paljon maksaisit kirppiksellä??

  • Viestiketjun aloittaja jonnna
  • Ensimmäinen viesti
jonnna
lapsen vuorellista välikausi haalarista(reima)oikeasti tosi hyvä kuntoinen toppahaaarlista ja toppa takista ja housuista kaikki tosi hyvä kuntoisia ei kulumia ym
auttakee hädässä eli mikä koko haalarin hinnaksi,entä takit ja housut?koko luokkaa 86-98..nuo koothan vissiin menee aika kuumille kiville kirpiksillä?
 
"Jaa"
Itse laitan kaikkeen hinnaksi euron. Jos on huomattavan hyvä, niin kaksi tai viisikin (tosi tosi harvoin, tyyliin toppapukuun) ja jos on vähän kulunut niin 50 senttiä. SIllä tavalla menevät kaikki kaupaksi ja tarvitsevat saavat omansa.
 
aapp
niin mut kyllä ainakin täällä pk seudulla jo nuo viikon kestävät pöytävuokrat maksaa reilusti(meillä 37,50)että pitää sekin saada maksettua ja toki mielellään niinh että olisi rahaa ostaa lapselle taas talvivaatetta myöskin kun itsellä tiukkaa on..
 
"Poikia3"
Ne ovat merkkiä Reima, eivät siis esim. Reimateciä?

Reiman haalarista, jos täysin hyväkuntoinen, itse pyytäisin 10 - 15 euroa, toppatakista 8 - 12 euroa, housuista 10 euroa.

Ja mulla on taipumusta alihinnoitteluun.
 
apppp
reima merkkisiä oli suurin osa,sit on cirafia ja lassieta myös..
ja ovat tosiaan ihan kuin uusia toki noista parista missä pikkuisen kulumaa niin myyn halvemmalla esim 5e mutta ilmoisesti olen itse hieman ali hinnoitellut tuotteita kun olen googlettanut niin aika paljon enemmän ihmiset pyytää...itse laitoin kaikki perus "sisä vaattee"lasten 0,10-1,20 paitsi lasten farkut 1,50-2e ja aikuisten farkut 2e kenkiä 2e lasten sekä aikuisten.ja meillä tosiaan vaatteet ihan priima kunnossa tai sit olen heittäny huonommat jo uffille..ulkovaatteita tuli lapselle hamstrattua niin paljon ettei suurinta osaa olee montaa kertaa käytetty!!
 
aaappp
kiitos vilppa!!taidan uskaltaa kokeilla tollasia hintoja..tai haalarit 10 housut 6 rupeis vaikuttaa toimivalta,voihan niitä sitten alentaa jos ei mene :D kumminkin todella suosittu kirpputori helsingissä niin täytynee kokeilla onnea :D
 
vierass
[QUOTE="vieras";26892276]Kirpparilla ei kukaan maksa huutonetin hintoja. Sanoisin että max 10e välikausihaalari ja sitten saa olla jo melkeen uudenveronen et menee kaupaksi.[/QUOTE]

Eikö? Kyllä täällä ainakin on tähtitieteelliset hinnat kirppareilla. Monesti olen saanut halvemmalla Huutonetistä... Riippunee siis paikkakunnasta?
 

Yhteistyössä