Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Jumevi: Mulla on mennyt jo yrityskierrot sekaisin. Mutta oisko ollut 6-7 :) Tää kierto meni kyllä ilman oviksen laskentaa ja touhuiltua tuli 2 kertaa koko kierron aikana, nyt olin kyllä tosi yllättynyt kun sain plussan. Ja tein vielä ovistestin eka johon sain vahvat viivat, ja silloin oli kp 26/25-32 :) Nyt menossa kp 28/25-32.
 
Sunnuntai 28.4.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Taike80(32)..............kp 124/28...............yk 12.......ya 2/12.........2.

*miss_piggy(31).........kp 64/?....................yk 9........ya 2/12.........1.

*-tanjuli-......................kp 58/29-50...........................ya 7/12.........1.
reason.......................kp 54/28.................yk 12........ya 5/12.........1.

MannaM.....................kp 47/32-42............yk 3..........ya 12/12.......2.

jonnamo(20)............kp 33/30-33............yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 33/28................yk 1............ya 3/13.........1.
millionnea................kp 32/28-42.............yk12.........ya 2012.........2.
Alexandra89.............kp 31/28-30...........yk 4............ya 1/13.........1.

SuloinenSalaisuus.....kp 27/28..................................ya 4/13..........
Mom09....................kp 26/28-34.............yk 11..........ya 6/12.........2.
Kolibrinkukka............kp 26/28-30.............yk 5..............................2.
-PikkuMyy-................kp 24/36................yk 12.........ya 1/12.........1.
SuAnn......................kp 23/35................yk 5...........ya 6/12.........1.
Hassel......................kp 23/29-30...........yk 4...........ya 1/13.........
Hymypallo................kp 23/28.......................................................3.
katrinainen...............kp 22/26-29............yk 2..........ya 4/13.........3.
Mijau(23)..................kp 21/29.................yk 2..........ya 3/13.........1.
aotearoa...................kp 20/30.................yk 4.............................3.

Pippuri85*.................kp 17/30................yk 2..........ya 3/13.........3.
juliesisko(26).............kp 16/26-28............yk 2.........ya 3/13..........2.
sydäntähti................kp 15/27-34.............yk 2..........ya 3/13..........3.
FLV.........................kp 15/26-27.............yk 4...........ya 1/13.........3.
moulin rouge...........kp 15/28-30...............yk5................................
Slartibart.................kp 14/30...................yk 7...........ya 3/12..........1.
Penni79..................kp 11/24-26................yk 5..........ya 2/13..........2.
kahvikuppi(27)..........kp 10/?.....................yk 2..........ya 12/12.........1.
Annatto...................kp 10/30...................yk 5...........ya 9/12..........1.

Markke...................kp 8/30-?.................yk 10.........ya 6/12..........2.
manije....................kp 6/30..............yk 2...........ya 3/13...........2.
pinkkihevonen.........kp 6/26...................yk 11..........ya 8/12........1.
Wuf.......................kp 4/28-31..............yk 3...........ya 3/13...........2.
ViidesVillahousu(33)...kp 1/29...............yk 2...................................5.
avantasia(26)..........kp 1/28-32.................yk 6................................3.

omaa........................kp ??/??.........................................................3.



Day Past Ovulation:
pinkkihevonen.....................DPO 18
Alexandra89.......................DPO 15
Viides Villahousu.................DPO 13
Kolibrinkukka.......................DPO 10
Kauniina Päivänä Tuut..........DPO 9
Miss_piggy.........................DPO 8



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, Piitu85



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Ambrosia85, Miukula, Rosuliina, Jumevi, Clarity



Plussanneet:
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HUHTIKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta, eilen illalla vihloi mahaa oikein reippaasti, se jatkui jonkin aikaa ja sitten loppui. Nyt aamulla en testannut koska ajattelin odottaa vaikkapa huomiseen, jos vaikka hormoni olisi lisääntynyt eilisestä testistä. :) Muuten väsy ja nälkä on useemmin. Anteeksi vuodatukseni mutta en haluaisi lähtee täältä vielä pois, odottelen vähän aikaa :)

Sanna-M ja rv 4+1
 
Sanna-M: Mulla oli esikoisen aikana ihan alussa tosi ikäviä alavatsakramppeja jotka tulivat aina yöllä (ja myös orgasmin jälkeen joten ne olivat tauolla raskauden ekat 3 kuukautta). Muistuttivat paljolti kovia menkkakipuja ja tuntuivat selän puolella kuten supistukset. Heräsin yöllä monesti ja olin varma että raskaus menee kesken kun kivut oli niin kovat. koskaan ei kuitenkaan tullut mitään vuotoja ja kaikki meni hyvin. Kivut loppuivat joskus kun raskauden toinen kolmannes alkoi. Kohdun kasvukipuja vissiin mutta yllättävän kovia mielestäni!
 
Sanna-M Ihan tavallisia nuo kohdun supistavat kasvukivut. Tekevät kyllÄ kipeää.

Täällä on tiedossa mukava toimintapäivä lasten kanssa. Ihanaa! Nähdään myös mun kaveria joka asuu pitkällä. Aurinkokin paistaa!

Minkälaisia synnytyksiä teillä Jo synnyttäneillä on ollut? Hiukan jännittää seuraava synnytys kun sanotaan, että kolmas on se vaikein. Ja Mun edellineneiollutmikään ihana. Millä mielellä te muut olette? Ekan odottajien mielipiteet kiinnostavat myös, totta kai.
 
Mulla oli eka synnytys aika hurja, päättyi hätäsektioon. Toinen oli tuskallisen pitkä ja kivulias. Kolmas oli jo suht helppo, kai siinä autto kun oli jo niin tuttua puuhaa. Viiminen eli neljäs olikin jo niin helppo kun synnytys nyt voi kaikessa ihanuudessaan olla. Varmasti sekin avitti kun tyttö oli paljon pienempi kun edelliset. Ponnistusvaiheet mulla on ollu tosi lyhkäsiä, ihan muutaman supistuksen verran, mutta avautuminen on sitte ottanu aikansa. Parempi kun yrittää pitää pään tyhjänä ja mennä ihan hetki kerrallaan. Joo, helpommin sanottu kun tehty :whistle:
Mulla jännityksen kohde on lähinnä odotusaika. Kuinka tää kroppa kestää sen.
 
Ja kp1/28-32 yk6 eli kyllä siitä negatestistä oli hyötyä:D Näin myös unta että synnytin ja heräsinkin sitten koviin menkkakipuihin :kieh: no ei nyt ihan lasta tullut tällä kertaa..
Uuteen kiertoon hyvilllä mielin kuitenkin:) nyt olis hyvä mahdollisuus siihen kauan haaveiltuun talvivauvaan..
 
Alexandra mä näen molemmissa viivat :D!

Viidesvillahousu pahoittelut tädistä ja nyt reippainmielin uuteen kiertoon!
Mulla repesi istukka edellisessä synnytyksessä ja verta meni sen verran, että uutta piti antaa pari yksikköä. Vauva joutui myös teholle. Onneksi kaikki kääntyi hyvin pain lopulta. Ska synnytys oil unelma synnytys vaikka istukka ei meinannutkaan irrota. Näiden istukkaongelmien takia Mun täytyy mainitane synnärillä ennen mahdollistauutta synnytystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
miss_piggy
Alexandra: Kyl minäki nään noissa kummassakin jotain :)

Täällä dpo 8, tänään on sitte närästäny useamman tunnin, jotenki viluinen olo, ja yöllä nukuin 11,5h. Mahaa välillä nippailee jotenki epämääräsesti ja voisin jopa sanoa että jotenki vähän ällöttää silleen yleisesti. Tai sitte taas vaan kehittelen itelleni jotain oireita :D

Alexandra: Miten tänne saa lisättyä kuvia tolleen, ettei tarttis jonku aijaa.comin kautta aina latailla?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Sunnuntaita :)

Viides villahousu Harmi :hug:

Alexandra89 Ehkä noissa jotain näkyy :)

Tää hullu käytti eilen toisen kaapissa olleista ovistesteistä ja sain haamun (kp25/28-30 ja dpo 9). Toki en siihen luota, koska se on ovistesti ja kierron loppuvaiheessahan siihen voi viivaa tulla. Niin ainakin moni on kirjottanu (täälläkin?). No ihmeen helposti tää "piina-aika" on menny ja ehkä pysyn housuissani tonne testipäivään saakka tai sit on ihan pakko vappuaaton kunniaks testata. No katellaan, mutt toivon, että tulis plussaisia vappu-uutisia jos ei menkat ehdi alkaa ennen sitä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Mulla oli pitkä (25h) synnytys josta sairaalassa oltiin viimeset 10 h. Oli kaikenlaista häikkää; lapsivesi vihreää, epiduraali onnistui vasta kolmannella kerralla, supistukset laimeni, avautuminen hidastui, ponnistusvaihe epäonnistui kun vauvan pää oli vinossa jne. Pitkän odottelun ja tunnin turhan ponnistuksen jälkeen saatettiin vauva imukupilla ulos ilman epiduraalin tms vaikutusta. MUTTA olin jo seuraavana päivänä sitä mieltä että tekisin sen uudelleenkin kun palkinto on jotain noin ihanaa.. Ensi kerralla toivon että onnistuisin itse ponnistamaan vauvan ulos jos alatiesynnytys, ja että en joutuisi olemaan puolimakuu asennossa vaan voisin ponnistaa esim konttausasennossa tai synnytysjakkaralla.
 
mun eka synnytys alkoi käynnistyksellä mikä piti lopettaa vauva unisuuden vuoksi mut sit supistukset jatkuivatkin itsekseen ja epiduraalin avustamana vauva syntyi.helppo ja ihana synnytys,joskin tietty aika pitkä se avautumisvaihe.toinen synnytys oli tosi nopea olin jo 7cm auki ku pääsin saliin.kohdunkaulanpuudute ei onnistunut ja se oli sit luomu synnytys josta viimeisen 20min kirkuin ja pyysin anteeksi kirkumista ja yritin olla kirkumatta ja kirkuin taas.mutta ulos se tuli :D vahingosta viisastuneena ottaisin ens kerralla spinaalin ja mukavamman kätilön! Alexandra89 mää en vielä uskaltais onnitella.jos onkin vain viivanpaikka.mut toivotaan et siihen vahva viiva ilmestyisi!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä