Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014



:) :heart: Jännä juttu, miten toi Pregcheckin viiva ei näy kuvassa juuri ollenkaan, vaikka luonnossa oli jo eilen kolmen tunnin pidätyksellä miehen nähtävä. Onneksi Clearblue ei jätä mitään arvailujen varaan. :) Nythän sit kaikki muut tulee pikavauhtia perässä odottajiin eiks je? ;) Ihanaa vappua kaikille tasapuolisesti! :heart:

Saa poistaa listalta/piinailijoista ja lisätä plussanneisiin: Alexandra89 (yk4)
 
Tiistai 30.4.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Taike80(32)...........kp 126/28...............yk 12.......ya 2/12.........2.

*miss_piggy(31).......kp 66/?...................yk 9........ya 2/12.........1.
*-tanjuli-................kp 60/29-50..........................ya 7/12.........1.

reason....................kp 56/28...............yk 12........ya 5/12.........1.

MannaM..................kp 49/32-42............yk 3..........ya 12/12.......2.

jonnamo(20)............kp 35/30-33...........yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 35/28................yk 1...........ya 3/13.........1.
millionnea................kp 34/28-42...........yk 12..........ya 2012.........2.
Rosebublion(23)........kp 31/28................yk 2...........ya 2/13.........2.

Mom09...................kp 28/28-34............yk 11.........ya 6/12........2.
Kolibrinkukka............kp 28/28-30...........yk 5.............................2.
-PikkuMyy-.............kp 26/36................yk 12...........ya 1/12........1.
SuAnn....................kp 25/35................yk 5............ya 6/12........1.
Hassel....................kp 25/29-30...........yk 4............ya 1/13.........
Hymypallo...............kp 25/28....................................................3.
katrinainen..............kp 24/26-29...........yk 2...........ya 4/13.........3.
Mijau(23)................kp 23/29................yk 2...........ya 3/13.........1.
aotearoa.................kp 22/30................yk 4.............................3.

Pippuri85*...............kp 19/30................yk 2..........ya 3/13.........3.
juliesisko(26)...........kp 18/26-28............yk 2..........ya 3/13.........2.
sydäntähti..............kp 17/27-34.............yk 2..........ya 3/13........3.
FLV.......................kp 17/26-27.............yk 4..........ya 1/13.........3.
moulin rouge...........kp 17/28-30............yk 5...........ya 1/13.........2.
Slartibart................kp 16/30.................yk 7...........ya 3/12.........1.
Penni79..................kp 13/24-26.............yk 5..........ya 2/13........2.
kahvikuppi(27).........kp 12/?...................yk 2..........ya 12/12.......1.
Annatto..................kp 12/30.................yk 5..........ya 9/12.........1.
Markke...................kp 10/30-?..............yk 10.........ya 6/12.........2.

manije....................kp 8/30..................yk 2...........ya 3/13........2.
pinkkihevonen.........kp 8/26...................yk 11..........ya 8/12........1.
Wuf........................kp 6/28-31..............yk 3...........ya 3/13........2.
ViidesVillahousu(33)..kp 3/29..................yk 2.............................5.
avantasia(26)..........kp 3/28-32..............yk 6.............................3.
SuloinenSalaisuus.....kp 1/28...................yk 2...........ya 4/13..........

omaa.......................kp ??/??.................................................3.



Day Past Ovulation:
Kolibrinkukka.....................DPO 12
Kauniina Päivänä Tuut.........DPO 11
Miss_piggy........................DPO 10
moulin rouge......................DPO 3
sydäntähti..........................DPO 1



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, Piitu85



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Ambrosia85, Miukula, Rosuliina, Jumevi, Clarity



Plussanneet:
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HUHTIKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille!

Mulla kävi kans edellisen raskauden alussa niin että tikussa oli tuskin havaittava haamu ja CB näytti "raskaana 2-3 viikkoa". Ne vaan on niin hintavia ettei viitsi eka alkaa niillä testailemaan. Itselläni on mennyt raskautumiseen molemmilla kerroilla niin kauan ja oireita riittänyt joka kierrossa etten varmasti testaa ennen kuin menkat myöhässä (hah, hyvä sanoa nyt ku olen vasta miehen pehmittely -vaiheessa).Yleensä on onneksi tasainen kierto. Paitsi viime kuussa tuli kahdet menkat että mitä sekin nyt lie ollu..
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Mukavaa Wappua kaikille!

mukava, että sadaan tänne mukaan uusia kuumeilijoita. ja onnea plussanneille!

ralliruutu kiitos vinkistä, siis niistä helkkiöljykapseleista. en ole vielä ostanut, mutta aion ostaa ja kokeilla! jo senkin takia, että ihoni on todella huonossa kunnossa välillä...

Penni79 mulla on lääkäriaika tilauksessa, meinasi, että joskus kesäkuussa saattaisi aika tulla. olisi kiva päästä jo tsekkamaan, että kaikki on varmasti kunnossa. ennen joulua kävin papa-kokeessa ja menin sinne sillä mielellä, että juttelen asiasta, kun onhan se perhesuunnitteluneuvola -nimellä, mutta siitä käynnistä ei ollut muuta hyötyä kuin papa -koe. vähän mietityttää, kun minulla on ollut klamydia nuorena, mutta hoidin sen silloin nopeasti pois...

miss_piggy hyvä, että asiat etenevät! toivon niin plussaa sulle!

hm. olishan se kiva olla itsekin raskaana.viime kierrossa oli jos jonkinlaista oiretta, että nyt ainakin tiedän, mitkä oireet itselläni ei ole raskausoireita...tämä kierto menee varmasti "hukkaan" plussan saannin kannalta, ku ollaan reissussa nyt tuleva viikonloppu ja silloin oviksenkin pitäisi olla. mutta näillä mennään, eteenpäin kuitenni:)
 
miss_piggy
Mullakin on ollu vaikka ja mitä oireita, eilen just esim. se ihmeellinen nenäverenvuoto :D Tänään olis sitte dpo 11, vois testailla taas huvikseen kuhan nukkuu ensin näin yövuoron päälle :)
 
miss_piggy Mulla taas ei oo ollu minkäännäköstä oiretta. NEhän nyt ei merkkaa mitään, mutta silti tuntuu siltä, että heitän kirveen kaivoon :) Joo no on mulla kohtua jomotellu, ollu paineentunnetta ja äklöä oloa + välillä tulee hetken vilu ja sitten onkin "kuumia aaltoja". Tää tunne, että on tulossa kipeeks ei vältrtämättä merkkaa mitään, kun tää voi olla allergiaakin. Edellisesä raskaudessa se oli kyllä yks oire! MUtta mulla on sulle peukut ja varpaat pystyssä, että tässä kävis hyvi...sulla siis :)

pinkkihevonen En udko tuon Klamydian välttämättä vaikuttavan...varsinkin jos oot sen nopeesti hoitanu pois. Tiedän tapauksia, jotka raskautunu siitä huolimatta.

(.) Tarttis mennä varmaan kohta taas dipaileen ja katseleen onko viiva vahvistunu ;) Tänään siis kp 29/28-30 ja dpo 13 :) Taidan käyttää normi liusatestin ja jättää digin huomiselle tai sitten käytän molemmat ja huomenna tartteeki sit käydä kaupasta, vaikka niitä pregchekin testejä...jos siis tarttee enää niitä :)
 
Pinkkihevonen: kaverini huolestui kanssa klamydian kun oli saanut nuorempana. Silti tärppäsi parissa kuukaudessa.

Ja mullahan on endometrioosi (ei sukupuolitauti vaan naistensairaus) ja esikoinen tärppäsi silti (jo) kierrolla 4 vaikka kaikki "alakerrassa" ei olekaan niinsanotusti optimaalisessa tilassa. Nyt on yk 5 menossa tällä kertaa.
 
mulla on nyt menkat ihan hukassa.harmittaa ihan hirveästi et e kunnolla yritetty raskautua tuossa kun kierto oli hyvä ja tasainen.pitänee soittaa lääkärille maanantaina,jos vaikka määräisi terolutit puhelimitse.alexandra onneksi olkoon!kiva että olin väärässä
 
Heippa! Täällä dpo 5 (luultavasti) menossa. Ihmeelliset kivut/paineentunne jatkuu edelleen. Aina kun istuu, niin vähän pistää oikean munasarjan kohdalta, mutta loppuu yhtä nopeesti. Oon kaikki mahd. taudit käyny läpi ja tullu siihen päätökseen, että ei voi olla mitään vakavaa. Kipua ei oo kun vatsaa painelee ja vatsa on pehmeä paineltaessa. Olo on, niinkuin menkat olis alkamassa. On nimittäin hieman samantapaista tää paineentunne! :eek:
Se, mikä tässä on outoa, niin tällaista ei oo koskaan aiemmin ollu kierron aikana.
 
Mulla on ihan outo olo. Väsyttää kolmatta päivää ihan hulluna ja perjantaista asti on ollut kuvottavaa oloa.

Mulla ei ole koskaan raskausoireet alkaneet näin aikaisin enkä Usko että on sitä. Mieli tekisi uskoa, mutta ei ole mulle tyypillistä eikä muita uskottavempia oireita ole. en jaksa mitään. Liittyisikö kilpirauhasen ongelmiin tämä nyt.

Miss_piggy jännäilen puolestasi.

Clarity jospa se olisi sitä itseään?
 
Viimeksi muokattu:
katrinainen sitä kovasti kyllä toivonkin, mutta yritän pitää jalat maassa. Ja tietty heti ekana mietin kaikki pahimmat taudit läpi, joihin oireet vois viitata. Ja noista sun oireista, kun epäilit että oisko kilppariin liittyviä, niin ainakin oman oppimani kautta pahoinvointi/kuvottava olo ei ensisijaisesti olo oire liittyen kilpparivaivoihin. Tietty väsymys omana oireenaan (liittyen esim. vajaatoimintaan) voi aiheuttaa kuvottavaa oloa, jos se kovin pitkään jatkuu. Elimistö kun ei pääse balanssiin. Mutta niin kauan kuin todistettavasti et ole raskaana, niin kaikki on mahdollista, myös raskaus? :)

Hei ihan off-topic -juttu tuli mieleen: Vappu Pimiä meni naimisiin, mitä mieltä olitte hääpuvusta? Mä hämmästyin miten oudon valinnan Vappu oli tehnyt. Tietty tärkeintä on, että itse tykkää! :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä