Nippatäti kyseli
Kyllästyttääkö muita tämä raskaus? En ole sellaista huomannut. Toisaalta vaikuttaisiko kohdallani se, että
on toinen tulossa ja jo ensimmäisen kohdalla matkasta jäivät sellaiset tuttavuudet joita raskaus/siitä puhuminen voisi ärsyttää ja jatkossa sitten vauvajutut.
Tietenkin tiettyjen ihmisten kanssa puhun vähemmän raskaudesta kuin toisten, enkä kenellekkään pelkkää omaa navan ympärystä jauha. Mutta se nyt on selvä että
meneillään oleva raskaus on minulle iso juttu, joten se mielessä pyörii ja siitäkin puhun. Ja nuo käskyt ettei saisi laittaa raskauspäivityksiä tai vauvan kuvia |O
Sitten ei tarvitsisi laittaa mitään koira,-kissa,-hevos,-kuntoilu,-ruoka,-matka,-parisuhdepäivityksiä tai kuvia vai mitä
Jokainen laittaa aina oman elämäntilanteensa mukaan.
Nippatäti ihan varmasti ne oikeat ystävät kyllä pysyvät vauva-arjenkin tiimellyksessä sinun mukana ja ne jotka jäävät matkasta, jäisivät jostain muusta syystä jokatapauksessa aikanaan :hug:
Niittyvilla Varmasti tuntuu pahalta tuollainen vastaanotto : / Onneksi kuitenkin sinun puolen sukulaiset ovat iloisia ja onnellisia teidän kanssanne =)
Nopponen Soittelisit vaan neuvolaan, ei kuulosta hyvältä jos nyt jo alkaa supparituntemuksia ilmaantumaan töiden takia.
Se on varmaan joku ammattitauti meillä hoitsuilla että haluaisi vaan ajatella työkamuja ja jaksaa puristaa viimeiseen asti pää kainalossa.
Mutta kun ei siitä mitään mitaleita jaeta, vaikka kuinka oman/vauvan terveyden kustannuksella siellä rehkisi menemään. Minäkin itkua vääntäen olin viikkokausia töissä, ennen kuin päätin että nyt riittää, en vaan uskalla kuunnella noita kipuja ja suppareita enää. Ja kaikki oli niiin nuivina ja selittelivät vaan kuinka heidän kummin kaiman pikkuserkku kyllä oli monta viikkoa pidempään paljon raskaammissa hommissa. Ja minä kun kärvistelin ennen poisjääntiäkin monta viikkoa. Tuon jälkeen päätin että seuraavalla kerralla en mieti ketään muuta kuin itseäni ja omia tuntemuksia.
Jos oikeasti on kipuja ja suppareita niin soronoo ja saikulle miettimättä muita, kun ei nekään minua miettineet. Nyt kyllä olenkin hoitovapaalla, ettei tarvitse sitä miettiä. Mutta minä siis sinuna soittaisin neuvolaan ja kertoisin tilanteen. Jaksuja :hug:
CandleLight Juuri tuollaista tärähtämisen tunnetta minullakin on. Jumpatessa en ole sen takia tehnyt hyppelyjä nyt enää lainkaan. Mistä lie johtuu tuollainen epämiellyttävä tunne?
Eea Ihanaa kun olet päässyt toteuttamaan unelmiasi. Minäkin haaveilen yrittäjyydestä. Onnea onnea sinulle kovasti toiminimen johdosta :flower:
Ihanainen Minulla ei ole ollut vuotoa, mutta ystävälläni oli lähes koko raskauden ajan, syytä ei taidettu ikinä löytää niihin vuoteluihin. Soittele neuvolaan ihmeessä, jos saisit sitten mielenrauhaa eikä tarvitse pelätä. Inhottavaa
kyllä varmasti tuollaiset :|
Ostin kaverilta sellaisia jatkopaloja housuihin, vetskarin tai nappien "tilalle". Saa kivasti normihousut lisää käyttöaikaa, kun mahaa ei noita käytettäessä purista yhtään. On kyllä tosi kätevät, mee like. Voin suositella.
Googletella voi haulla Belly belt tai jotain sinne päin.
Minä sitten oksensin eilen autoon kauppareissulta palatessa, kaupassa alkanut eto-olo paheni ja yhtäkkiä vaan laatta lensi
enkä kerennyt miestä komentaa pysäyttämään autoa ja ryntäämään pihalle...
Oli ihan hirmu kiva pestä reissun päätteeksi auton mattoa ja ovea :x
Nyt jo vähän naurattaa muttei kyllä silloin
Meliah ja Tyyne-Jalmari 16+0