Ompas täällä ollut vilskettä!
Paljon onnea
Bingolle tyttölupauksesta! :heart:
Iso voimarutistus
Julille ja jaksamista kaikille supistusten kanssa kärsiville, kuulostaa todella rankalta...
HaaveissaPulla Kiitos kalaöljyvinkistä alakuloisuuden hoitoon
Onneksi ne mielialat on jo lähteneet nousuun alkuraskaudesta.
Nanna Täällä mainitsi lääkäri magnesiumin: Kuulemma magnesiumin puute saattaa aiheuttaa jalkakramppeja eli tod.näk juuri sellaista jalkojen levottomuutta iltaisin. Voisikohan sinulla olla magnesiumin puutetta? Itse sain lisämagnesiumia ja en ole ainakaan nyt kärsinyt enää iltaisin.
Pihlaja Tietysti kaikkiin synnytyksiin vaikea valmistautua etukäteen, kun ei tiedä mitä tulee vastaan, mutta miksi sinua jännittää
sektio? Minulla oli suunniteltu sektio paikallispuudutuksella ja en kärsinyt kyllä minkäänlaisia kipuja ja vauvaakin kantelin muistamatta edes koko arpea. Parani tosi hyvin myös.
Mammutti ja
Marais minun vatsani on kosketusarka, mutta sektiohaavassa ei mitään erityistuntemuksia. Istukka edessä, lääkäri ei puhunut asiasta mitään tarkemmin ja tuleehan näille melkein kaksi vuotta ikäeroa, niin en ole huolissani. Mikä ikäero teillä?
Triida täälläkin olin ilman tuntemuksia varmaan pari-kolme viikkoa, mutta niin siellä kaikki oli hyvin. Nyt tuntemuksia alkaa tuntemaan onneksi hiukan useammin, kun vauva kasvaa. Täytyy vain luottaa että kaikki hyvin :hug:
Ihaniaa
vauvamasuja Mam-87 ja muut! Ei koolla taida olla paljon merkitystä, mutta mullakin on aika iso
Onko joitain muita mammoja jotka ilolla näytteli masujaan ekaraskaudessa, mutta nyt ujostelee paljon löysemmissä vaatteissa? Täällä on vähän sellaista ujostuksenpoikasta vielä ilmassa...Ehkä pelkää muiden näkevän enemmän vain sitä turvotusta ja ylimääräisiä klönttejä :ashamed:
(.) ei mitään uutta, paitsi jo toista kierrosta mennään vatsataudissa. Kaksi eri tautia sain melkein peräjälkeen luultavasti esikoisen tarhatuliaisena ja koitan toipua... ja jännäilen teidän rakenneultrakuulumisianne täällä, kun omaan vielä 3 viikkoa.
BabyBloom ja pikkumurunen 18+0