Hakutulokset

1. S

Soini: Vanhuksille ja lehmille samat oikeudet

Vanhukset tekee meillä jo nyt lähes kaikki kansaa koskevat päätökset. Onneksi päättäjien keski-ikä on vähän laskemaan päin. Samat kurpat niin valtion kuin kuntienkin vallankahvassa vuodesta toiseen.
  2. S

käyttääkö miehesi boksereita vai pikkuhousuja?

Miehillä on boxerit, pojilla on pikkuhousut.
  3. S

Mitä oireita seksintarve aiheuttaa?

Ai sitten kun joku tulee kotoa sut hakemaan? :)
  4. S

Et usko itseesi. Miksi siis kukaan muu uskoisi sinuun, kun et itsekään?
  5. S

Asenne.
  6. S

Heidi Kyrö on rohkea,kertoi ettei halua enempää lapsia

Rohkea? :D Heh. Erityisen rohkeaa tehdä hyvinkin normaali määrä lapsia, eli yksi. Huh. Radikaalin rohkeaa oikein. Joku toinen rohkea teki kaksi, se on toinen yleisimmistä määristä. Kaikennäköistä sitä nostetaankin jalustalle... että oikein yhden lapsen tekemisen rohkeus.
  7. S

Pitääkö "antaa" vaikka ei itse tee mieli?

Niinno varmaan riippuu paljon siitäkin tarkoitetaanko kaudella viikkoa, kuukautta vai vuotta.
  8. S

Miltä raskaus tuntuu?

Aika painavalta.
  9. S

Voi nyyh ja kyynel juu'u. ;)
  10. S

Ei olekaan, mutta aika harva mies varmaan kestää seksittömässä suhteessa... ainakaan ilman ulkopuolisia.
  11. S

Miten voi antaa jos ei kiihotu? Millaista on elämä, jos ei halua seksiä yhtään? Muuttuuko sitä joksikin robotiksi? Parisuhde ilman seksiä ei ole enää rakkaussuhde, se on ystävyyssuhde? "Rakastan rakastan, mutta en sillai" Kaamea kohtalo miehelläsi.
  12. S

Uskotko feromoneihin?

Todellisia syitä voi olla vaikka miljoona erilaista. Olet itse todennut ovulaation estymisen?
  13. S

Uskotko feromoneihin?

Estät olemalla geneettisesti liian samankaltainen, ja tämän nainen tunnistaa hajusta.
  14. S

Uskotko feromoneihin?

Haju kertoo perimän erilaisuudesta ja erilaisuus tässä vetää puoleensa. Varsinaisia feromoneja ei ihmisillä ole. Näin kolmen tunnin dokumentti minulle opetti.
  15. S

Posliinit eivät saa aina sitä oikeaa tai miestä ylipäätään (feromonien vähyys)

Usko tai älä, vähän aikaa sitten katsoin juuri kolmiosaisen dokumentin aiheeseen liittyen. :D
  16. S

Ei kyllä välttämättä ole näin. On aika helppo esimerkiksi todistaa että onko lasissa vettä vai ei, vaikka siinä ei mitään olisi. Aika helppo myös todistaa haiseeko joku vai ei. :)
  17. S

Tieteellisesti tutkittu ja todistettu että ihmisellä EI OLE FEROMONEJA. Ei ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Se että haisee, ei tarkoita että erittää feromoneja.
  18. S

Miksi miesten mielenkiinto lopahtaa about 2 viikossa???

:D :D Oot yh, mut yh ei kelpaa? Miks sä kelpaisit siis yh:na kellekään jos sulla itsellä on tuollainen asenne?
  19. S

Miksi miesten mielenkiinto lopahtaa about 2 viikossa???

Anteeks vaan mutta miehiä voi katsella ihan jos on lastenkin kanssa liikenteessä. Ties vaikka törmäisit jossain puistossa kivaan yh-iskään. :)
  20. S

Mitähän mies tarkoitti...

Jee! \o/

Yhteistyössä