Mitähän mies tarkoitti...

• Viestiketjun aloittaja Gina-85
  • Ensimmäinen viesti
Gina-85
Mulla on ollut pientä peliä yhden sinkkumiehen kanssa duunissa jo useemman viikon. Semmosta flirttiä jne. Tänään sitten kun oltiin duunista lähdössä, niin KERRANKIN käveltiin käytävällä niin ettei ollut muita ihan välittömässä läheisyydessä. Mies sitten kysyi, että mitäs suunnitelmia viikonlopuksi. Sanoin, että "kaipa sitä perjantaina kotona, mutta ehkä lauantaina viettämään tyttöjen iltaa." No mies kyseli, että mitäs siihen tyttöjen iltaan kuuluu? No sanoin, että musan kuuntelua, jutustelua, naposteltavaa ja drinksuja. Ja sitten baanalle... Mies sitten sanoi, että "no harmi, että sulla on lauantaiksi jo menoo, olisin voinut vaikka ulos pyytää." No menin ihan sanattomaksi ja tottakai sitten teki mieli jotain sanoo, mutta jäi sanomatta. Sitten siihen tuli muutakin porukkaa, mutta sain kysyttyä, että "mitäs sulla sitten viikonloppuna." No mies sano, että perjantaina oleilee yksinään kotona ja ilmeisesti nyt lauantainkin kun treffit peruuntu... Sitten oli pakko mennä, mutta nyt harmittaa...

Nyt tekis mieli soittaa sille tai laittaa facessa, että mitäs kuuluu... Mut... on niin hirveen huono näissä asioissa... Mitäs mieltä

"ap"
Mies tarkoitti juuri sitä mitä sanoi. Olis pyytänyt sut ulos jos sulla ei olis ollut menoa.
Noo siis mä en oo tottunut, eikä mun kaveritkaan siihen että pyydetään ulos tolleen. Ei se Suomessa oo kauheen yleistä. Ja tuokin oli vähän tommonen... Tiedä että sanoiko sitten vitsillä vai ei... Jotenkin siinä oli semmonen sävy, että se olis huumoria...

"dada"
[QUOTE="ap";27312020]Noo siis mä en oo tottunut, eikä mun kaveritkaan siihen että pyydetään ulos tolleen. Ei se Suomessa oo kauheen yleistä. Ja tuokin oli vähän tommonen... Tiedä että sanoiko sitten vitsillä vai ei... Jotenkin siinä oli semmonen sävy, että se olis huumoria...[/QUOTE]

Häh, miten Suomessa muka pyydetään ulos? Tekstarilla?

viers
[QUOTE="ap";27312020]Noo siis mä en oo tottunut, eikä mun kaveritkaan siihen että pyydetään ulos tolleen. Ei se Suomessa oo kauheen yleistä. Ja tuokin oli vähän tommonen... Tiedä että sanoiko sitten vitsillä vai ei... Jotenkin siinä oli semmonen sävy, että se olis huumoria...[/QUOTE]

saaks kysyy et miten suomessa pyydetään sitten ulos jos ei noin kuten mies sen teki?

Nnnoh
Ehkä halusi kysellä vähän pilke silmäkulmassa. Jos saa pakit, niin ei itsetunto kolise niin paljoa. Kuinka hyvin mies tuntee sut? Eli mieskuviot yms?

Ihan kiva treffiehdotus tuo oli, jos olet kiinnostunut, niin älä vaan päästä karkuun noin helpolla.

vfr
No hei, laitat facessa viestiä, että lähtee kans lauantaina liikenteeseen ja kerrot, mihin te ootte menossa. Sovit tapaamisen sen kanssa sinne. Eik kaikesta kannata tehdä niin vaikeaa! :D

Ken guru

Miehillä on yleensä tapana sanoa mitä tarkoittavat ja ajattelevat. Tuossa sanoi mielestäni ihan suoraan että olisi pyytänyt sut ulos, mutta harmi kun sulla sattui olemaan menoa. Ja uskon että olisi pyytänytkin kun aloitti ensin kyselemään sun viikonloppusuunnitelmista. Ettei varmasti vitsillä. Ja vaikuttaa tosiaan että on ihan kiinnostunut aloittamaan tutustumaan suhun myös vapaa-ajalla.

Olishan teillä kummallakin ollut pe vapaa...

"ap"
Hihii. Meillä on tänään sitten treffit! Laitoin faceen jotain ja heti vastas. Sitten se pyysi, että saa tarjota illan. IHANAA!

Olen 25v mutta joissakin asioissa kuin 16v.

Ken guru
[QUOTE="ap";27312167]Hihii. Meillä on tänään sitten treffit! Laitoin faceen jotain ja heti vastas. Sitten se pyysi, että saa tarjota illan. IHANAA!

Olen 25v mutta joissakin asioissa kuin 16v.[/QUOTE]

:heart: Tosi hienoa!! :heart:

[QUOTE="ap";27312167]Hihii. Meillä on tänään sitten treffit! Laitoin faceen jotain ja heti vastas. Sitten se pyysi, että saa tarjota illan. IHANAA!

Jee! \o/

Kööki
Juu hyvä hyvä, että laitoit viestiä, että pääsette treffeille... se varmaan oli kovin hermona tuosta treffeille pyytämisestä, ja siksi vähän "naamioi" sitä tolleen... ja varmaan aatteli ettei nyt samaksi illaksi pyydä, ettei ole liian hätäistä. Yritti siis vaan olla korrekti, mut onneksi laitoit viestiä, ettei mennyt tilaisuus hukkaan.

Toivotan teille ihania treffejä, nauti!

Ihana juttu. :) Onnea, ja pidäs hauskaa :heart:

Yhteistyössä