Posliinit eivät saa aina sitä oikeaa tai miestä ylipäätään (feromonien vähyys)

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Entinen Ksantippa S."
Alkuperäisvietissä puhuttiin feromoneista , tuoksuaineista.
Omani ei haise ... mutta avioliitto voi hyvin.
Hienoa jos sinullakin yhtä hienosti asiat.

:)
Jos ihmisellä feromoneja on, ne ovat niin huomaamattomia, ettei niitä todellakaan tietoisesti haisteta. Asiassa on kysymys ihan jostakin muusta kuin huonosta hygieniasta.

Itselläni on syytä olettaa, että olen ainakin joskus nuorempana erittänyt ovulaation aikaan jotakin keskimääräistä vahvempaa. Naisilta on mennyt seurassani kuukautiskierto sekaisin, ja miehet ovat käyttäytyneet tavoistaan poikkeavasti.

Ja ei, en haise.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"jjjj"
Siis ihan oikeasti... Ihmiset poistavat mieltymystensä mukaan karvoja kaikkialta kehosta, mutta vain ja ainoastaan pillukarvojen poisto kuumentaa näin paljon tunteita?! Miksi sileistä sääristä pitäviä miehiä ei haukuta pedareiksi, mutta jos nainen kertoo miehensä pitävän posliinista niin aivan takuuvarmasti tulee jotain "ai kiva sun ukkos tykkää lapsen alapäästä onnex mun mies pitää oikeista naisista senkin broileripillulortto" -tasoista kommenttia. :D

"Entinen Ksantippa S."
Tieteellisesti tutkittu ja todistettu että ihmisellä EI OLE FEROMONEJA. Ei ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä.

Se että haisee, ei tarkoita että erittää feromoneja.
Hirvittävän vaikeaa todistaa tieteellisesti, että jotakin asiaa ei ole. Siksi tieteessä pyritään yleensä toimimaan toisin päin, löytämään viitteitä jonkin asian olemassaolosta.

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";27400087]Hirvittävän vaikeaa todistaa tieteellisesti, että jotakin asiaa ei ole. Siksi tieteessä pyritään yleensä toimimaan toisin päin, löytämään viitteitä jonkin asian olemassaolosta.[/QUOTE]

Ei kyllä välttämättä ole näin.

On aika helppo esimerkiksi todistaa että onko lasissa vettä vai ei, vaikka siinä ei mitään olisi. Aika helppo myös todistaa haiseeko joku vai ei. :)

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";27400222]Aloitin aiheesta oman ketjunsa. Siellä voit tarkemmin kertoa, missä ja milloin feromonien/tiedostamattomien tuoksusignaalien olemattomuus on todistettu. :)[/QUOTE]

Usko tai älä, vähän aikaa sitten katsoin juuri kolmiosaisen dokumentin aiheeseen liittyen. :D

[QUOTE="vieras";27400262]Sairautes takiako sun karvat ei kasva vai oletko ihan luonnostaan vaan karvoja vastaan? :)[/QUOTE]

En vain ole koskaan pitänyt niiden tunnosta.
Ja 30+ vuotta sitten kun poistamisen aloin ei ollut kakspluspalstaa kertomassa kuinka kamalaa se karvattomuus on... eli siitä ei koskaan tullut stressiäkään.

Toisaalta muiden karvoitus ei sekään häiritse minua tippakaaan.
Jokainen sen mukaana mikä itsestä mukavimmalta tuntuu.

"vieras"
En vain ole koskaan pitänyt niiden tunnosta.
Ja 30+ vuotta sitten kun poistamisen aloin ei ollut kakspluspalstaa kertomassa kuinka kamalaa se karvattomuus on... eli siitä ei koskaan tullut stressiäkään.

Toisaalta muiden karvoitus ei sekään häiritse minua tippakaaan.
Jokainen sen mukaana mikä itsestä mukavimmalta tuntuu.
Pakko kyllä nyt kysyä että miten sinä tunnet ne karvasi jotka on housujesi sisällä, käykö käsi niin tiuhaan haarain välissä ja karvat vaivaa vai mistähän tuo outo tunne niitä kohtaan johtuu? Entäs kun hiukset on päässä, et varmaan tykkää liiemmin kammata päätäsi tai silittää lapsen päätä jossa on hiuksia? :)

[QUOTE="vieras";27400351]Pakko kyllä nyt kysyä että miten sinä tunnet ne karvasi jotka on housujesi sisällä, käykö käsi niin tiuhaan haarain välissä ja karvat vaivaa vai mistähän tuo outo tunne niitä kohtaan johtuu? Entäs kun hiukset on päässä, et varmaan tykkää liiemmin kammata päätäsi tai silittää lapsen päätä jossa on hiuksia? :)[/QUOTE]

:LOL:

Miksi niin vaikea hyväksyä, että jollain voi olla toisenlainen maku tai esteettinen näkemys kuin itsellä?

BP
Olen pahoillani mutta alapään, kanalon ja ihon karvojen haju on ällöttävä. Varsinkin alapään ja kainaloiden. Mieluiten pidän feikkimieheni kuin alan oksentelemaan jokaiseen syliin.

"ihmettelen"
Minun mielestäni häpykarvat on todella jokin muinaisjäänne joita ei nykynaine enää tarvitse Mutta miksi meille naisille ei ole tuotetta jolla tuo karvankasvu tietyltä alueelta saadaan kokonaan pysähtymään::?

Yhteistyössä