Rumilla ihmisillä ei ole oikeutta rakkauteen -- koettu ja nähty

• Viestiketjun aloittaja "Gina"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27305782]Mitenhän sellaset pariutuu, jotka eivät käy baareissa ollenkaan? Ei se baari tosiaan ole ainoa paikka.[/QUOTE]

No ei tietenkään ole, mutta yks yleisimmistä kuitenkin

En nyt ymmärrä. Sanot, ettei rumilla ole oikeutta rakkauteen ja sitten kerrot, että sait pakit baarissa. Okei, mistä päättelit, että sinulla ei ole oikeutta rakastaa? Vai tarkoitatko, että sinut pitäisi iskeä sieltä baarista ja sinuun pitäisi rakastua siellä, sillä sinulla on siihen sama oikeus kuin kauniilla ihmisillä?

Äh, ihan kummallinen aloitus.

kauneus?
Kauneus on katsojassa. Itse pidän ihmisiä keskimäärin mielenkiintoisina kaikilla tavoin ja jokaisen ulkonäöstä löytyy jotain kauniita tai muuten ihailtavia piirteitä.

Exä oli monien mielestä ruma läski, mutta mun mielestä todella kaunis ja ihanan näköinen nainen.
(kunnes sille alkoi kelpaamaan muutkin miehet ja petti)

Beep
[QUOTE="Gina";27302441]kävin tuossa baarissa sitten pitkästä aikaa ja en enää mene. luulin tavanneeni mukavan miehen ja tanssittiin ja juotiin yhdessä.. vietettiin baarissa aikaa pari tuntia, kunnes mies teki siirron ja sanoi kuinka muuten voisi kuvitella enemmän kuin pelkkää seksiä mutta koska olen niin ruma niin kelpaan vaan sänkykaveriksi. :( toivottavasti en näe kyseistä herraa enää ikinä. suutuin niin![/QUOTE]

Älä luovuta!

Kävit kerran baarissa ja luovutat niinkö?

Minä kävin varmaan 7 vuotta ravintoloissa, ennenku tapasin mieheni. Jos olisin mennyt sinne vain miestä etsimään niin olis ollut aika tylsä elämä.

Beep
[QUOTE="vieras";27305794]No ei tietenkään ole, mutta yks yleisimmistä kuitenkin[/QUOTE]

Mun mielestä kans yksi yleisimmistä. Tosin en tiedä onko netti muuttanut asiaa jotenkin. Ei mun nuoruudessa vielä pahemmin nettideittailtu.

Täällä yks miehensä baarista löytänyt, joskin kaverit oli pikaisesti esitelleet aiemmin. Naimisissa ollaan nykyään :) (Aiemmat poikaystävät oon löytänyt kavereiden kautta, iskenyt tuntemattoman festareilta tai tutustunut netissä.)

"MAN"
[QUOTE="Gina";27302441]kävin tuossa baarissa sitten pitkästä aikaa ja en enää mene. luulin tavanneeni mukavan miehen ja tanssittiin ja juotiin yhdessä.. vietettiin baarissa aikaa pari tuntia, kunnes mies teki siirron ja sanoi kuinka muuten voisi kuvitella enemmän kuin pelkkää seksiä mutta koska olen niin ruma niin kelpaan vaan sänkykaveriksi. :( toivottavasti en näe kyseistä herraa enää ikinä. suutuin niin![/QUOTE]

Mä en todellakaan suostu menemään ruman kanssa sänkyyn. Kaikki naiset joita olen pannut ovat olleet vähintään kohtuullisen näköisiä. En ymmärrä sitä, että nussitaan rumia. Jos joku kelpaa ulkonäön puolesta nussimiseen, niin sitten kyllä riittää ulkoiset seikat muuhunkin. Muut óminaisuudest eivät sitten ehkä...

Ja sulle tiedoksi, että jos oot ruma, niin parempi kalastella miehiä sieltä epätoivoisten vesiltä. Kyllä täältä löytyy semmosia pateettisia hanuja, että ei uskoiskaan. Mullakin oli yks luokkakaveri, joka oli todella naurettava tapaus kaikin puolin. No eihän sillä ikuna ollu saumaa ees kohtuullisen näköseen mimmiin. No perskeles kaveri hommas sitten ittelleen käsittämättömän kokosen jättiläisvalaan. ja nyt ei puhuta mistään tukevasta, vaan hyllyvästä gelatiinikuutiosta joka leijui jossain ihme kaavussa... Huh huh...

Itte olisin mieluummin ilman kuin tuommosiin kajoasin, mut näemmä ei kaikki.

"dada"
[QUOTE="MAN";27306050]Mä en todellakaan suostu menemään ruman kanssa sänkyyn. Kaikki naiset joita olen pannut ovat olleet vähintään kohtuullisen näköisiä. En ymmärrä sitä, että nussitaan rumia. Jos joku kelpaa ulkonäön puolesta nussimiseen, niin sitten kyllä riittää ulkoiset seikat muuhunkin. Muut óminaisuudest eivät sitten ehkä...

Ja sulle tiedoksi, että jos oot ruma, niin parempi kalastella miehiä sieltä epätoivoisten vesiltä. Kyllä täältä löytyy semmosia pateettisia hanuja, että ei uskoiskaan. Mullakin oli yks luokkakaveri, joka oli todella naurettava tapaus kaikin puolin. No eihän sillä ikuna ollu saumaa ees kohtuullisen näköseen mimmiin. No perskeles kaveri hommas sitten ittelleen käsittämättömän kokosen jättiläisvalaan. ja nyt ei puhuta mistään tukevasta, vaan hyllyvästä gelatiinikuutiosta joka leijui jossain ihme kaavussa... Huh huh...

Itte olisin mieluummin ilman kuin tuommosiin kajoasin, mut näemmä ei kaikki.[/QUOTE]

We have a winner!

Kaikista säälittävin idiootti löytyikin juuri siitä.

"vieras"
Korjaus: rumilla naisilla ei ole oikeutta rakkauteen. Vähemmän komeilla miehillä sen sijaan todellakin on, ja vieläpä oikeus kauniiseen naiseen. Vaikka mies olisi suorastaan ruma, se ei tarkoita, että sen tarvitsisi silti rumaa ämmää katsella!

Hjumorveikka
[QUOTE="vieras";27306128]Korjaus: rumilla naisilla ei ole oikeutta rakkauteen. Vähemmän komeilla miehillä sen sijaan todellakin on, ja vieläpä oikeus kauniiseen naiseen. Vaikka mies olisi suorastaan ruma, se ei tarkoita, että sen tarvitsisi silti rumaa ämmää katsella![/QUOTE]

Näin se on. Mutta siltä äijältä pitää sitten löytyä jotain muuta: pätäkkää, statusta, isoa patukkaa, älyä, huumoria tai jotain muuta...

Kaunis nainen ilman muita ominaisuuksia on kultakimpale monelle. Ruma nainen taas ei kelpaa vaikka olisi paljonkin muita ominaisuuksia. Ruma mies taas saattaa kelvata, jos noita edellämainittuja ominaisuuksia löytyy.

Nimimerkillä "rumankomea huumoriveikko, jolla on kaunis vaimo".

no huh huh
Näin se on. Mutta siltä äijältä pitää sitten löytyä jotain muuta: pätäkkää, statusta, isoa patukkaa, älyä, huumoria tai jotain muuta...

Kaunis nainen ilman muita ominaisuuksia on kultakimpale monelle. Ruma nainen taas ei kelpaa vaikka olisi paljonkin muita ominaisuuksia. Ruma mies taas saattaa kelvata, jos noita edellämainittuja ominaisuuksia löytyy.

Nimimerkillä "rumankomea huumoriveikko, jolla on kaunis vaimo".

Elätkö amerikkalaista elokuvateollisuutta vai mitä vittua horiset?

Beep
[QUOTE="vieras";27306128]Korjaus: rumilla naisilla ei ole oikeutta rakkauteen. Vähemmän komeilla miehillä sen sijaan todellakin on, ja vieläpä oikeus kauniiseen naiseen. Vaikka mies olisi suorastaan ruma, se ei tarkoita, että sen tarvitsisi silti rumaa ämmää katsella![/QUOTE]

No näin monet tuntuvat kyllä ajattelevan, mutta ei tää totta saa olla. ;)

Ja mä oon ruma ja saanut rakkautta.

"Haah"
Mä olen ihan sikaruma ja ylipainoinen vanha muija. Siitä huolimatta mulla on mies ja kauniit lapset.

Me emme todellakaan rakastuneet missään baarissa, vaan tutustuimme pikkuhiljaa yhteisen harrastuksen parissa.

Mä löysin mieheni baarista. Vannoin samasena iltana että, mun elämään ei enää miehiä tule :D. No, puolilta öin päädyin mun kanta yökerhoon ja kappas vaan, mun nykyinen mies asteli baaritiskin kautta suoraan mun elämään. Oltiin molemmat hirveessä kännissä ja minä, valomerkin jälkeen sanoin, että pistä numeros tohon jos, on pokkaa lähtee seuraavana päivänä kahville. Mies laitto numeron ja sano vaan, on mulla pokkaa lähtee kahville kauniin ja mukavan naisen kanssa :). Kunnon mies toi mun mies on. Ollaan oltu kihloissa jo melki kolmisen vuotta ja 2v6kk tytär on ja rakkautta riittää. Mies ei myöskään juo usein, tosi harvoin ja oon onnellinen että, löysin elämääni ihanan miehen :heart:.

Yhteistyössä