uskaltaisitko matkustaa tällä hetkellä turkkiin syyrian tilanteen takia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Syyrialla on riittävästi tekemistä omissa kapinallisissaan, he eivät halua turkkilaisia sotajoukkoja riesakseen. Kunhan nahistelevat, Turkkia on pitkään rieponut Syyrian tapa suojella PKK:n sissejä ja nyt se vähän uhittelee kun on tilaisuus.

"vieras"
Oletko katsonut kartasta missä on Syyrian ja Turkin välinen raja ja missä Alanya?

Vähän se hätkäytti kun oltiin paikanpäällä kun levottomuudet alkoivat, mutta tosiaan tuonne on Alanyasta ihan reippaasti matkaa.

"Möhkö"
Ilman muuta. Olen matkailualalla, ja soitin agentillemme Turkkiin viime viikolla kun siellä jotain kahakkaa oli. He eivät olleet edes tietoisia asiasta :) Niitä liioitellaan tällä päin mediassa aivan liikaa..

hhm
No juu, vaikka armoton stressaaja olenkin.

Järkeily toimii.

Nyt on syyslomakausi aluillaan, ja Turkki on tänäkin vuonna yksi suosikkikohteista (lentoja ja mm. maakuntalennot olleet loppuunmyytyjä jo aikoja sitten). Sillä on siis väkeä Suomesta (ja muista Pohjoismaista) aika tavalla. Kyllä sieltä sivulliset pois hoidetaan jos tarve niin vaatisi.

Sitä paitsi ne kahistelevat siellä rajoilla aika usein muutenkin.

"vieras"
Riippuu ihan siitä, että minne sinne.

Itse olen vähän huolissani, kun mies lähtee parin viikon päästä Israeliin Hulavalleyyn ja parinsadan kilometrin päässä riehuu sota :S

"vieras"
[QUOTE="Möhkö";27305930]Ilman muuta. Olen matkailualalla, ja soitin agentillemme Turkkiin viime viikolla kun siellä jotain kahakkaa oli. He eivät olleet edes tietoisia asiasta :) Niitä liioitellaan tällä päin mediassa aivan liikaa..[/QUOTE]

Kertoo melko paljon Turkin sisäisestä mediasensuurista. Tai ihmisten lukutaidosta. Tai kielitaidottomuudesta, kun edes satelliittikanavia ei seurata. Vai onko nekin sensuroitu samoin kuin netti?

[QUOTE="vieras";27306222]Kertoo melko paljon Turkin sisäisestä mediasensuurista. Tai ihmisten lukutaidosta. Tai kielitaidottomuudesta, kun edes satelliittikanavia ei seurata. Vai onko nekin sensuroitu samoin kuin netti?[/QUOTE]
Aiheesta on kyllä puhuttu paljon turkkilaisissa medioissa.

Mutta ei kaikki tietty uutisia seuraa.

[QUOTE="vieras";27306304]Alaviitteja, ansareita :D Kirjoitusvirhe tuli aikaisemmin :)[/QUOTE]

Ei (ikävä kyllä) oo sellaisia perheessä/suvussa :). Eikä suufilaisia, niitä erityisesti diggaan (dervissejä). Ihan tavis-sunnia (vaiko sunneja?) vaan.

Yhteistyössä