Hakutulokset

1. I

*~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

Moikka vaan! Maaliskuuhun se sieltä tuli! Suuret onnittelut kaikille vauvautuneille ja tsemppiterkut synnytystä odotteleville! Meillä on mennyt vauhdilla synnytyksen jälkeinen aika. Tyttö oli kaksi viikkoa lastenosastolla tarkkailussa, koska syntyi niin paljon etuajassa ja oli niin pieni...
  2. I

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

Pikainen tilannepäivitys: tänä aamuna meillä syntyi ikisuloinen Tytär, vähän reilu 2 kiloinen ja 44 senttiä pitkä. Synnytys oli mahtava ja hyvä kokemus, siitä lisää tuonnempana. Tyttö on terve ja keuhkotkin jaksaa, vaikka ei toinen kortisoni kerinnytkään. Hän halusi tulla maailmaan ja niinhän...
  3. I

Onnea kaikille Vauvautuneille! Älkää kuitenkaan vielä muut kanssamasuilijat toivoko synnytystä, yrittäkää nauttia jäljellä olevasta ajasta! Tulin vain pikaiseen kertomaan, että olen itsekin sairaalassa, koska lapsivedet meni aamulla ilman varoitusta. Eli meillä on nyt estot päällä, että...
  4. I

Paljon paljon onnea ja tsemppiä jo vauvautuneille! Loppukuusta kun on laskettu aika, niin varmaan ehdinlukemaan suurimman osan synnytystarinoista ennen omaa! Tsemppiä meille kaikille! Täällä sitten flunsaillaan... Ei kuumetta, mutta muuten oikeen kunnon tauti.. Yskä on tosi kurja masun...
  5. I

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

Pesänrakennusviettiä on täälläkin! Täytyy sanoa, että vähän turhauttaakin, koska mulla se nimenomaan tarkoittaisi sitä, että pääsisi järkkäilemään huonekaluja ja sisustusta ja tavaroita ja vauvan vaatteita, mutta remppa on siinä vaiheessa, että vasta tehdään lattioita ja pintoja... En malta...
  6. I

Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

Heip! Täällä myös yksi odottaja, joka mielellään ostaisi laitteen käytettynä! :) Helpot noudot Tampereen tai Helsingin seuduilta.
  7. I

Moikka! Ihanaa kun ollaan jo näin pitkällä! Voi (ainakin yrittää) nauttia viimeisistä raskausviikoista ja ainakin fiiliksistä ja tunteiden hyrskynmyrskystä, itselläni ainakin voimakkaita! Ihania ompeluksia täällä! Itse en tuohon tosin kykene... Nukun edelleen hyvin ja lähes pääosin selällään...
  8. I

Moikka masuilijat pitkästä aikaa! Olin parin viikon lomilla joulun ja uudenvuoden ympärillä ja siis lomalla myös tietokoneen käytöstä - hyvää teki! :) Huoh, minulta pääsee huokaisu, kun olette niin ahkeria ja teillä on jo kaikki vauvahommat kasassa! Mekin olemme toki hankintoja tehneet, mutta...
  9. I

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

Moi piitkästä aikaa! Ollut työreissua ja kaikkea tohinaa, etten olen ehtinyt kirjoitella enkä paljon lukeakaan. On ihanan aktiivinen tämä meidän pino! Julille kovasti voimia! :hug: Heidille syvimmät osanotot... Uusille tervetuloa! Ja voima-ajatuksia kaikille niitä tarvitseville. Kyllä...
  10. I

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

Mulla oli muutama viikko sitten kanssa sokerirasitus ja sama kokemus kuin Nallulla , eli kamala olo, mutta arvot ihanteelliset. Se mikä omasta mielestäni on outoa, että joudun uudelleen kokeeseen ennen joulua, johtuu kuulemma sukurasitteesta, kun isälläni on 2-tyypin diabetes. Mutta se on kyllä...
  11. I

Syvä osanottoni HeidiHe. :'( Tikuliinalle voimia perheesi tilanteeseen. Onneksi tyttäresi löytyi kunnossa. :hug:
  12. I

Voi Tikuliina, onpa sinullakin rankkaa! Ajatuksen voimalla lähetän tukea teille kaikille vaikeuksien kanssa taisteleville! Nippatäti kirjoitti minusta todella kauniisti vaikeuksista ja niiden vaikutuksesta elämään. :hug: teille kaikille. (.) Rakenneultra oli siis eilen. Olemme niitä...
  13. I

Tikuliina, voi kuinka kurjia uutisia! Kovasti varmasti aiheuttaa huolta! Täällä ainakin kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että tilanne parantuisi vielä. Onneksi lääkäri kuitenkin oli luottavainen leikkauksen suhteen, mutta onhan se hurjaa, että pieni joutuisi heti sydänleikkaukseen! Onneksi...
  14. I

Raskaana olevien influenssarokotukset

Aion ottaa. Neuvolasta ja työterveyshuollosta sitä suositeltiin erityisesti senkin vuoksi, että on raskaana. "Normaalitilassa" en ole ottanut.
  15. I

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

Voimia Pixie, Juli ja Nopponen! Täällä on ainakin monien ajatukset teidän kanssa... Ja jos se tuntuu hyvältä, niin tänne nimenomaan pitääkin avautua ja purkaa omia ajatuksiaan! Onnittelut kaikille hyviä uutisia saaneille! Erityisesti Niittyvillalle - kauhea säikähdys tuollainen! Tänään oli...
  16. I

Leo, kiva kun on kohtalontovereita! ;) Joku muuten kyseli Tampereen seudulla lastenkirppiksestä. Tammelassa on Peikonpesä, jota olen kuullut kehuttavan! En kyllä vielä ole itse käynyt siellä. Kummeista oli juttua myös. Meillä oli jo edelliselle keskenmenneelle mietittynä kummit ja...
  17. I

Voimia Niittyvillalle ja Pixielle! Odottaminen on varmasti kamalan rankkaa.. Ei ole sanoja... Tikuliina, hieno kuulla, että huoltajuusasia selvisi! En osaa ajatellakaan mitä on ollut elää tuollaisessa tilanteessa! Uusille tervetuloa! Ja hyvistä ultrauutisista onnittelut niitä saaneille...
  18. I

Onnittelut puolivälin saavuttaneille! Tuntuu että kovin monella on rakenneultra tosi pian, kun itsellä siihen on vielä neljä viikkoa aikaa! Mam_87, kyllä tuo hyvänkokoinen on, tosin uskoisin, että olen samassa kokoluokassa noilla viikoilla, kun nyt on 17+1 ja hyvänkokoinen täälläkin! :D...
  19. I

Heippa! Tsemppiä teille kaikille, jotka joudutte olemaan jo sairaslomalla. Turhauttavaa, vaikka se varmasti onkin sen arvoista. Uskoisin, että on tärkeää tuntea kaikki ne tunteet, joita raskauden vuoksi ja sen aikana tulee eteen. Eli vaikka on alakuloa tai surua, niin ne pitää tuntea...
  20. I

Ihanaa, kun olette niin aktiivisia masukollegat! =) Kovasti tervetuloa uusille! En normaalistikaan nuku vatsallani, mutta nyt kuulin, ettei selälläänkään ole hyvä nukkua jotenkin verenkulkeutumisen sydämeen vuoksi, joten en tiedä enää.. No, nukun miten nukun, eipä sitä yöllä siihen herää...

Yhteistyössä