Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Wuf: pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Vitamiineista: itse olen jo n. parin vuoden ajan syönyt raskaus&imetys monivitamiineja. Suositellaan myös raskautta yrittäville. Aloitin syömään esikoista odottaessa ja jatkoinpa sitten imetyksen loputtuakin ajatellen uutta raskautta. :) Lisäksi syön vielä 20 mikrogrammaa D-vitskua. Monivitamiinissa on foolihappoa ja rautaa ja seleenit ja sinkit, joita suositellaan jo raskautta yrittäessä. Tuo vehnänalkionöljy kyllä alkoi kiinnostamaan ihan jo sen ihon parantavan vaikutuksen vuoksi. Tuntuu, että naama kukkii nykyisin vähän väliä. :/
 
Seuraava teksti sisältää limajuttuja, joten jätä väliin, jos ällöttää :D

Eli täällä jännitetään oviksen tuloa. Tällä hetkellä tikutuksella ei oo plussa tullut, mutta ovista olenkin odotellut vasta tulevaksi 27.-28. päivä, eli ehkä huomenna tulis se plussa (hope so!). Sitä mä oon miettiny, että millasta sen liman pitää sitten oikeen olla? Onko täällä joku limaekspertti linjoilla? :D

Limat muuttu nyt vuorokauden aikana sellaiseksi voidemaiseksi. Eikös tämä yleensä tule ennen ovulaatiota? Kun mä en malttais enää odottaa! Mieskin kyselee jo vähän väliä, että millonkas sitten testaillaan raskautta :D Eli täällä on kaksi malttamatonta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Viides villahousu
Täällä ovistestissä vahvat viivat, kp 26/25-32 tuskinpa ovis nyt on tulossa :/ Mahalla alhaalla vihloo nytkin tossa vasemmalla puolella.. Raskaustestillä en testaa ennenkuin menkat kunnolla myöhässä. :) Mutta voihan se olla että tuo raskautta enteilee.. :)
 
Lauantai 27.4.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Taike80(32)..............kp 123/28...............yk 12.......ya 2/12.........2.

*miss_piggy(31).........kp 63/?....................yk 9........ya 2/12.........1.

*-tanjuli-......................kp 57/29-50...........................ya 7/12.........1.
reason.......................kp 53/28.................yk 12........ya 5/12.........1.

MannaM.....................kp 46/32-42............yk 3..........ya 12/12.......2.

jonnamo(20)............kp 32/30-33............yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 32/28................yk 1............ya 3/13.........1.
millionnea................kp 31/28-42.............yk12.........ya 2012.........2.
Alexandra89.............kp 30/28-30...........yk 4............ya 1/13.........1.

avantasia(26)..........kp 28/33.................yk 5................................3.
SuloinenSalaisuus.....kp 26/28..................................ya 4/13..........
Mom09....................kp 25/28-34.............yk 11..........ya 6/12.........2.
Kolibrinkukka............kp 25/28-30.............yk 5..............................2.
-PikkuMyy-................kp 23/36................yk 12.........ya 1/12.........1.
SuAnn......................kp 22/35................yk 5...........ya 6/12.........1.
Hassel......................kp 22/29-30...........yk 4...........ya 1/13.........
Kauniina Päivänä Tuut...kp 22/28.................................................3.
katrinainen...............kp 21/26-29............yk 2..........ya 4/13.........3.
Mijau(23)..................kp 20/29.................yk 2..........ya 3/13.........1.

aotearoa...................kp 19/30.................yk 4.............................3.
Pippuri85*.................kp 16/30................yk 2..........ya 3/13.........3.
juliesisko(26).............kp 15/26-28............yk 2.........ya 3/13..........2.
sydäntähti................kp 14/27-34.............yk 2..........ya 3/13..........3.
FLV.........................kp 14/26-27.............yk 4...........ya 1/13.........3.
moulin rouge...........kp 14/28-30...............yk5................................
Slartibart.................kp 13/30...................yk 7...........ya 3/12..........1.

Penni79..................kp 10/24-26................yk 5..........ya 2/13..........2.
kahvikuppi(27)..........kp 9/?.....................yk 2..........ya 12/12.........1.
Annatto...................kp 9/30...................yk 5...........ya 9/12..........1.
Markke...................kp 7/30-?.................yk 10.........ya 6/12..........2.
manije....................kp 5/30..............yk 2...........ya 3/13...........2.
pinkkihevonen.........kp 5/26...................yk 11..........ya 8/12........1.
Wuf.......................kp 3/28-31..............yk 3...........ya 3/13...........2.

ViidesVillahousu(32)...kp ??/??...............yk 1...................................5.
omaa........................kp ??/??.........................................................3.



Day Past Ovulation:
pinkkihevonen.....................DPO 17
Alexandra89.......................DPO 14
Viides Villahousu.................DPO 12
Kolibrinkukka.......................DPO 9
Kauniina Päivänä Tuut..........DPO 8
Miss_piggy.........................DPO 7



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, Piitu85



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Ambrosia85, Miukula, Rosuliina, Jumevi, Clarity



Plussanneet:
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HUHTIKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta, kp 27/25-32 ja aamuinen testi ovistestillä oli samaa luokkaa kuin eilinen, viivat aika vahvoja. Tollasia en kyllä ole saanut ennen kierron tässä vaiheessa. Nyt on koko ajan mahalla sellanen jännä vihlaisu tunne, en tiiä pitäiskö tänään käydä apteekin kautta.. :)
 
Käääk! Eilen ennen klo 18 ovistesti nega. Tänään klo 9.45 plussa! Kai tänään on vielä illalla ihan hyvin aikaa touhuilla?

Hirvee paniikki... En haluu mennä töihin :D

Muok:
Niin ja mut vois laittaa taustailijoihin, en haluis stressaa itteäni yhtään sen enempää, mut haluan silti täältä taustalta huudeskella! :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tuhru jatkuu..tästä taitaakin tulla super lyhyt kierto:/ ei ennen oo ennen kp 30 alkanu mitään vuotoja tai ainakaan kuopuksen syntymän jälkeen.
Onnea plussanneille ja kohta plussaaville;) ja tervetuloa uusille, , toivottavasti aikanne täällä on lyhyt:)
 
Heippa. Tää on nyt tätä odottelua vaan :) En oo onneks kehitelly mitään oireita ja tarttis malttaa ens viikkoon. Tosin edelleen se tunne ettei taaskaan natsannut. Huomenna kp 5 ja dpo 9 ja tekis mieli testata, vaikkei se testi mitään näytäkään. Mulla muutenkin nousee toi hcg tosi hitaasti, joten taitaapi olla turhaa testata ;

Itekin syön multitabsin raskausvitamiinia ja D-vitamiinia..

Eipäm tässän muuta kuin valmistaudun iltavuoroon :)
 
Sanna-M: Upea haamu, jopa minäkin näen sen (ja minä kun oon aina ollu sitä mieltä, että joko nega tai plussa, ei mitään siltä väliltä). Eli nyt peukut pystyyn, että viiva vahvistuu :)

Täällä on nyt pistetty kaverit matkaan, kamala jännityshän tästä nyt alkoi! Yhden oluen korkkasin, että saan mielen rennoksi :) Nyt kaikki peukut pystyyn, pottuvarpaat myös! :heart:
 
no voihan..oon sekoillut mun puhelimen kalenterin kans ja laskenut tässä kierrossa kaiken ihan pieleen :/ eli ovis meni ihan ohi.no vaan nyt on varmaan kahden päivän sisällä menkat alkamassa ja kierron pituus jää sinne n.30 päivään.minun tiedot voi siis laittaa listalle tarkemmin tässä parin päivän sisällä. Ihanaa nähdä plussa testejä!toivottavasti saa omaakin ihailla pian.onnea siis sanna -m! clarity se ovislima on ihan kirkasta ja venyy niin et ku istut pöntöllä niin menee sinne veteen asti yhtenä pitkänä nauhana..
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Dpo 7, ei mitään oloja. Jos tärppäis, niin en edes tiedä millä viikolla olisin raskaana ku menkkoja ei oo ollu keskenmenon jälkeen 02/13, ainoastaan tiedän oviksen ajankohdan..
 
kp28/33 ja tuhruttelu jatkuu..Välillä menkkamaista juilintaa mutta ei tapahdu mitään:/
Miten muilla tuhruilijoilla.kauan sitä on ennen kunnon vuotoa? Mulla nyt kolmatta päivää ja yleensä toisena päivänä muuttuu kunnon vuodoksi..:O mut eiköhän se kohta ala vuotelee kun pääs sanomaan:kieh: tai sit tuhruaa sinne kp33 asti:headwall:
Sannalle onnea plussasta:)
 
Hyvää viikonloppua kaikille! Tulin juuri spinningistä ja aurinko paistaa! Todella positiivinen olo tänään.

Eilen illalla aloin muistelemaan viime synnytystä, joka olo aika hirveä komplikaatioineen . Ja vielä sitä kolmatta halajaa. Hullu nainen : /. Varmaan pitää mennä pelkopolin kautta.

Kohta ruokaa laittamaan ja pihatöihin!
 
Täyty testata negakin tähän kierron loppuun..jospa se auttais kroppaa alottamaan menkat kunnolla että pääsisi uuteen kiertoon..Ja sit oltais taas lähempänä mahdollisuutta saada kolmas kevätvauva:whistle: siis jos ei ens kierrostakaan tärppi käy.
 
Täällä testattu viivanpaikka,missä reunoilla iiiihan pikkuisen väriä,eli negatiivinen varmaan. Ja tiedän,testasin todella liian aikaisin :( Lämpökin tasan 37..Voihan kökkö.
Viimeöinen uneni sai testamaan :D
 
Jumevi Sellaista että olin bussissa menossa jonnekkin,ja siellä oli pieni poika joka sanoi minulle että "Täti,sinä odotat vauvaa,koska hymyilet".
Oli siis pakko tehdä testi :D
Hullu mikä hullu :D

Ja listalta on "pudonnut" mun kiertopäivät elikkä siis tänään 25/28-34
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85

Yhteistyössä