Hakutulokset

  1. V

    paljon maksaisit kirppiksellä??

    Haalareista kymppi ja takit/housut 7e ?
  2. V

    Axe for her, joko se on kaupoissa?

    On kaupoissa, Cittarissa ainakin. Tais olla tarjouksessa 4e puteli.
  3. V

    Runo 5-vuotiaan korttiin!

    Tää on kiva :) 'Näin minä nauran ja noin minä nauran ja miksi en nauraa saisi. Aurinko nauraa ja tähdetkin nauraa, niin miksi ei naurattaisi.'
  4. V

    Mitä mieltä olette nimestä Krista?

    Krista on ihan jees, Kristiina olis myös. Jotenkin assosioin noi nimeen Carita/Karita.
  5. V

    ällövaroitus... vatsatautinen

    Musta tuntuu että aina on jotain vatsatautia tai flunssaa liikkeellä :) Ethän syönyt eilen mitään hämärää? Paranemisia, muista juoda paljon!
  6. V

    käytiin tutustumassa perhepäivähoitajalla

    Sääntöjä on pakko olla ettei mene ihan hullunmyllyksi. Eikös tuo käsienpesu, ruokapöydässä nätisti istuminen ja lelujen kärääminen leikin jälkeen ole ihan normaalia eikä hysterisointia? Hoitopäivät varmasti rauhoittuvat kunhan koulu alkaa, uuteen lapseen olisi kyllä saanut kiinnittää enemmän...
  7. V

    mennään päiväkotiin tutustumaan niin saako molemmat vanhemmat tulla mukaan?

    Ainakin mun lasten päiväkodissa toivotettiin molemmat vanhemmat tervetulleiksi tutustumaan :)
  8. V

    Mitäs tänään?

    Vika lomaviikko pyörähti käyntiin, ehkäpä rannalle tai puistopiknikille. Veljelle grillaamaan myöhemmin ja kaupoilla olis kanssa käytävä. Rentoillaan nyt sitten kun ei muutakaan keksitä :)
  9. V

    Mitä teitte tänään?

    Käytiin katsomassa ystävän vastasyntynyttä vauvaa, oli iiihana :heart: Rannalla jätskillä ja puistossa riehuttamassa muksuja.
  10. V

    JEEEEE Voitin lotossa:D!!!! 5+2

    Näyttäs 5+2 oikein rivillä saavan 2505,30 €
  11. V

    Pk-seudun halvimmat asuinalueet huonoja?

    Jakomäki on kyllä aika karsea paikka, en suosittele. Metron varrella kohtuuhintaisia lähiöitä, Roihuvuori, Puotila, Vartiokylä, Mellunkylä, Vuosaari(ei Meri-Rastila).. Joka paikassa nykyään jokunen puliukko löytyy ja sellaista lähiötä vuokrataloineen en tiedä missä ei joskus levottumuutta olisi...
  12. V

    etävanhempi kuljettaa lasta avoautolla

    No niin kuljettaa myös mun exä lapsia avoautolla enkä ole tajunnut siitä huolta kantaa. Sateella tai kovalla tuulella tietysti suotavaa ajella katto alhaalla. Mikä sua huolettaa eniten?
  13. V

    Onko tää suht normaalia, vai oonko mä ihan outo asian kanssa?

    Tuo on vaikeaa kun anteeksi voi antaa muttei unohtaa. Pitää vaan hyväksyä ettei toista tosiaan voi omistaa, jokainen tekee omat ratkaisunsa ja valintansa ja kantaa niistä itse vastuun. Raskasta varmasti on jos pettäminen kummittelee vähän väliä mielessä. Päästä asiasta irti, ei murehtiminen tai...
  14. V

    mitäs lahjaksi 35vuotiaalle miehelle

    Järkkää synttäripiknik puistossa :)
  15. V

    Kuukauden loma on liian lyhyt

    Nyt lusittu 4 viikkoa ja tässäkin olis ollut ihan tarpeeksi. Viikko vielä ja jotain aktiviteettia pakko keksiä, mä en jaksa vaan kökkiä ja rentoutua kotinurkilla. Ehkä työn mielekkyys antaa puhtia töihinpaluuseen. Kakkaduuniin ei huvita palata lomalta ja mikään rentoutuminen ei ole riittävä.
  16. V

    Mitä suosittelette punnitse & säästä kaupasta ostettavan?

    'Ituhippien hörhölä' :D:D
  17. V

    Mitä suosittelette punnitse & säästä kaupasta ostettavan?

    Ihan samaa mietin kun viimeksi oli 4 eri pussia käsissä kassalla! Ehkä olis hyvä yhtenäistää hinnoittelua ainakin edes vähän. Ja tuotteet olisi kiva olla ryhmitelty hintaluokittain. *siis tohon pakkausmateriaalien säästöön kommentoin*
  18. V

    Mistä ette pidä, mistä "kaikki muut tykkäävät"?

    kaalikääryleet ja laatikko marjojen poimiminen ja sienestäminen käsityöt ja 'duunaaminen'
  19. V

    Mitä terassille päälle?

    Ääni kivalle punaiselle kesämekolle :)

Yhteistyössä