**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Hihii, seksiunia :D . Mäkin näin sellaisia viikonloppuna, mutta uniin ne ovat toistaiseksi jääneet, kun aiemmin ei haluja ole ollut minkäänlaisia. Äitini oli tämän viikonlopun kylässä, joten miesraukka saa vain odottaa ja odottaa :ashamed: .

Millä viikolla teille iski se väsymys? Tein koko viikonlopun ulkona pihahommia ja olen ollut ihan älyttömän väsynyt iltaisin ja aamuisin. Toki ulkoilmakin väsyttää, mutta ei tällä lailla.

Työmotivaatio on ihan nollassa, suorastaan v***aa lähteä aamuisin töihin. Mä teen siis toimistoduunia virkanaisena. Sen lisäksi, kun turvottaa ihan hulluna, kun vatsa ei toimi millään, niin olo on todella ärtynyt :kieh: . Ihan hävettää, kun ärähdin viikonloppuna appivanhempieni kuullen. Mutta kun ärsyttää.

Mullekin tuli illalla sellainen ajatus, että jospa itiö onkin kuollut, enkä mä olekaan raskaana. Oireita kun on ollut koko raskauden ajan niin vähän. Aamulla onneksi tissikipu kertoi, että jotakin hormonia pitäisi sisuksissa vielä kiertää. Ahdistaa, kun seuraavaan ultraan on vielä monta viikkoa aikaa :/ . Perjantaina on vasta eka neuvola.

tivoli 8+6
 
Joudun tekemään tilaa uusille odottajille :(

Viikonloppuna alkoi kivut ja vuoto ja siitä sitten mökkipaikkakunnan
sairaalaan päivystykseen. Mitään elämää tai muuta todistusaineistoa ei löytynyt joten lääkäri veikkasi että oli jo siinä vaiheessa mennyt kesken (?)..

Oli aika rankka viikonloppu mutta nyt alkaa jo helpottaa ja uudet kujeet pikkuhiljaa mielessä. Meillä jäi joulutonttu samaatta mutta joulun jälkeen tulee kevät ja niin poispäin :)

Onnellista ja ihanaa odotusta teille kaikille! Olette ihana porukka!
 
Heippa kaikille!

Kirjoittelin pitkän vastauksen, eikä kone antanut lähettää :eek: Enpä jaksa muistella, mitä kaikkea siihen näpyttelin...

torville syvimmät pahoitteluni! :hug: :'( Surullista, että vielä tästäkin pinosta putoaa joku pois.

On se pelko mullakin edelleen, haluaisi vain nauttia raskaanaolosta - mutta en osaa enkä pysty. Haluaisi jo niin tuntea potkuja, viikoille 19-20 on kovin pitkä aika :/ Istukka takaseinässä onneksi, joten ei ainakaan ole sitten vaimentamassa.

- Asrai ja tiitiäinen rv13+3 -
 
Torvi voi miten kurjaa, ei enää saisi käydä kellekään noin. Itselläni myös pelko keskenmenosta. Viimeksi meni kesken näillä päivillä joten pelottaa kovasti vaikka kävin pe ultrassa ja kaikki oli hyvin. Koita jaksella, usko vain kyllä se pian tärppää uudestaan :hug:

Misse81 8+3
 

Voi kurjuus, Torvelle paljon jaksamista ja voimia :hug: ! Mäkin olin jo ihan varma, ettei enää tässä vaiheessa saataisi suru-uutisia :'( .
Kiva kuitenkin, että itse jaksat suhtautua noin positiivisesti :hug: .

Tivolin oireet v***tuksineen kaikkineen oli suoraan multa B) . Väsymys on aivan uusissa ulottuvuuksissa. Ei ole edes mitään mihin verrata, kun on esikoinen tulossa, eikä kavereiltakaan voi kysyä, kun ei ne tiedä tästä... Mutta välillä tosiaan tuntuu, että lähtee taju, kun väsyttää niin paljon \|O .
 
Tervehdys vaan kaikille

:hug: ja jaksamisia torvelle, olin kans jo niin toivonut että täällä ei enää tulis noita ikäviä ylläreitä.

Olen käynyt lähes päivittäin katteleen täällä mutta en ole jaksanu kirjotella...
Oksentelu jatkuu vielä aikalailla päivittäin ja aamuisin ei ole mitään toivoa harjata hampaita ilman oksentelua välissä :kieh: mutta jospa se jossain vaiheessa helpottaa taas (olen jokaiselta oksennellu jonnekkin 14 viikolle asti) ;) Ja väsymys on ihan hirveä, voisin vaan nukkua ja nukkua...

Tänään oli sitten ekaneuvola ja päivällä muuttui mun omiin laskelmiin eli laskettuaika on 14.12. Terkkatätsky kuunteli sydänäänet ja hyvin kuului ja katto ultrallakin ja ihan oli oikeessa paikassa ja vaan yks näyttäis olevan, eli kaikki hyvin täälläpäin, kun jännäsin jus tota että jos ei kuulukkaan jne kun se keskenmeno sillon "alkoi" sillä että ääniä ei kuulunu... kesäkuulle sain lääkärineuvola ajan ja np-ultra on 5.6 ja sen jälkeen sitten "tohtii" jo kertoilla muillekkin tästä pikkunelosesta:)

en laitellu ylös taaskaan yhtään muitten juttuja joita aioin kommentoida, joten se taas jää kun ei muista mitä piti laitella...

äitiliini 10+3
 
Heipsis

torvi todella suuret pahoittelut :hug:

Tervetuloa uudet :)

Oma napa: Tänä aamuna käytiin np-ultrassa ja olipa ihana ja uskomaton tunne nähdä oma pikkuinen polskuttelemassa hurjaa vauhtia :heart: . Laskettuaika pysyi samana tai noh tuolla listassa taitaa olla 4.12, mutta neuvolakortissa 3.12, että jos joku haluaa vaihtaa niin saa vaihtaa tuon päivän, mutta ei ole pakko =). Samalla reissulla kävin myös antamassa pari purkkia verta, josta sitten katsotaan ne downsyndrooma arvot tai jotkut sellaiset :whistle: .
Viikonlopun aikana jo luulin, että pahoinvointi on helpottanut, mutta tänä aamuna se taas alkoi :x . Oltiin viikonloppu kotiseudulla, joten tais tulla syötyä hiukan paremmin siellä kerta pahoinvointi pysyi poissa =) . Olen myös alkanut tuntea pieniä nippailuja massussa, taitaa kohtu kasvaa :) .
Illaksi pitäisi suunnata töihin päin ja väsyttää ihan hulluna :ashamed: . Nukuin viime yönä vain pari tuntia, ja sen tuntee nyt.. pakko lähteä laittaa kohta ruokaa ja sitten vetää peitto korviin muutamaksi tunniksi :)

Oikein aurinkoista viikonalkua kaikille!

-Veeruska & Heppu Huoleton 11+6-
 
Ciaou ja terveisiä Italiasta.. Lämpöä riitti ja aurinkoa, sainpas
kunnon rusketusraidat! ;)

Pahoittelut kaikille joiden odotus on keskeytynyt, oli surullista
lukea että kahdessa viikossa oli niin paljon tapahtunut keskenmenoja :/

Ja onnittelut kaikille ultrassa oman papunsa nähneille :heart:
Tää joutuu odottaa perjantaille asti np ultraa.. jännittää jo ihan ylipaljon!

Mulla tuli taas viikonloppuna sellaista ruskeaa veristä vuotoa ja laskinkin
et mulla ne olis ollu jo toiset menkat plussauksen jälkeen, mut
vuoto loppu iltaan mennessä kokonaan, kyllä siinä kerkee aina paniikki
iskee et nytkö se km tulee.. oireet ei onnekis ole loppunu viel mihinkään.... :whistle:

Lääkärineuvola mulla on vasta np-ultran jälkeen ensiviikolla.

Kaikista vaikeinta on ollu tää salailu, onneksi kohta saan jakaa
uutisen eikä tarvi enää itekseen myhäillä.

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille Burberry ja Niilo 11+6
 
päiviä pitkästä aikaa

pahoittelut torvelle :hug:

tänään oli eka neuvola. valitin noista migreenikohtauksista. hb:n otettua täti tuumasi et onpas alhainen 87. no tuli passitus ens viikolla verikokeisiin ja rautaa ei saa vielä aloittaa. ruuan mukana pitäs saada näin alussa se rauta. eli nyt tarvin hyviä vinkkejä mistä saan sitä rautaa

muuten kaikki ok. kahden viikon päästä lääkärille.

lilleriina ja tonttu-ukko 9+2

ja neuvolatäti sai la 22.12.07 en vaan tiedä miten
 
Terve kaikille !!

Torvelle suuret pahoittelut :hug: koita jaksaa

En oo jaksanu kans kirjotella pitkään aikaan on jotenkin niin väsyny koko ajan eikä saa mitään aikaseks ja nyt ollaan oltu kauheesti ulkona, kohta täytys taas sinne suunnistaa..

Tracy, hauska juttu, mullakin alko hiipuun huono olo kymppi viikolla ja kauhee nälkä kahden tunnis välein joka jatkuu vieläkin, nyt vaan ikävä kyllä on ollu taas pari päivää huono olo, eilen oksensinkin ekan kerran, no toivotaan et se rauhottuu tiheellä syömisellä.

Keskiviikkona olis sit se ultra, onneks on heti aamulla, ei oo enää pitkä aika, eikös mauahtavaallakin oo ke ja onnea kaikille muillekkin jotka on menossa..

Ja tietty Asrai jää tänne meidän joukkoon, voihan meistä monikin synnyttää jo marraskuussa, eihän sitä tiedä =)

Kyseliköhän joku ikäeroista, sellanen mielikuva jäi, no meidän tyttö täyttää 5v viikkoa ennen laskettua ja poika täyttää kaksi kuukausi lasketun jälkeen =)

Juu nyt kun täs koneella on niin ei muista taas mitään joten kai siirryn tekemään jotain hyödyllistä, hauskaa päivänjatkoa kaikille ja burberry tervetuloa takaisin =) palailen viimestään keskiviikon ultran jälkeen

:wave:
Eliisa ja pikkutonttu 12+1
 
Pahoittelut Torvi! En oikein osaa sanoa mitään, mutta :hug: .

Tässä itsellä alkaa huomenna 11 viikko. Just tulin neuvolasta ja ultrassa viuhtoi pienet kädet. Eli vastasi viikkoja ihan hyvin. Tilasin sitten sen ultra ajankin tuonne kesäkuun alkuun. Ensi viikon alussa pitäisi käydä verikokeissa ja pissinäyte viemässä labraan. Lääkärineuvola on juhannuksen tienoilla.

Jotenkin taas sellainen epätodellinen olo. Välillä jo unohti olevansa raskaana, mutta nyt kun näki vauvan tuntuu ihan tööt-ololta. Että se on tosiaan sitten totta. Kuvittelin jo vaikka mitä, kun oireet on niin lieviä tuohon ensimmäiseen raskauteen verrattuna.

Mä oon nyt niin täynnä tätä omaa oloani, etten muista yhtään mitä taas piti kommentoida. Sori, että oon näin minä-minä-tyyppi aina :ashamed: . No poistun tästä katsomaan hämilläni tuota vauvan kuvaa, jonka neuvolatäti tulosti ultralaitteelta ja tutkimaan omaa napaani ihan yksikseni.

Voikaa paksusti !

Mrs Nobody ja 9+6
 
katherine nopeana
TORVI: Suuren suuret sympatia halit! :hug: Tiedän, että uuteen nousuun pääset pian! Niin positiiviselta vaikutit =) Tsemppiä! Ja kevätvauvahan on ihan ihana juttu! Se varmasti tulee sieltä!!


Mua pelottaa kans ihan sikana..nyt 10 viikkoa täynnä ja viikon pääst eka ultra...niin pelottaa et jos siel ei näykään/ olekaan mitään.. :'( ihan itkua väänsin eilen kun niin pelotti. (ja vielä yksin olin kotona, mies laivalla)
voi voi..menis vaan nopeesti tämä viikko alkaa oleen rankkaa salailukin..tänään jo paljastui yhelle töissä, kun suoraan kysyttiin. En jaksanu kieltää, mutta kehotin pitämään omana tietonaan.

Hitsi sitä tuulimunaa mietin ja PELKÄÄN vaikka oireita on ja vatsaa nipistellyt tasasesti viimeset 5 viikkoa niin silti.. tietääkö joku, kenties surullisen t.munan kokenut että nipisteleekö silloinkin vatsaa??

Älytöntä, yritän itselleni vakuutella ettei silloin kohtu kasvais eikä maha ois kipeä, jos ois tuulimuna.äpyä äpyä! Nyt taas valitusveisu tuli kirjotettua!

Lähen tästä lenkille kaverin kanssa ja sen vauvelin 1 vee kanssa , että heippahoi ja mukavaa viikonalkua!!
p.s pysytäänhän me loppuun asti mukana, mamelot =)

katherine ja päivänsäde 10+0


 

Hei!

Ensimmäisenä suuren suuri :hug: torvi!! Jaksamista!

Lilleriina mä ostin juuri sellaista vitamiinimehua, ootas käyn tsekkaas purkin nimen...*kipittääkipittääkipittää* Ferroforte B. Maksoi iso pullo tuota noin 10 e ihan tavallisessa kaupassa. Luontaistuote ja sisältää rautaa sisältäviä aineksia ja B-vitamiinia jne. Tuota saa ottaa mut niitä varsinaisia rautalääkeitä ei vielä.

Veeruskalla oli mukavia ultra terveisiä, kiva juttu :)

Niin ja oikein muistit Eliisa80, keskiviikkona olis ultra.. Täällä meinaa vähän alkaa jännitys nousemaan.. Peukutukset sinne et ultrassa kaikki on ok :)

Burberry: arvaa kuka on kade sun rusketusraidoista... Rakastan aurinkoa ja kesää.. :D

Tähän napaan ei mitään uutta, maha alkaa pömpöttään jo silleen et pian täytyy vaan antaa periksi ja antaa sen näkyä ihan vapaasti. Läskikuorrutetta toki on tuos pömpötystä lisäämäs mut kyl tuo vatsan seudun muoto alkaa jo muokkaantua erilaiseksi aikas hurjaa vauhtiakin.

Niin olikos se Asrai joka mietiskeli et joutuu odottelemaan 19-20 viikolle potkuja. Edellisessä raskaudessa mies tunsi potkut päälle päin viikolla 19 ja itse tunsin pienet "hipaisut" rv16+ asti.. Ei mee enää kauaa. Toki en ollut ensi kertalainen mutta jotenkin muistaisin että tunsin ekassakin raskaudessa melko aikaisin liikkeet. Yksilöllistähän tuo on. Niin ja aiheesta karkasin taas vähän.. :ashamed: Sitä vaan että jos oot oikein skarppina niin ei mee välttämättä enää kuin kuukausi kun liikkeet alkaa tuntua =)
Sohvalla tai sängyllä tai ihan sama missä kun makaa ihan hiljaa ja vain odottaa niin ne pienen pienet hipaisut alkaa sielt löytyä. Ensimmäisillä kerroilla en itse tuntenut kuin pari kolme hipaisua parin tunnin aikana, mut siitä se sitten alkoi
:heart:

No niin.. tulipa taas löpistyä teidät puuduksiin.. :ashamed:

-Mauahtavaa&minimii 11+4 :wave:
 
Terve kaikille pitkästä aikaa. =) Viikonloppu meni niin ettei konetta ehtinyt edes vilkaista. :D Lauantaina nukuin pitkään keikan jälkeen, isäntä ja tyttö toi aamupalaa sänkyyn 10 maissa, antoivat luvan vielä nukkua, mut toivat syötävää ettei sitten herätessä ole paha olo. :heart: En mä sitten enää nukkunut, suihkuun menin keräämään voimia, oltiin kuitenkin jo ajoissa kotona (ennen lehteä. :D ). Illalla sitten käytiin ajelemassa ja asuntoja katselemassa ulkopuolelta, sunnuntaina olikin sitten viimeiset synttärivieraat, ja kerrottiin kavereillekin nyt Histamiinista. Kaikki (oli siis kaksoset ja mun kaveri kylässä) on syntynt joulukuussa, ja kinaahan niille tuli, kumpi on parempi päivä syntyä: 5.12 vai 8.12. :D

Pi pa re mä en voi edes kuvitella nukkuvani liivit päällä. :x Aina iltaisin kun laitan yövaatteet, tulee niin helpottunut olo kun saa liivit pois. Ihan kuin ois löysässä hirressä koko ajan. :D

Katherine kyseli kahvin juonnista... Mä en ole voinut pitkään aikaan juoda kahvia, jo ennen plussaa siitä tuli paha olo. Tosin mieli tekisi, ja olen tässä itseni kanssa pähkäillyt joko uskaltaisi kokeilla voisiko sitä vähän jo juoda. B)

Tervetuloa Lauriina87. Lisään sut listalle. =)

Tuitsunko mielessä mun kertomukset kummittelee? :'( Anteeksi, todellakaan ei ole ollut tarkoituksena ollut lietsoa pelkoa, ihan kun sitä ei muuten olisi... Ja on kuulemma harvinaista, ettei mitään vuotoa tai kipuja tule jos kaveri on menehtynyt. Normaalisti alkaa kuulemma vuodolla, ja kun mä menin kaavintaan (oli silloin ollut kuolleena 14 vrk) niin keskenmenosta ei näkyviä merkkejä ollut... Mä olen outo ollut aina... :D

Papana03 ja Schätzchen unista kyseli... Mä kallistun ennemmin noihin jälkimmäisen seksiuniin, vauvasta ei ole tullut vielä ainakaan unta nähtyä. Mutta aina välillä nään sellaisia unia, ettei edes ukolle kehtaa kertoa... :ashamed: Ja toinen on :p utelemassa.. ;) Vois mennä silläkin kuva musta rikki jos kertoisin, itseäkin hävettää edes ajatella... :whistle:

Tivoli kyseli koska väsymys alkoi... Mulla se alkoi jo ennen plussaa, ja pahimmillaan oli kai rv 6-9. Nyt tuntuu et sekin alkaa helpottaa. Tai sitten olen vaan osannut levätä, kun siihen on mahdollisuus ollut viime viikon alusta asti... =)

Torvelle :hug: :hug: :'( . Otan osaa, paljon voimia, ja kyllä se vielä iloksi muuttuu vaikkei vielä siltä tuntuisi... Ihan taas alkaa kyyneleet valua... :'( (Itkuherkkyyttä siis täälläkin... :whistle: )

Muutetaanko Lilleriinan la vai annetaanko olla ennallaan?

Tänään onkin ollut kiva ilma täällä, kävin ensin aamulla viemässä tytön pyörällä hoitoon, sitten kävin kotona vaihtamassa pyörää ja menin pidemmän matkan kautta siskolle kahville. Tai siis mehulle. :D Kahden maissa tulin kotiin ja aloitin ruoanlaittoa (nyt perunat kiehuu hiljalleen ja kastike on valmista, syöjät vaan puuttuu ;) ) ja laitoin parvekkeen kesäkuntoon. Nyt siellä on matto ja pöytä + tuolit, niin kelpaa istuskella siellä kun aurinko paistaa. =) Meillä on sisällä niin lämmin, että oli pakko kaivaa caprit kaapista. Yllätyksekseni nämä onkin suurentunut viime kesästä. :D Reisissä on enemmän tilaa kuin vuosi sitten. Mulla on kahdet samanlaiset, niin molempien vyötärölle ajattelin tehdä saman kun uusille farkuille: laittaa kuminauhat ja napit vyötärölle, niin on sitten säätövaraa. Vyötä kun ei enää voi käyttää ilman että tuntuu pahalle. Kuitenkin on pikku juttu vyötärönauhaan laittaa kumilenkki. Jopa mulle. :D

Huomenna ajattelin olla ihan kotona, ja alkaa oikeasti tehä päättötyötä... Nyt on tämä viikko kokonaan aikaa ja ensi viikolla kaksi päivää, sitten pitää olla jo jotain näyttää opettajalle... :whistle: Onneks jotain on jo valmiina.

Nyt kattamaan pöytää, kamala nälkä. :p

Shamandalie ja Histamiini 11+0 :heart:
 
vieras naapurista
Katherine: Kyllä se kohtukin tuulimunaraskaudessa kasvaa ja raskausoireetkin ovat samat kuin normaalissa raskaudessa. Itsellä viime vuonna tuulimuna ja raskausoireina miulla oli pahoinvointi, väsymys, vatsan nipistely, vatsan kasvu... Kauheeta oli kun tuulimuna todettiin koska oltiin niiiin oikeesti raskaana...
 
Moi mammat!

Nyt on juhlittu kuopuksen 1v synttärit! Nauratti kun ne sukulaiset ja kaverit jotka eivät vielä tienneet tulevasta vauvasta, kyselivät että eikö tule vauvakuume kun vauva täyttää jo 1v. No, sehän kävi sitten kaikille selväksi että pieniin päin ollaan, kun kävin säännöllisesti oksentamassa. Mulla vaikuttaa heti se jos väsyy, niin alkaa oksettaa. Aivan sama onko syönyt miten hyvin.

Piti sanoa (ei mitenkään kauhua lietsoakseni) Mullakin on ollut sellainen ksekenmeno, ettei tullut itekseen pois. Oireet väheni, mutta ajattelin että kuuluu asiaan kun alko 12 viikko häämöttää. NP-ultrassa sitten lääkäri sanoi ettei elämää ole. Koko vastasi jotain 9-10 viikkoa. Viikonlopun yli odoteltiin ja maanantaina kaavintaan. Oli ensimmäinen ja vieläkin on pieni pelko että käy niin. Toivottavasti ei tule enää keskenmeno uutisia. Sellaista ei toivo edes pahimmalle vihamiehelle.

En muista taas yhtään mitään mitä piti kirjoittaa, joten höpisin kans ihan omiani :ashamed:

Taidan lähteä kaiveleen kukkapenkkiä ja nätisti pyydän tuota miestä jos ripustas mulle orvokkiamppelit ;)
 
Kirjottelempa minäkin tänne vaihteeksi...

Eka pahoittelut Torville :(

Käytin esikoisen tänään neuvolassa ja kuuntelutin omankin navan samalla,niin saatiin sydänäänet jo kuuluviin,vaikka edellisissä raskauksissa kuuluneet vasta rv12+. Kyllä alkoi hymyilyttää =)
Neuvolantäti epäili vaan että olen pidemmällä ku kohtu tuntuu jo luun ja navan puolivälissä :x Itse en usko että olisin pidemmällä,hieman hirvittää epäilys kaksosista :eek: Ois aika kauheaa joulukuussa 5 lasta joista vanhin vasta 5,5v :eek: ...Äitini on kaksonen eli riskit on olemassa...Toisaalta myös edellisessä raskaudessa kohtu kasvoi varsinkin alussa tosi vauhdilla. No ultrassa selviää 3vkon päästä. Ensimmäinen neuvola on vkon päästä.

Joku ihmetteli miksi neuvolassa siirty laskettupäivä, mulla kans siirty päivällä, eli nyt 16.12 ku netin laskureiden mukaan 17pvä...Neuvolassa kone on laskenut aina Lasketunajan päivän aikaisemmaksi. Eli mun lasketunajan saa siirtää yhen päivän aikaisemmaksi. Saadaampa tuolle 16pvälläkin odottaja kun näkyy olevan ainut vapaa päivä.

Minä+Nelonen 10+1 <br><br>
 
Täytyy nostaa meitä, kun oltiin jo tipahdettu toiselle sivulle.
Olipas apeat tunnelmat täällä. Älä Katherine murehdi (tai muutkaan), eiköhän kaikki ole ihan hyvin :hug: . Ajattelen itsekin joka päivä, että mitäs jos kaikesta oksentamisesta ja ylenpalttisesta väsymyksestä huolimatta siellä ei enää olekaan ketään, kun menen neuvolalääkärille ja kuunnellaan sydänääniä tällä viikolla. Mutta koska olin siellä alkuraskauden ultrassa, ei se tuulimuna ainakaan voi olla. Keskenmenostahan ei sitten koskaan tiedä. Ei kai nekään aina vuoda?!?

No, ajatellaan kuitenkin, että kaikki on hyvin. Eikös?

Täytyy taas vähän omaa napaa kirjoittaa, kun en muidenkaan kommentteja muista. Töiden jälkeen 2 tunnin unet \|O . Jaa, että väsynytkö :whistle: ?
Pitäis siivota ja laittaa pihakukkia ym. ym. ym. mutta KUN EI JAKSA :p .
Kuinkakohan kauan rakas mies jaksaa olla ihana, kultainen ja myötätuntoinen jos oon näin vetämätön? On se kyllä niin murunen, kun pitää huolta :heart: :heart: :heart: . Pakko tässä vaan kyllä olis yrittää ryhdistäytyä...

Äitiyslomaa pitäisi olla pari kuukautta heti plussaamisen jälkeen :attn: . Tää väsymys menis kyllä, jos ei töissä tarttis käydä. Nukkuis vaan päikkäreitä aina kun siltä tuntuu ja ulkoilis sillon kun on virkeä. Ministereille ehdotusta eteenpäin...
Mukavaa iltaa kanssaodottajat!
 
Terppari
Hyvä Sätseeni! Hieno idea toi äippäloma heti plussauksen jälkeen, tulis enemmän kuin tarpeeseen. Kannatetaan! :LOL:

Katherine ja muut "vähäoireiset": kävin tänään tutulla terkalla kuunteluttamassa sydänäänet ja ne kuului! Kaikki tämä siis suht oireettomasta (hmmm... mitähän valitin viikonloppuna) odotuksesta huolimatta. Kaikki siis hyvin ilman oireitakin! Ihana ja kova jumputus kuului, vaikka varauduinkin syvään piinaavaan hiljaisuuteen, niinhän oli esikosta. Np -ultrahan on perjantaina meillä, mutta kiva ettei tarvinnut sinne asti piinailla. Mäkin olen miettinyt noita km -mahdollisuuksia taas, kai sitä pelottaa kun 12 viikon rajapyykki alkaa lähestyä. Haluaa olla varma raskaudestaan, mutta silti pelottaa.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja jaksamisia!

-Terppari 11+1, hyvin nukuttujen kaksien päikkäreiden jälkeen virkeällä mielellä...
 
lilleriina pikana
iltaa vielä!

mauahtavaa kiitti vinkistä, pakko kokeilla. yritin illalla etsiä kaikki mahdolliset raudan lähteet. nyt huomaa kuinka paljon väsyttää ja selvispä tuolle pääsäryllekin syy. tai migreeniä oli.

shamandalie ei tarvi muuttaa mulle sitä aikaa. annetaan olla vielä tuo entinen.

saatiin jo rakenneultraan aika. hölmöltä tuntuu, että ekalla käynnillä tuli aika sinne. ai niin ne parvorokko verikokeet oli sit tullut eli en ole saanut tartuntaa, enkä myös sairastanut.

mut nyt on pakko yrittää nukkua ku aamulla työpäivä. ei edes antanut sairaslomaa vaikka hb niin alhainen.

lilleriina ja tonttu-ukko
 
pahoittelut torville.. voimia päiviisi.. :hug:

en ehtiny kunnolla lukeen teidän juttuja. mutta palaan paremmalla ajalla.
huomenna ultra, tuun kertoon sit kuulumiset, ja lukkeen tarkemmin nää jutut,, hyvää yötä!
 
Huomenta kaikille!

Oli jotenkin ihana pyöräillä töihin, vettä ripsi ihan hiljaa ja kaikkialla leijui ihanan kesäinen tuoksu :heart: Mennään tänään miehen ja koiran kanssa varmaan yhdelle laavulle paistamaan vähän makkaraa ja eräfiilistelemään :heart: Kesällä lähdetään sitten viikonloppureissulle tuonne Pohjois-Karjalaan Ruunaan erämetsiin, siellä viime kesänäkin pari kertaa käytiin. Ollaan tällaisia erähenkisiä ihmisiä, luonnosta tykätään molemmat tosi paljon. Ja ihanaa, meidän pieni tollerinpentu tulee vajaan kahden viikon kuluttua! Tai siis lähdetään sitä tuolta Loimaalta hakemaan!

Jotain piti kommentoidakin:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:43 Mauahtavaa kirjoitti:
Niin olikos se Asrai joka mietiskeli et joutuu odottelemaan 19-20 viikolle potkuja. Edellisessä raskaudessa mies tunsi potkut päälle päin viikolla 19 ja itse tunsin pienet "hipaisut" rv16+ asti.. Ei mee enää kauaa. Toki en ollut ensi kertalainen mutta jotenkin muistaisin että tunsin ekassakin raskaudessa melko aikaisin liikkeet. Yksilöllistähän tuo on. Niin ja aiheesta karkasin taas vähän.. :ashamed: Sitä vaan että jos oot oikein skarppina niin ei mee välttämättä enää kuin kuukausi kun liikkeet alkaa tuntua =)
Sohvalla tai sängyllä tai ihan sama missä kun makaa ihan hiljaa ja vain odottaa niin ne pienen pienet hipaisut alkaa sielt löytyä. Ensimmäisillä kerroilla en itse tuntenut kuin pari kolme hipaisua parin tunnin aikana, mut siitä se sitten alkoi
:heart:
Oi, kuulostaa hyvältä, toivotaan, että näin olis minullakin! Luulen kyllä, että pidempään saan odottaa, koska ensimmäinen raskaus on, ja kuvittelen ne liikkeet tietenkin ilmavaivoiksi tms :D

Tsemppiä muuten kaikille, joilla neuvola/uä tulossa pian! *peukuttaa*

maikka79 ja Terppari, onnea sydänäänten kuulumisesta!

Unista oli puhetta. Minä en oo seksiunia nyt raskausaikana nähnyt juuri ollenkaan (ja muutenkin halut tuntuu kadonneen jonnekkin kaukaisuuteen... :ashamed: ), mutta vauvasta oon nähnyt joitakin unia. Aina hän on ollut poika, ja oi miten suloinen onkin ollut! No, saas nähdä...


No, eipä tänne sen kummempia. Ajattelin että kesällä, kun rahatilanne kohenee, ostaisin kuitenkin se kotidopplerin. Eihän se estäisi mitään pahoja tapahtumia, jos on tullakseen, mutta voisi rauhoittaa mieltäni.

No, nyt töiden pariin taas! Pitäisi saada aikaiseksi yksi tutkimusraportti ja mielelläni vaan täällä juttelisin raskausjutuista yms. =)

- Asrai ja tiitiäinen rv13+4 -
 
Mulla pitäis näihin aikohin tulla toiset "kuukautiset". Eilen sitten kävin vessassa ja paperiin tuli pyyhkiessä ihan vaalean ruskehtavaa vuotoa, ehkä tipan verran. Enempää ei ole tullut mut arvatkaa vaan juoksinko loppu illan ja yön vessassa tarkistamassa tilanteen. Lisäksi alavatsaa on "supistellu". Nyt kamala pelko että on mennyt kesken vaikka perjantaina kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin. Onko monella ollut tuota rusehtavaa vuotoa mennkkojen aikoihin tai muulloin?

Misse81 8+4
 
Heippa,

olen ollut muutaman päivän estynyt lukemaan listaa enkä nytkään ehtinyt selata vielä viestejä mutta iloisia uutisia on:

viime pe oli np-ultra, kokoa kaverilla oli 6cm ja vastasi viikkoja 12+4 vaikka mulla oli vasta 11+6. Syke oli vahva ja lääkäri totesi että täällä näyttää kaikki olevan niinkuin pitää! Laskettua aikaa ei kuitenkaan muutettu.

Ihanaa!

Palataan taas,

Suski

Ai niin, kävin jo perjantaina hehkuttelemassa ultrakuulumiset mutta kun olin lähettämässä viestiä niin errorit tuli enkä päässy sen jälkeen näille sivuille ollenkaan. Ilmeisesti viesti ei kuitenkaan tullu listalle, tai sit saatte ilmaiset uusinnan, heh
 

Yhteistyössä