelin mennä tuolla yhdellä kapselilla.
 
miss_piggy
Heips,

Onko kukaan kokeillut Gelee royale- kapseleita? Minä sorruin tänään ostamaan purkin näitä kuningatarhyytelökapseleita. Annostuksessa sanotaan 1-2 kapselia päivässä. Itse ajattelin mennä tuolla yhdellä kapselilla.
Olen kokeillut, en huomannut mitään taikaa, paitsi että kun söin niitä niin tuli keskenmeno.
Tuskin noista geleistä johtui, mutta en viitsi enää käyttää... Nyt käytän vehnäalkioöljyä jossa on runsaasti e-vitamiinia ja sillä keinolla moni on ilmeisesti raskautunut ja tärppi käynyt.
 
katrinainen, yleensä toi kilpirauhasen vajaatoiminta sekoittaa kuukautiskiertoa siten, ettei ovista tule ollenkaan ja kierto on siksi epäsäännöllinen. Mulla oli TSH-arvot helmikuussa korkeimmillaan 5,95 ja silloin olisi ollut mahdotonta raskautua koska ovikset jäi pois. Nyt alkoi ovikset uudelleen kun arvo laski 3,75:een. Mutta jos sulla ovis tulee normaalisti niin ei ole aihetta huoleen :)
 
rosuliina Tuun täältä taustalta huikkimaan, että oon syönyt gelee royalea 2kpl/pv nyt vissiin neljättä kiertoa. Ihan selkeästi niillä on ollu positiivista vaikutusta mulle ainakin, kierrot lyhentyi/tasoittui ja vaikuttaa mielialaankin tasapainottavasti. Ja mun mielestä ihokin on parempi nyt:) E-vitamiinia tosin oon syönyt nyt kans toista kiertoa, joten ihon paraneminen voi olla senkin ansiota.
 
Ralliruutu Ovis tuli ainakin tässa kuussa ihan normaalisti. Ilmeisesti ei siis hätää. Enemmän ongelmia luultavasti aiheuttaa myöhäinen ovis, jota mulla myös välillä On. Kaksi lasta olen onneksi jo saanut kaikista ovis häiköistä huolimatta. Eiköhän se kolmaskin tule.
 
  • Tykkää
Reactions: ralliruutu
Keskiviikko 24.4.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Taike80(32)..............kp 120/28...............yk 12.......ya 2/12.........2.

*miss_piggy(31).........kp 60/?....................yk 9........ya 2/12.........1.

-tanjuli-......................kp 53/29-50...........................ya 7/12.........1.
reason.......................kp 50/28.................yk 12........ya 5/12.........1.

MannaM.....................kp 43/32-42............yk 3..........ya 12/12.......2.

Linttu.....................kp 35/33................yk 3...........ya 1/13...........3.
Wuf.......................kp 30/29................yk 2...........ya 3/13...........2.

jonnamo(20)............kp 29/30-33............yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 29/28................yk 1............ya 3/13.........1.
millionnea................kp 28/28-42.............yk12.........ya 2012.........2.
Alexandra89.............kp 27/28-30...........yk 4............ya 1/13.........1.
pinkkihevonen.........kp 26/27...................yk 10..........ya 8/12........1.
Sanna-M.................kp 25/25-32...................................................
avantasia(26)..........kp 25/33.................yk 5................................3.
SuloinenSalaisuus.....kp 23/28..................................ya 4/13..........
Mom09....................kp 22/34................yk 11..........ya 6/12.........2.
Kolibrinkukka............kp 22/28-30.............yk 5..............................2.
-PikkuMyy-................kp 20/36................yk 12.........ya 1/12.........1.

SuAnn......................kp 19/35................yk 5...........ya 6/12.........1.
Hassel......................kp 19/29-30...........yk 4...........ya 1/13.........
Kauniina Päivänä Tuut...kp 19/28.................................................3.
katrinainen...............kp 18/26-29............yk 2..........ya 4/13.........3.
Mijau(23)..................kp 17/29.................yk 2..........ya 3/13.........1.
aotearoa...................kp 16/30.................yk 4.............................3.
Pippuri85*.................kp 13/30................yk 2..........ya 3/13.........3.
juliesisko(26).............kp 12/26-28............yk 2.........ya 3/13..........2.
sydäntähti................kp 11/27-34.............yk 2..........ya 3/13..........3.
FLV.........................kp 11/26-27.............yk 4...........ya 1/13.........3.
moulin rouge...........kp11/28-30...............yk5................................
Slartibart.................kp 10/30...................yk 7...........ya 3/12..........1.

Penni79..................kp 7/24-26................yk 5..........ya 2/13..........2.
kahvikuppi(27)..........kp 6/?.....................yk 2..........ya 12/12.........1.
Annatto...................kp 6/30...................yk 5...........ya 9/12..........1.
Markke...................kp 4/30-?.................yk 10.........ya 6/12..........2.
manije....................kp 2/30..............yk 2...........ya 3/13...........2.

ViidesVillahousu(32)...kp ??/??...............yk 1...................................5.
omaa........................kp ??/??.........................................................3.



Day Past Ovulation:
pinkkihevonen.....................DPO 14
Alexandra89.......................DPO 11
Viides Villahousu.................DPO 9
Kolibrinkukka.......................DPO 6
Kauniina Päivänä Tuut..........DPO 5
Miss_piggy.........................DPO 4



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, Piitu85



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Ambrosia85, Miukula, Rosuliina



Plussanneet:
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HUHTIKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Rauhallisesti viides villahousu, ei kaikilla ole plussannut vielä noin aikaisin :)

Alkoipa kiinnostaa toi gelee royale, pitäisiköhän itsekin kokeilla. Ihan jo pelkästään väsymykseen kun tuntuu välillä ettei jaksaisi yhtään mitään vaikka nukkuukin ihan hyvin :p Ja mielialat heittelee laidasta toiseen niin ettei meinaa itsekään pysyä perässä :D
 
Mulla oli ainakin geleet käytössä aikaisemmin (ja toki tärppikierrossakin) ja ajattelin ne ottaa ne nytkin käyttöön.

Pitäis testailla r-testillä, että mitä näyttää. Toivon toki että on nega - vaikka sillon se onkin taas yksi todistava asia etten ole enää raskaana (en oikein vieläkään osaa sisäistää sitä).
Jälkivuoto on jo nyt loppu, ja himot on aivan järkyttävät. Vähän jo jännään että oisko muka ovis päällänsä, mutta todennäköisesti nyt on vaan kyse siitä että kun on viime kerrasta on kuitenkin melkein puoltoista kuukautta niin kroppa vaan janoaa :)
 
Huomenta!
Onnea plussanneille ja viivojen vahvistumista haamuilijoille:flower:
Halaukset kp ykkösille:hug:

Itsellä kp 23 ja oireita suorastaan vyöryää. Hirmuinen palelu,lämmöt koholla,vatsassa vihlontaa ja repäisykipua,oksettava olokin ilmestyi aamulla kaveriksi.

Perjantaina,perjantaina-testaan :)
 
Huomenta,

Päätin nyt kuitenkin jatkaa Gelee Royale-kapseleiden ottamista. Ainesosalista ei kuitenkaan ole niin monimutkainen. Toki vehnänalkioöljystä löytyisi ihan aitoa tavaraa, mutta syön nyt ensin nämä ja sitten vaihdan.
 
Huomenta :)

Dpo 6 ja eipä tässä nyt mitään mainittavaa. Tunne vaan, että lähdetään seuraavaan kiertoon, vaikka tässä on vielä viikko aikaa testailuun. Ihmeen rennosti oon osannu tän kierron ottaa, enkä ole todellakaan alkanut kuvitteleen mitään oireita tai ajatellut asiaa. Annan mennä omalla painollaan ja jos ne kaks viivaa testiin tulee olen iloinen :)

Täällähän tulee koko ajan uusia asioita, esim. ikinä ole kuulluutkaan tollasesta kuin Gelee Royale :)

Peukut pystyssä lähiaikoina testaaville ja onnea plussanneille jos oon unohtanu sanoo!! :) Niin ja tervetuloa uudet ja :hug: uuteen kiertoon lähteneille

Aurinkoista keskiviikkoa :)
 
Viimeksi muokattu:
Gelee royalea ostin itsekin purkin viime vuonna. Muutaman pillerin ehdin kokeilla, mutta joka kerta tuli aivan järkyt vatsakivut ja maha meni ihan sekaisin. Kokeilin ruuan kanssa ja ilman plus kaikkia muita keinoja. Enää ei kiinnosta kokeilla, kun ei ollut mikään mainio olo sitten muutamaan tuntiin.
 

Yhteistyössä