Hakutulokset

  1. S

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Lilleriinalle unohtui sanoa, että hae ihmeessä sairaslomaa! Mun hyvällä ystävällä oli kans tosi huono hemppa ja joutui sairaslomalle vaikkei tainnut yhtä väsynyt ollakaan. Heti ekan lomaviikon jälkeen alkoi arvot nousta. Ei todellakaan tarvitse jaksaa liikaa, sun täytyy huolehtia oman...
  2. S

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Heipparallaa kaikille Mauahtavaa kyseli koska kertoa sisaruksille. Meillä pojat 3 ja 4, mut ei olla varsinaisesti kerrottu. Eilenkin illalla nuorempi osoitti mun mahaa ja sanoi että sulla on pullea maha! Ihana! Mies sanoi että sitten kun alkavat kysellä, lapset ei kuitenkaa ymmärrä että siihen...
  3. S

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Shamandalielle pitää heti vastata kun vielä muistan noista lahjaideoista. MLL:lla on valmiita paitoja joissa lukee isä, äiti, sisko, veli (ei erikseen isolle ja pienelle), mummu, pappa. Ennen oli myös kummi mut ainakaan vielä ei ole tässä uudessa mallistossa. Ja vauvalle body jossa lukee onni...
  4. S

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Hassuhöpölle ihan pakko antaa vertaistukea, mulla kans pukkaa näppyä naamaan ja yläkroppaan! Ällöä! Poikia kun odotin niin tällaista ei ollut, mulle tulee kans herkästi näppyjä hormonimuutoksista. Ja muutenkin. Ainut vinkki taitaa olla pussi päähän! Tää ottaa todella päähän! Olen käyttänyt...
  5. S

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Heippa, olen ollut muutaman päivän estynyt lukemaan listaa enkä nytkään ehtinyt selata vielä viestejä mutta iloisia uutisia on: viime pe oli np-ultra, kokoa kaverilla oli 6cm ja vastasi viikkoja 12+4 vaikka mulla oli vasta 11+6. Syke oli vahva ja lääkäri totesi että täällä näyttää kaikki...
  6. S

    Brio Race rattaista kokemuksia!

    Ne on kyllä tosi hyvät rattaat, ainoa miinus on se ettei selkänoja mene ihan makuuasentoon. tosin eipä se mee scootereissakaan. Me ostettiin ne Racet vasta 1,5-vuotialle ja ollaan tykätty ihan mielettömästi. Ostettiin silloin kaupasta jo mukaan joku yksivärinen "yleisjalkapeite", taidettiin...
  7. S

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Heippa siskot, pitää varmaan vähän kuulumisia kertoilla. Olo alkaa olla virkeämpi, viikonloppuna nukun kyllä kunnon päiväunet mutta muuten alkaa puhti palaamaan. Lopultakin! Alkoi jo itseäkin ottaa päähän jatkuva väsymys. Odotan innolla sitä energistä keskiraskautta!!! Kai tää odotus alkaa...
  8. S

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Moikka pitkästä aikaa, olen seuraillut listaa taustalta päivittäin mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella mitään. Omaa napaa: Olin ajatellut että ultran jälkeen asian voisi kertoa jo kaikille, meillä kyllä tietää jo vanhemmat, mutta nyt mulla on täysi työ että asia pysyy salassa kaikilta...
  9. S

    mummolle vai päivähoitoon?

    \ No hoitajat eivät osoittaneet mun mielestä ammatitaitoaan lainkaan. Käyttivät henkistä väkivaltaa, kahvihuoneessa haukuttiin ja mollattiin sekä lapsia että joidenkin vanhempia. Itse tunsin monia näistä, koska tää paikkakunta on senverran pieni. Kaikki työntekijät olivat naisia ja minusta oli...
  10. S

    mummolle vai päivähoitoon?

    Meillä mummu jää omasta tahdostaan hoitamaan poikaamme sitten kun päätän palata töihin. Olen pieneltä paikkakunnalta ja tänne en halua päiväkotiin lastani koskaan laittaa....olen ollut siellä työharjoittelussa ja niin huonoa kohtelua osa lapsista sai että itku meinas tulla :o
  11. S

    hei kaikki enkelivauvojen äidit

    Meille syntyi rv39 vauva,joka kuitenkin kuoli sairauteen ensimmäisellä elinviikolla.Sairautta ei olisi pystynyt ennustamaan etukäteen.Nyt odotan uudestaan,tulin raskaaksi melkein heti ja menehtyneen ja tämän vauvan ikäeroksi tulee tasan vuosi jos laskettuna päivänä syntyy ja kaikki menisi hyvin...
  12. S

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Heh, taidan harkita analysoijan uraa! Tässä on varmaan yhtä paljon totta kuin puhuttaessa mahan mallista, vai voikohan tyttö tai poikavauva päästää liikkeelle erilaisia hormoneja jotka vaikuttaa pahoinvointiin tai ihon kuntoon? Mysteerejä toisensa perään... Suski
  13. S

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Heippa pitkästä aikaa, olen ollut taas listahiljaisena mutta vahvasti hengessä mukana. Ja onnea kaikille jo vauvelinsa nähneille! Oma olo on ollu ihan järkky viimeiset kaksi viikkoa. Tätä väsymystä ei voi ymmärtää! Nyt vähän aavistelen että vois helpottaa. Mulla on ollu kanssa monen näköistä...
  14. S

    Naapurin TÄTI on keksinyt uuden jäynän

    no jotkut naperot kyllä tykkäis näistä vinkeistä, sillä meilläpäin mm.täysinäisiä imurin pölypusseja tyhjennetään postiluukkuihin ja kun ei jaksa äitin käskystä viedä roskapusseja perille asti, ne voi aina heittää toisten välikatoille..
  15. S

    espoo/helsinki äipät

    täällä 27v kahden lapsukaisen äiti. espoosta nöykkiöstä. Tyttö 4,5v ja poika 7,5kk. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin Susanna2002@jippii.fi
  16. S

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Huh mikä luku-urakka tänä aamuna kun olen viimeksi käynyt täällä perjantaina! Heti vähän omaa napaa: eilen oli eka neuvola, viikkoja oli 8+2. Ei mitään erityistä, terkka on vaihtunut edellisistä raskauksista mutta on tosi kiva ja tunsin hänet jo lasten terkkana. Meillä siis sama terkka hoitaa...
  17. S

    kapseli..

    hassua mutta meilläpäin ei testattu sopivuutta??? :headwall: ja oisin ollu tosi tyytyväinen jos olisi, sillä mulla on ollut kaikenlaista kaameaa oloa ja jatkuvaa vuotoa melkeimpä kokoajan, vasta 4viikon vuotojen jälkeen tuli hetki jolloin en tarvinnut suojaa.Eli kyse ei ollu...
  18. S

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Haaveilijalle sen verran että mulla oli viime ma just kehityskeskustelu ja pähkäilin ihan samaa asiaa. Mulla on tosi kiva nuori mies pomona, mutta en kuitenkaan kertonu. Olen pienessä yksikössä töissä ja on todella kohteliasta kertoa ajoissa, mutta yritän pitää salassa ekaan ultraan asti. Ja...
  19. S

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Moikka, pakko kertoa pari hauskaa tapausta. Viime viikonloppuna mun äiti kertoi nähneensä unta että odotin vauvaa jo aika pitkällä. Huikkasin vaan miehellekin että kuulitko, äiti oli nähny unta että taas tulis lapsia... mun pokka piti aika hyvin mutta en tiedä "tietääkö" hän jo. Yritän pitää...
  20. S

    britax twe vai brio zento ?

    meillä on ollut kahdella lapsella tuo britax twe ja sitä suosittelen lämpimästi. sitä saa kallistettua makaavampaan tai istuvampaan asentoon, se tulee tiukasti kiinni (paljon järkevämpi kiinnitys kuin monella muulla merkillä) ja lapselle hyvät vyöt joissa on tiukasti kiinni. pelkästään hyvää...

Yhteistyössä