No väkisin se parisuhde ei kuitenkaan tuleMulle parisuhde on vaan elämän isoimpia juttuja, et siksi se tärkeintä nyt!!
Noista MissUniversumeista ja muista misseistä en tiedä, mutta mummeliisa ei ainakaan ole sellainen jonka kanssa "kaikki vastaantulevat" haluavat seukata tai mennä naimisiin. Toisaalta kuka edes tahtoisi moinen olla?Sinkkuna elelevänä yyhoona - tosin itse an jaksa mitään haeskellakaan, virta menee töihin ja lapseen ..
Minusta on enempi niin että parisuhteelle pitää olla tilaus, puolin ja toisin.
Siis soppeli elämäntilanne - en usko että sellainen jolla on 'väärä aika' pariutuu juurikaan kenenkään kanssa - ehkä jaksaa tapailla ja jotain kevyempää.
Sitten seuraavana tulee se riittävä yhteensopivuus - joillain se on samankaltaisuus ,
jotkut hakevat hurjaa intohimoa ja vaikka erilaisuutta, vastapainoa.
Ehkä MissUniversumilla tai MissFarkkuSuomella käy sellainen flaksi että kaikki vastaantulevat haluavat seukata ja mennä naimisiin heti?
Tai Mummeliisalla ?
Muuten hyvä, mut ei kiitos yh:lleAnteeks vaan mutta miehiä voi katsella ihan jos on lastenkin kanssa liikenteessä. Ties vaikka törmäisit jossain puistossa kivaan yh-iskään.
Niinhän se olis mullekin. Mutta mulle "sen oikean" löytäminen on vieläkin hankalampaa kun sulle. : /Mulle parisuhde on vaan elämän isoimpia juttuja, et siksi se tärkeintä nyt!!
en ole tapaillut ketään viimeseen 2,5 vuoteen olen onnellisesti naimisissa, en tosin esittänyt lapsetonta vaan kerroin ihan avoimesti miehelleni, että mulla on 1 lapsi enkä ole etsimässä hänelle isää, koska hänellä sellainen jo on.Enkä todellakaan perheenperustamisesta alkanut puhumaan, koska en ollut ajatellut sellaista enää perustaa, mutta toisin kävi.eli siis kun sä tapailet ukkoja, niin esität lapsetonta???
Just no tuollasella sikamaisella asenteella varustetulla jätkällä ei tosiaankaan ole silmää kunnolliselle naiselle...eli sulle.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27312353:Niinhän se olis mullekin. Mutta mulle "sen oikean" löytäminen on vieläkin hankalampaa kun sulle. : /
Varsinkin kun luulee jonkun olevan "se oikea" ja se menee ja löytää "paremman".. :'(
No mitä ihmettä te sitten teette yhdessä? Jos et miestä alun alkaenkaan halunnut....en ole tapaillut ketään viimeseen 2,5 vuoteen olen onnellisesti naimisissa, en tosin esittänyt lapsetonta vaan kerroin ihan avoimesti miehelleni, että mulla on 1 lapsi enkä ole etsimässä hänelle isää, koska hänellä sellainen jo on.Enkä todellakaan perheenperustamisesta alkanut puhumaan, koska en ollut ajatellut sellaista enää perustaa, mutta toisin kävi.
Muuten hyvä, mut ei kiitos yh:lle
Onko nykyään miehille valinnanvara ja -vaikeus liian suurta kun tuntuu mielenkiinto loppuvan aina muutamassa viikossa?? Eikö enää löydy miehiä, jotka haluavat perustaa perheen kunnollisen naisen kanssa??
etkö ymmärrä lukemaasi..kirjoitin en ollut ajatellut, mutta sattumalta kun tapasin mahtavan miehen, niin eihän sitä voinut menemäänkään päästääNo mitä ihmettä te sitten teette yhdessä? Jos et miestä alun alkaenkaan halunnut....