Mitä teitte tänään?

"Doris"
Ollut ulkona koko päivän,niin jalan kun pyörälläkin.istunut torilla ja katsellut ihmisiä,turisteja joka puolella.Mukava päivä ollut muuten mutta yhtä vain kaivannut koko päivän,vähän niinku ikävä olis...
 
Appivanhemmat ja miehen pikkuveli kävivät tässä meidän uudessa kodissa ensikerran. Grillattiin ja kahviteltiin. Myöhemmin käytiin mun porukoiden luona. Illalla maalattiin aitaa. Just meni pienin nukkumaan ja nyt herkutellaan mansikoilla.
 
En mitään erityistä...nautiskelin viimisestä lomapäivästä ja huomenna töihin...saapi nähdä miten siellä pystyy kuumuuden vuoksi oleen ja miten selän kanssa taas jaksaa, mutta en ottanut sairaslomaa, vaikka kirurgi sitä olisi tarjonnut.
 
käväsin aamulla työpaikalla, sit tultiin kaverin kanssa keräämään punaiset viinimarjat parista puskasta, sit mun äiti haki Neidin mukaansa ja mä käväsin työpaikalla uudestaan vähän hommia tekemässä.
nyt istun koneella ja kattelen toisella silmällä ölumppialaisia.Kohta unille.
 
Aamupäivä meni ulkona riekkuessa - välillä ihanasta sateesta nauttien, toi kolmevuotias oli aivan elementissään kun kirmaili pitkin pihamaata innosta hihkuen: Äiti!! Sattaa vettä!! Ja mie kastun, hihihiii..!! Muttei se mittään haittaa...tää on ihunaa!!! - ja pihalamppujen paikkoja suunnitellessa. Saatiin me ukkostakin ihastella ja hiukan pelätäkin...

Sitten päivällä mä sain hepulit noiden muksujen vaatekaappeja siivoillessa...yks on onnistunut myllämään kaappinsa sisällön aivan sekaisin eli ei tasan tarkkaan löydä sieltä itteensäkään ja tilannettahan ei todellakaan voi itse korjata vaan mieluummin kiekuu ja tonkii ja penkoo kuin päätön kana :headwall:..ja toi yks puolestaan on mokoma menny kasvamaan niin kovin, että sain melkoisen läjän poistella pieniä vermeitä..ja sitten tää yksi..no, you got the picture :D..

Alkuillasta sitten käytiin uimassa - tai siis muut ui, mä jäin rantahietikolle fiilistelemään, olikin ihanaa...

Sitten perushutut iltawillityksien ja riekkumisten kera...nyt hiljaista :).
 
minnee
Siivosin vessan.

Oltiin suunniteltu miehen ja parin ystävän kanssa piknikkiä, mutta sateen takia päädyttiin pitämään se meidän olkkarissa: kahvia ja tuoreita sämpylöitä, mudcakea ja jäätelöä, mansikoita ja viinirypäleitä nami! :)

Ukkostelu teki pään kipeäksi ja hikisennihkeän olon, mutta sekään ei nyt oo pahemmin haitannut.
 

Yhteistyössä