Hakutulokset

1. S

Siis ihan oikeastikko nettikaupat saa "valita asiakkaansa" (Minimaailma)?

Ehdottomasti saa yritys olla myymättä jos ei vaan halua. Kunhan et oo musta, muslimi tai vanha. (silloin voidaan vedota rasismiin)
  2. S

uskaltaisitko matkustaa tällä hetkellä turkkiin syyrian tilanteen takia?

En kyllä menisi Turkkiin muutenkaan. Miksi yksikään nainen tukisi sen maan tapoja kantamalla turistiropoja sinne, en ymmärrä.
  3. S

Rumilla ihmisillä ei ole oikeutta rakkauteen -- koettu ja nähty

Ja ehdottomasti yksi huonoimmista!
  4. S

Mitä pahaa on silikoneissa? Hankin sellaiset raskauden jälkeen ja monet paheksuvat.

Suurin osa silikonirinnoista ei ole kauniita. Mitä pahaa? -Terveysriskit -Huolto (-Hinta) (-Ei yleensä luonnollisen kauniita) (-Leimaantuminen - syyttä tai ei, suurin osa "tuomitsee") Mitä hyvää? - Itsetunnon kohotus (onnistuu ilman tissejäkin) - Joskus voi olla oikeasti...
  5. S

Elatusmaksujen oikeuskäsittely..

Tai jos on toimittanut vain tiedot maksetuista palkoista eikä laskelmista, jossa kulut näkyvät?
  6. S

Mä en voi käsittää, että kaupassa vanhemmat antavat syödä ties mitä..

"On niin karmeet vieroitusoireet, et on pakko"
  7. S

Mä en voi käsittää, että kaupassa vanhemmat antavat syödä ties mitä..

Mä en ymmärrä. Usein väsyneiden ja kiukkuisten kanssa joutuu kauppaan menemään, mutta ei se ole mikään syy syödä tai juoda jo kaupassa. Kyllä ne siitä oppii käyttäytymään. Eivätkä varmasti opi jos aina palkitaan vaikka jollain pillimehulla jo kaupassa.
  8. S

Mikä pelikone 4v hyvä?

30-60min pelaaminen on paaaljon kehittävämpää kuin saman ajan käyttäminen television katseluun. Kauhean monilla, varsinkin vanhemmilla ihmisillä, on uskomaton asennevamma pelaamista kohtaan. Tai johtunee vain siitä kun ei tiedetä mistä puhutaan.
  9. S

Mikä pelikone 4v hyvä?

Ihan kaikilla tavoin. Suurin osa hyvistä peleistä tuon ikäiselle kehittää niin älykkyyttä kuin koordinaatiokykyäkin. Lapsi oppii ymmärtämään näkemäänsä, vaikka ne olisi monimutkaisempiakin asioita. Eikä ne mihinkään tosielämässä ne taidot siitä katoa. Oikeasti ihan kehittäviä pelejä on!
  10. S

Mikä pelikone 4v hyvä?

Nykyään koneille on kyllä ihan sekä liikunnallisia että mielikuvituksellisia pelejäkin olemassa. Ihan pienistä lapsista lähtien. Tanssimisesta maalaamiseen jne.
  11. S

Avioliittoon kunnon harkinta-aika!

Uskontoon liittyy se uskonnottomuuskin että turhaan otit pois. Tyypillistä uskonnottomuusfanatismia.
  12. S

Vituttaa pienituloisten vastuuvapaus kaikesta, mm. Yle-vero, pk-maksut...

Pienituloiset duunarit pitää tätä taloutta pystyssä. Duunaritason työ on yhteiskunnan perusta. Erittäin tärkeitä töitä ja sitä pientä palkkaa näin ollen kompensoidaan valtiollisissa ja kunnallisissa palveluissa. Ihan oikein! Niin ja itse tienaan kyllä ihan hyvin.
  13. S

Koulutuserot parisuhteessa

Eli olet siis vain nainen niin kuin muutkin. :D
  14. S

Koulutuserot parisuhteessa

Eipä oo mitään ongelmia ellei sitten se ole nainen se korkeammin koulutettu. Näillä naisilla tuntuu hyvin usein olevan ongelmia vähemmän koulutettujen miesten kanssa.
  15. S

plussat ja miinukset....

ok! :) Yhtä kaikki. Ihan samanlaiselta tekosyyltä kuulostaa. Kun ei sille haluamattomuudelle välttämättä sen koommin syytä tarvita.
  16. S

Miksi Anneli Auer on syytön Jukan murhaan?

Jaa niin onks tää nyt muka käynyt kaikki vaiheet jo läpi ja viimeinen tuomio annettu? Jos syyttömäksi todettu noilla niin HUH HUH taas on yksi murhaaja kanssamme kaduilla.
  17. S

Anteeks mut mä en käsitä! (Lapsiperheen eroamisesta)

Eikö se ole tullut selväksi että ero voidaan estää jos molemmat haluaa ja molemmat tekee myös silloin sellaisia asioita että se on mahdollista. Ei petä, ei lyö, ei juo jnejne Onko joku jossain vaiheessa sanonut että kannattaa yrittää vaikka tottua niihin nyrkiniskuihin, että jospa se siitä?
  18. S

Niin ni mitä sä selität? Ei ymmärrä. Mihin tää sun kommentti ylipäätään liittyy ja miksi kukaan olis mulle tilivelvollinen.
  19. S

Älä sekoita sitä, että mies ei HALUNNUT siihen ettei nainen olisi halunnut. Molemmilta pitää löytyä se sama halu. Älkää viittikö ihan lapsellisiksi ryhtyä. (tai no ryhdytte kuitenkin)
  20. S

Niin? Jos ei halua korjata niin ei halua korjata. Siinä se. Mutta turha tulla sanomaan ettei asiat olisi korjattavissa. Se on ihan eri asia. Tottakai saa olla haluamattakin.

Yhteistyössä