Hakutulokset

1. I

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

Juli, kovasti voimia koko perheelle! :hug: Mulla ei ole hajuakaan missä pienokainen oleskelee tai kohtukaan sijaitsee! Pitää varmaan ruveta tunnustelemaan.. :D Ehdottomasti kysytään sukupuolta, josko se näkyisi. Mun mies ei meinaa pysyä housuissaa, kun haluis jo tietää. Mutta hänellä on...
  2. I

Meillä on rakenneultra 13.11. ja silloin on viikkoja kasassa 21+2. Sitä ennen neuvola tasan kahden viikon päästä. Minun mieheni tupakoi kyllä. Myös aika vähän, mutta silti. Toivottavasti saa lopetettua, en haluaisi, että isi haisee tupakalle.. (.) Muutoin menee ihan hyvin, mutta tuo...
  3. I

Kilu, itelläni on tosiaan nyt kaksi viikkoa ollut pientä vuotelua, mutta myös vahvat sydänääten löytyy, eli ei pitäisi olla vauvalla mitään hätää. Ajattelin itse, että murehtiminen asiasta voi pahentaa tilannetta, koska sille ei mitään kuitenkaan voi tehdä. Yritetään tsempata ja pärjätä hyvillä...
  4. I

Tikuliina ja Nopponen, kovasti tsemppiä tilanteisiinne, kuulostaa hurjalta.. :hug: Tervetuloa uusille! Jännä tuo sokerirasitus, kun meidän neuvolassa/lääkärillä siitä ei ollut mitään mainintaa enkä edes muistanut kysyä asiaa. Olen painoindeksin mukaan lievästi ylipainoinen, vaikkakin syön...
  5. I

Moikka! Pikaisesti tulin omanapailemaan. Kävin tänään neuvolassa vähäisen verenvuodon vuoksi ja siellä sydän sykki 154/min, eli vahvasti! Toivotaan, että tuo vuotelu lakkaa, mutta ei vaikuta ainakaan vakavalta. Huh helpotusta! Iloista päivää kaikille! =) Ihanainen & Silmu
  6. I

Moikka! Tervetuloa uusille ja Heidihe - oletpa kokenut kovia, toivon kovasti tarrasukkia teidän pienokaiselle! Juli ja Anyhope voimia ja lohtua teidän vaikeuksiinne.. Nippatäti olen kyllä ihan samaa mieltä kanssasi, kyllä tämä on niin lyhyt ja ainutlaatuinen aika, että siihen saa keskittyä...
  7. I

Heippa kaikille! Uusi ensiodottaja ilmoittautuu joukkoonne :wave:: Ihanainen, 1. lapsi, la 24.3. Pirkanmaalta olen, mutten edes vielä tiedä mikä on synnytyssairaalani, ehkäpä Vammala tai Valkeakoski. Omanapailua näin ensimmäiseen viestiin. :) Edellinen raskauteni päättyi keskeytyneeseen...

Yhteistyössä