Miksi miesten mielenkiinto lopahtaa about 2 viikossa???

[QUOTE="MAN";27312005]Kun ne pari kertaa saa sua kiksauttaa, niin niille riittää. Pillus kelpaa, muu ei.[/QUOTE]

No olipas taas kauniisti sanottu!! Kun asiat ei tosiaankaan mene noin kun sinä likaisessa mielikuvituksessasi luulet.....

näin
Olt liian helppo ja jäätkö vielä roikkumaan? Kun ei ota mieheen yhteyttä, vaan antaa hänen alussa olla se yhteydenottaja, ja lisäksi näyttää ettei ole mikään itsestäänselvyys vaan miehen on tehtävä myös töitä halutessaan sut, niin itsellä toiminut.

Toki kun tunteet alkaa olla sitä luokkaa ja tapailtu kuukausia, niin kaikki tulee luonnostaan

• Tykkää
Reactions: sinisulka
:LOL:
Juu u...Viikko sitten sä uhosit,että sulla on ihanampi mies ja parempi suhde,kuin minulla tulee ikinä olemaan.:whistle:

Ja miten kävikään?;)

Mun ennustus kävi toteen..
Mulla on edelleen kuitenkin ihana suhde ja mies jonka kiinnostus ei ole opahtanut.:heart:

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Semmosta se kai on, kun liikaa ahdistelee jo ensi tapaamisesta asti ja kertoilee miten haluaa miehen jakamaan exän kanssa lapsien kulut..kannattaisi ensin tutustua ihan kaikessa rauhassa eikä heti ensimmäiseksi ottaa puheeksi perheenperustamista, vähemmästäkin ne miehet säikähtää ja juoksee karkuun.

• Tykkää
Reactions: röppö
Semmosta se kai on, kun liikaa ahdistelee jo ensi tapaamisesta asti ja kertoilee miten haluaa miehen jakamaan exän kanssa lapsien kulut..kannattaisi ensin tutustua ihan kaikessa rauhassa eikä heti ensimmäiseksi ottaa puheeksi perheenperustamista, vähemmästäkin ne miehet säikähtää ja juoksee karkuun.
Juu tuskin kukaan ventovieraan kanssa perhettä alkaa perustaa.:D
Tai ihmisen kanssa joka puhuu ensi tapaamisen jälkeen jo seurusteusta ja akaa takertua ja roikkua ja kuitenkin haikailee exänsä perään..

eli siis kun sä tapailet ukkoja, niin esität lapsetonta???

Onko nykyään miehille valinnanvara ja -vaikeus liian suurta kun tuntuu mielenkiinto loppuvan aina muutamassa viikossa?? Eikö enää löydy miehiä, jotka haluavat perustaa perheen kunnollisen naisen kanssa??
Jos noin tapahtuu toistuvasti niin hakisin kyllä vikaa jostain ihan muualta kuin niistä miehistä. "Kunnollisille naisille" kun harvemmin moista sattuu... jos koskaan.

:)

• Tykkää
Reactions: Sanna80 ja röppö
Jos noin tapahtuu toistuvasti niin hakisin kyllä vikaa jostain ihan muualta kuin niistä miehistä. "Kunnollisille naisille" kun harvemmin moista sattuu... jos koskaan.

:)
Yrität sä syyllistää mua? Mussa ei kuule ole mitään sellasta vikaa, et paremminkin luulisi että miehet oikein kilpailee kuka saa tälläsen pitkäsäärisen ja kapeauumasen itselleen ;D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27312057:
:LOL:
Juu u...Viikko sitten sä uhosit,että sulla on ihanampi mies ja parempi suhde,kuin minulla tulee ikinä olemaan.:whistle:

Ja miten kävikään?;)

Mun ennustus kävi toteen..
Mulla on edelleen kuitenkin ihana suhde ja mies jonka kiinnostus ei ole opahtanut.:heart:
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa eli sinuna en kehuskelisi vielä tuohon tapana parisuhteellasi ;)

[QUOTE="vieras";27312146]Kerro ap nyt että kuinka teidän juttu alkoi, niin voi vähän paremmin tilannetta pohtia[/QUOTE]

Netissä 2 vkoa sitten...ihan tavallisesti ollaan mesetelty sen kanssa. Oikeastaan joka päivä :) ei olla edes kovin sexyjä puhuttu, mut silti sielujen sympatian heti huomasi..Nyt sit pari päivää ollut tosi vähä puheinen ja sanoi, ettei haluakkaan jutella Tuli niinku puun takaa mulle toi.

Yhteistyössä