Mitä oireita seksintarve aiheuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Auttakee
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
[QUOTE="Vieras";27401996]No ei tietenkään, mutta ei silläkään että haukkuu itseään ja näkee kauneuden pinnallisten asioiden kautta.[/QUOTE]

No mites muuten jos kokee asian niin?

[QUOTE="Vieras";27401996]No ei tietenkään, mutta ei silläkään että haukkuu itseään ja näkee kauneuden pinnallisten asioiden kautta.[/QUOTE]

En mä voi sille mitään, että musta puuttu joku juttu mikä sais "miehet haluamaan mua". Ja yritän olla valittamatta, kirjoitan vaan niin kun asiat on. Ja kovasti oon yrittänyt kysyä mikä vika mussa on, mutta kun eipä oo ihmiset pahemmin sanoneet mitään.

Ja en, en näe kauneutta vaan pinnallisten asioiden kautta. Kaikki muut naiset/ ihmiset on kyllä kauniita. :heart:
Mä en vaan usko, että kukaan mies vois mua haluta. En mä ajattele, että se olis valittamista. Mussa on vissiin vaan joku valmistusvirhe ja pitäs jotenkin saada nää halut pois ja hyväksyä elää näin.: /

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27402215:
En mä voi sille mitään, että musta puuttu joku juttu mikä sais "miehet haluamaan mua". Ja yritän olla valittamatta, kirjoitan vaan niin kun asiat on. Ja kovasti oon yrittänyt kysyä mikä vika mussa on, mutta kun eipä oo ihmiset pahemmin sanoneet mitään.

Ja en, en näe kauneutta vaan pinnallisten asioiden kautta. Kaikki muut naiset/ ihmiset on kyllä kauniita. :heart:
Mä en vaan usko, että kukaan mies vois mua haluta. En mä ajattele, että se olis valittamista. Mussa on vissiin vaan joku valmistusvirhe ja pitäs jotenkin saada nää halut pois ja hyväksyä elää näin.: /
Asenne.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27402215:

Mun mielestä sulla on OK tilanne siinä mielessä haluat seksiä ja läheisyyttä, joku ei koe halua ollenkaan vaikka olis kainalossa komea mies.

Siinä olet ihan väärässä, että "kukaan ei sua haluaisi". Ethän sä varmaan kaikkia maailman miehiä ole yrittänyt? :D Eikä miehetkään ole sellaisia että ne tulee päin ja alkaa heti yrittämään. Niillekin pitää osoittaa kiinnostusta ja "rehtiä jalat maassa, haluan pussata sua" asennetta.

[QUOTE="Vieras";27402357]Mun mielestä sulla on OK tilanne siinä mielessä haluat seksiä ja läheisyyttä, joku ei koe halua ollenkaan vaikka olis kainalossa komea mies.

Siinä olet ihan väärässä, että "kukaan ei sua haluaisi". Ethän sä varmaan kaikkia maailman miehiä ole yrittänyt? :D Eikä miehetkään ole sellaisia että ne tulee päin ja alkaa heti yrittämään. Niillekin pitää osoittaa kiinnostusta ja "rehtiä jalat maassa, haluan pussata sua" asennetta.[/QUOTE]

Miten on ok tilanne, kun kukaan maailman mies ei pidä mua nättinä, seksikkäänä ja haluttavana? :( Välillä tulee ihan sellanen olo etten mä sais edes halua. Että se on jotenkin sairasta että mulla tekee mieli seksiä. Mä häpeän sitä että mulla on hirveät halut. :( Koska mä tiedän, ettei kukaan voi mua haluta.
Mä oon nähnyt jopa vuosia painajaista, että tapaan kivan miehen ja kun me yritetään harrastaa seksiä siitä ei tuu mitään, koska mä oon niin huono jne.. Ja sitten se mies rupeaa nauramaan, pilkkaamaan mua ja muut ihmisen myös. :ashamed:

"vieras"
Pellkät orgasmit ei rauhoita puutteessa olevaa naista vaan lisäksi tarvitaan siemennesteen rauhoittava vaikutus. Siemennesteessä olevat hormonit imeytyvät sekä alapään että suun limakalvojen kautta.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27402403:
Miten on ok tilanne, kun kukaan maailman mies ei pidä mua nättinä, seksikkäänä ja haluttavana? :( Välillä tulee ihan sellanen olo etten mä sais edes halua. Että se on jotenkin sairasta että mulla tekee mieli seksiä. Mä häpeän sitä että mulla on hirveät halut. :( Koska mä tiedän, ettei kukaan voi mua haluta.
Mä oon nähnyt jopa vuosia painajaista, että tapaan kivan miehen ja kun me yritetään harrastaa seksiä siitä ei tuu mitään, koska mä oon niin huono jne.. Ja sitten se mies rupeaa nauramaan, pilkkaamaan mua ja muut ihmisen myös. :ashamed:
Kai sä ainakin oot jossain terapiassa käynyt? Noilla haluilla sulla olis vaikka jo tänään mela mekossa :)

[QUOTE="Vieras";27403094]Et kyllä vastannut kysymykseen. Missä lukee niin? Omat harhaluulot ei ole vastaus.[/QUOTE]

Ei kai niin lue missään. Mutta kukaan ei vaan pidä mua nättinä tai muuta. En kai mä muutes olis vuosikaudet ensin elänyt melkein seksittömässä liitossa ja nyt kohta 3 vuotta ihan yksin. :O Kukaan mies ei oo ikinä sanonut mulle että olen esim. kaunis, tai että olis musta kiinnostunut tms.. Joten eipä niin kukaan ajattele musta sitten. Ei ne mitään harhaluuloja ole, kun ihan faktaa valitettavasti. : /

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27403367:
Jaa, onkohan se oikeasti edes mies :saint:
Hei, ihan oikeasti... Käytkö sä ikinä missään missä voisi miehiä edes löytää? Laittaudutko kuitenkin, et kulje rääsyissä, tukka rasvassa?
Vaikutat mukavalta ihmiseltä ja jos miehet sua kaverinaan kuitenkin pitää niin oletkin varmasti mukava. Ehkä olet niin epävarman oloinen että se vie kiinnostuksen.
Siinä sun exäs lerpussa ja päässä se vika on ollut, ei sinun ulkonäössä. Nois sairas jätkä kerta kysymyksessä että on naistaan tuolla tavalla haukkunut! Tiedän tyypin, mua minun exä haukku vaikka mulkku sillä kyllä seisoi. Mutta en silti ollu sen mielestä mistään kotoisin.
Tuollaisen yhden apinan takia ei kannata uskoa itseensä lytätä. Kun vain annat mahdollisuuksia (lähdet baanalle) niin huomaat että kyllä miehet sinusta kiinnostuu.

Hei, ihan oikeasti... Käytkö sä ikinä missään missä voisi miehiä edes löytää? Laittaudutko kuitenkin, et kulje rääsyissä, tukka rasvassa?
Vaikutat mukavalta ihmiseltä ja jos miehet sua kaverinaan kuitenkin pitää niin oletkin varmasti mukava. Ehkä olet niin epävarman oloinen että se vie kiinnostuksen.
Siinä sun exäs lerpussa ja päässä se vika on ollut, ei sinun ulkonäössä. Nois sairas jätkä kerta kysymyksessä että on naistaan tuolla tavalla haukkunut! Tiedän tyypin, mua minun exä haukku vaikka mulkku sillä kyllä seisoi. Mutta en silti ollu sen mielestä mistään kotoisin.
Tuollaisen yhden apinan takia ei kannata uskoa itseensä lytätä. Kun vain annat mahdollisuuksia (lähdet baanalle) niin huomaat että kyllä miehet sinusta kiinnostuu.
Joo no se on totta etten liiku pahemmin missään. Ei mulla ole paljon mahdollisuuksiakaan. : /
Välillä laittaudun, välillä en. En mä osaa pukeutua muodikkaasti, mutten nyt omasta mielestä rääsyissäkään kulje. En aina meikkaakaa, nykyään kyllä enempi kun vuosia sitten. Olen jotenkin ajatellut etten ole vaan yksinkertaisesti ole sen tyyppinen, minkälaista naista miehet haluaa. Kuitenkin olen todennut, että mulla on parempi olo kun olen oma itseni, kun että rupeaisin yrittämään muuttaa itseäni sellaiseksi mistä miehet tykkäis.
Kiitos kuitenkin mukavista sanoista. :)

"Mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27403367:
Jaa, onkohan se oikeasti edes mies :saint:
No kyllä olen mies mutta jos ei tee sen verran mieli että edes ilmansuunnan paljastaisi niin täytyy olla ilman ja mie koitan löytää petiseuraa muualta.

[QUOTE="Mies";27406663]No kyllä olen mies mutta jos ei tee sen verran mieli että edes ilmansuunnan paljastaisi niin täytyy olla ilman ja mie koitan löytää petiseuraa muualta.[/QUOTE]

Olis tuolla varmaan sulle jotain seuranhaku palstojakin :LOL:

Tiukun äiti varmaan jää ilman omasta tahdostaan, mutta ilmeisesti hänelle riittää että pääsee kertomaan siitä täällä palstalla. :)

Yhteistyössä