Mitä suosittelette punnitse & säästä kaupasta ostettavan?

  • Viestiketjun aloittaja Mitä ostaisin
  • Ensimmäinen viesti
No mä olen ostanut vähän kaikkea. Myslejä, pähkinöitä tietenkin... kaikki on ihan hyväksi havaittuja ollut, tietenkin mä ostan vaan tuotteita jotka mua kiinnostaa. Kaveri ostaa kaiken maailman vegaani-kamaa sieltä.
 
"hmm"
Mun mielestä siellä on ollut kallista ja kuivahtanutta kamaa myynnissä, varsinkin niissä irtotiskeissä. Mulle ystävä hehkutti liikettä, mut petyin kyllä pahasti rupisiin pähkinöihin ja todella kuiviin kuivattuihin hedelmiin. Ja ööö lidlistä tai kauppahallista saa halvemmalla parempia aprikooseja ja pähkinöitä.
 
"hmm"
[QUOTE="tööt";23007069]Onhan se kallista toki ostaa niitä hippusia yli kolmen kympin kilohintaan, mut ei se kauppa köyhille olekaan suunnattu[/QUOTE]

NIIN siis tarkoitan että laatuun nähden todella kallista, kuvittelin jotenkin että siellä olis hyvälaatuista kamaa, mut EI! Kuivahtanutta ja rupista. Jos se ei ole suunnattu köyhille, miksi sen nimi on SÄÄSTÄ? Hmm ja en oo köyhä, mut ylihintaa huonoista tuotteista en silti maksa.
 
mmmmmmmmm
Myslit ovat hyviä, etenkin vaahterasiirappi-pekaanipähkinä :). Kuivatut ja suklaakuorrutetut hedelmät (esim. tummasuklaaomenat) ihania, pähkinät ihan ok. Inkamarjoja ostaisin.
 
"HIP"
Säästähän tulee nimeen siitä että, säästä luontoa, kun et maksa turhista pakkauksista =) Itse ostan pähkinöitä, siemeniä, jauhoja, suklaata ja vaikka mitä. Ihan suosikki kauppa!
 
mama&mama mami
[QUOTE="HIP";23440879]Säästähän tulee nimeen siitä että, säästä luontoa, kun et maksa turhista pakkauksista =) Itse ostan pähkinöitä, siemeniä, jauhoja, suklaata ja vaikka mitä. Ihan suosikki kauppa![/QUOTE]

Ai säästää pakkauksia, kun pitää ottaa joka eri hintaiselle uusi pussi?
 
khgl
Mulle on tarttunut mukaan sokeriton ja suolaton mysli ja sokeroimattomia kuivia hedelmiä muksulle evääksi. Ja suklaakuorrutettuja pähkinöitä itselle :) Tampereen vastaavassa oli kuulemma sokerittomia ja suolattomia murojakin.
 
Ihan samaa mietin kun viimeksi oli 4 eri pussia käsissä kassalla! Ehkä olis hyvä yhtenäistää hinnoittelua ainakin edes vähän. Ja tuotteet olisi kiva olla ryhmitelty hintaluokittain.

*siis tohon pakkausmateriaalien säästöön kommentoin*
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="tööt";23007069]Onhan se kallista toki ostaa niitä hippusia yli kolmen kympin kilohintaan, mut ei se kauppa köyhille olekaan suunnattu[/QUOTE]

Mä just ostin sieltä kuivahedelmiä, joka makso 1€/100g ja olivat kuulkaa tosi hyviä :) Pähkinät sitten onkin vähän hintavampia, mutta ostelen niitäkin yleensä p&s:stä. Ja hampunsiemenrouhetta ei oikein muualta tuppaa saamaan (eikä muuten edes jokaisesta p&s:stä saa), joten sitä ostan tuolta.

Nih ja me ollaan kyllä oikeastaan aika köyhiä :)


Tosin mä olen huomannut, että eri putiikeissa on vähäsen eri tuotteita ja ehkä vähäsen eri laatustakin (liekkö toisaalla säilytellään kauemin kun toisaalla?). Mä olen tykännyt Hervannan p&s:stä :)
 
Sosiaalisesti onneton
Ihan samaa mietin kun viimeksi oli 4 eri pussia käsissä kassalla! Ehkä olis hyvä yhtenäistää hinnoittelua ainakin edes vähän. Ja tuotteet olisi kiva olla ryhmitelty hintaluokittain.

*siis tohon pakkausmateriaalien säästöön kommentoin*
Siis saman hintasethan saa laittaa samaan pussiin? Tai näin mä oon ymmärtänyt, mutta en oo vielä uskaltautunut ostamaan mitään etten varmasti mokaa :D Että kaikesta pitää sitten muistaa katsoa hinta ja tunkea hinnan mukaan eri pussiin. Oliskos muita neuvoja sinne hörhölään tämmöselle sosiaalisten tilanteiden pelkoiselle ituhipille?
 

Yhteistyössä