Miksi miesten mielenkiinto lopahtaa about 2 viikossa???

joskus hävettää
Tätäkin keskustelua seuratessa voi jälleen kerran taas todeta, että sanansäilä on kuin terävä miekka ja ilkeänkin voi yrittää pukea fiksuksi, siinä onnistumatta.

Tämän ketjun voisi aivan hyvin dissatta. Tällä ei ole kenelläkään mitään annettavaa.
Ainankin minä en tätä enää katso.

Off the topic
Sinkkuna elelevänä yyhoona - tosin itse an jaksa mitään haeskellakaan, virta menee töihin ja lapseen ..
Minusta on enempi niin että parisuhteelle pitää olla tilaus, puolin ja toisin.
Siis soppeli elämäntilanne - en usko että sellainen jolla on 'väärä aika' pariutuu juurikaan kenenkään kanssa - ehkä jaksaa tapailla ja jotain kevyempää.

Sitten seuraavana tulee se riittävä yhteensopivuus - joillain se on samankaltaisuus ,
jotkut hakevat hurjaa intohimoa ja vaikka erilaisuutta, vastapainoa.

Ehkä MissUniversumilla tai MissFarkkuSuomella käy sellainen flaksi että kaikki vastaantulevat haluavat seukata ja mennä naimisiin heti?

Tai Mummeliisalla ? :)

Sinkkuna elelevänä yyhoona - tosin itse an jaksa mitään haeskellakaan, virta menee töihin ja lapseen ..
Minusta on enempi niin että parisuhteelle pitää olla tilaus, puolin ja toisin.
Siis soppeli elämäntilanne - en usko että sellainen jolla on 'väärä aika' pariutuu juurikaan kenenkään kanssa - ehkä jaksaa tapailla ja jotain kevyempää.

Sitten seuraavana tulee se riittävä yhteensopivuus - joillain se on samankaltaisuus ,
jotkut hakevat hurjaa intohimoa ja vaikka erilaisuutta, vastapainoa.

Ehkä MissUniversumilla tai MissFarkkuSuomella käy sellainen flaksi että kaikki vastaantulevat haluavat seukata ja mennä naimisiin heti?

Tai Mummeliisalla ? :)
Noista MissUniversumeista ja muista misseistä en tiedä, mutta mummeliisa ei ainakaan ole sellainen jonka kanssa "kaikki vastaantulevat" haluavat seukata tai mennä naimisiin. Toisaalta kuka edes tahtoisi moinen olla?
EIkö se ihanne ole että se yksi ainoa jonka kanssa loppuelämänsä tahtoo viettää, tuntee noin?

:)

eli siis kun sä tapailet ukkoja, niin esität lapsetonta???
en ole tapaillut ketään viimeseen 2,5 vuoteen ;) olen onnellisesti naimisissa, en tosin esittänyt lapsetonta vaan kerroin ihan avoimesti miehelleni, että mulla on 1 lapsi enkä ole etsimässä hänelle isää, koska hänellä sellainen jo on.Enkä todellakaan perheenperustamisesta alkanut puhumaan, koska en ollut ajatellut sellaista enää perustaa, mutta toisin kävi.

• Tykkää
Reactions: röppö
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27312353:
Niinhän se olis mullekin. Mutta mulle "sen oikean" löytäminen on vieläkin hankalampaa kun sulle. : /
Varsinkin kun luulee jonkun olevan "se oikea" ja se menee ja löytää "paremman".. :'(
Just no tuollasella sikamaisella asenteella varustetulla jätkällä ei tosiaankaan ole silmää kunnolliselle naiselle...eli sulle. :)

en ole tapaillut ketään viimeseen 2,5 vuoteen ;) olen onnellisesti naimisissa, en tosin esittänyt lapsetonta vaan kerroin ihan avoimesti miehelleni, että mulla on 1 lapsi enkä ole etsimässä hänelle isää, koska hänellä sellainen jo on.Enkä todellakaan perheenperustamisesta alkanut puhumaan, koska en ollut ajatellut sellaista enää perustaa, mutta toisin kävi.
No mitä ihmettä te sitten teette yhdessä? Jos et miestä alun alkaenkaan halunnut....

"vieras"
Mulla on yksi kaveri, joka etsii miestä epätoivoisesti. Kuvittelee jokaisesta miehestä, joka osoittaa mielenkiintoa, että nyt se elämän rakkaus löytyi. Ja alkaa aivan liian varhaisessa vaiheessa puhumaan yhteenmuutosta, lapsista ym. Eräs tuntemani mies, jonka kanssa kaverini viestitteli, sanoi että lopetti jutut heti kun kaveri alkoi pohtia, kumpi muuttaa toisen luo. Viikon viestittelyn jälkeen.

Epätoivo on paras miestenkarkoitin, se ei ole puoleensavetävää. Mäkin löysin oman mieheni ihan sattumalta, en edes ollut haku päällä. Nyt ollaan oltu yhdessä ja naimisissa jo 17 vuotta :)

• Tykkää
Reactions: röppö
"vieras"
No netissähän voi esittää mitä vaan. Vaikka lapsetonta. Ehkä sillä miehellä oli lapsi, mutta toit esille, ettet halua yh:ta, niin se siitä. Toi ei varmaan ollut totta, mutta siis yksi esimerkki, miksi kaikki voi lopahtaa tosta vaan.

Yhteistyössä