Nopponen Mulla on ihan sama juttu, että janontunne pahenee vain näköjään loppua kohden. tuntuu, että koko ajan on jano ja vaikka yritän mukamas juoda, nii pissa on aina tosi tummaa. Varmaan elimistö käyttää kaiken mahdollisen nesteen minkä litkin.
Synnytyskeskustelu kätilön kanssa Täällä meillä kyllä synnytys käytiin läpi. Multa oikein kysyttiin, että jäikö traumoja, kun en kerennytkään saada ainoaa kivunlievitystä mitä olin alunperin toivonut. synnytys käytiin vaan läpi ja ei mulla ihmeempiä ollu, nii oli suht lyhyt keskustelu.
sone ihana "haalari" :heart:
niittyvilla älä huoli, en oo minäkään laittanu tikkua ristiin vauvan vaatteiden ym. kanssa.
Pesettekö uudelleen esikoisen vanhoja vaatteita, jotka tulee tulevalle vauvalle kiertoon? Ite mietin, että "pitääkö" ne pestä, vaikka ovatkin olleet laatikossa, tosin jo parin vuoden ajan?
Nallu munkin mahan malli taitaa olla sellanen, että näytää olevan alhaalla. useemman suusta oon kuullu, että maha ois "tipahtanu" vaikka itestä ei kyllä sille tunne. Mun mielestä se on ollu tuossa koko raskausajan
Tsemppiä sinne kipujen kärvistelyn kanssa :hug:
mam varmaan se masu alkaa oleen jo niin iso, että "tukkii" verisuonia ja siitä aiheutuu puutuminen. Siis kun veri ei pääse kunnolla kiertään jalkoihin?
painontunteesta mulla se ei oo jatkuvaa, mutta ajoittain esiintyy. Esim. just vessassa käydessä, kyykyssä ollessa tai pitkään seisoessa, tuntuu kuin alapää räjähtäis, sellanen ihme tunne tuolla häpyluissa/häpyhuulien kohdalla.
Ei kiva tunne siis ollenkaan.
omppulimu aika paha
pihlaja Ite tilasin kaverin suosittelemat imetysliivit bebes.fi-sivustolta. Kalliitahan nuo olivat, mutta kuulemma äärettömän hyvät mitä kokemuksia eri ihmsillä niistä oli. Kaveri kehu myös maasta taivaisiin.
soonfab kiva kuulla, että oot vielä yhdessä koossa :heart:
OivaAino Mää ainaskin suosittelen emmaljungan vaunuja. Meillä todella kovalla käytöllä olleet nyt jo reilu kolme vuotta ja hyvin ovat kestäneet. Parhaimmillaan lenkkeilty 3 kertaa päivässä ja ensimmäinen kesä niitä pakattiin jatkuvasti autoon, joten hyvin ovat retuutuksen kestäneet
anncarol kiva kuulla, että muutto sujui hyvin ja tavarat alkaa olla kuosissa
Leo olipas teillä ihania uutisia, jos epilepsia diagnoosi on peruttu
syystäkin hyvä fiilis
Täällä viikonloppuna poksui uudet viikot ja kohta mennään taas uusille lukemille
aika kuluu musta ihan kuin siivillä enkä perässä meinaa pysyä. Perjantaina on lääkärineuvola ja luulen, että se kirjottaa saikkua loppu ajan eli 2 vkoa. Mulla raskas työ, jossa paljon kyykistelyitä ja jalkojen päällä oloa sekä vanhusten avustamista. Toisaalta meillä on rauhallisempaa nyt töissä, joten uskoisin, että viikko menis vielä suht koht helposti töissä. Toisaalta olishan se kiva jo jäädä kotiin, kun tuntuu, että tuo maha on eessä joka paikassa.
Yhtä asiaa ihmettelen. Määhän oon jo pitkään valittanu näistä mun oudoista lihastuntemuksista. Nyt musta tuntuu, että lihakset kramppaakin ajoittain kauheen helposti. No sehän ei ole ihmeellistä tässä tilassa, mutta kun syön magneesiumia jo neljättä kuukautta eikä se muka auta mitään. eilenkin portaita kävellessä meinas pohje alkaa kramppaileen : / Kädet/sormet saattaa krampata ihan jonku pilttipurkin avaamisesta.. Täytyy mainita tuosta lääkärille.
Nyt lähen nukkuun, ku muutama yö taas menny muutaman tunnin unilla |O
Alisa & Hippu 32+3, kai?