Mitä teitte tänään?

Nukkunut, kokkaillut, käyttänyt tyttöä + koiria uimassa, siivoillut, löhöillyt, syönyt, kärsinyt kuumasta ja lopulta suorastaan lamaantunut. Plus nyt on sunnuntai! :stick:

Niin joo, nettaillut, näpsinyt valokuvia, katsonut telkkarista Frasieria ja Tarzania. :D
 
-R
Me siivosimme emännän kanssa mökkiä koko päivän, pestiin kaikki ikkunat, sauna, minä tyhjäsin pihavajan ja kärräsin ylimääräiset roskikseen & täytin puuliiterin.
Kivasti 10 h tuossa urakassa meni...

Mitäs muut on puuhailleet?
Laiska töitänsä luettelee :D Hehheeh, määki haluun:

Maalasin, laitoin ruoan, siivosin keittiön, jatkoin maalaamista.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Kävin hakee kaupasta joksikin aikaa evästä (siinä onkin hommaa ku moneksi päiväksi hakee kerralla), oltiin samalla reissulla lekarilla.

Vuokrasin elokuvan ja katottiin se (nukuin siinä päikkäritkin, hyvä kuva oli, tosi mielenkiintoinen...:p)

Illasta ajettiin vielä mökille uimaan ja saunaan.
 
tiivistettynä:
-Pelkäsin kuolevani hoitamattoman hampaan takia.
-Soittelin sinne ja tänne ja luin netistä tietoa hampaiden ja leuan infektioista yms.
-Hankin auton lainaan ja ajoin paikkakunnalle X päivystykseen kyseisen hampaan takia.
-Autossa istuminen meni saunomisesta, sen verran lämmintä oli, joten paluumatkalla pysähdyin pulahtamaan järveen... mahtoi olla näky kun nainen syöksyy mersusta järveen, hameen vain heittää mennessään... No, ei kai sitä kukaan nähnyt.
-kävin illalla vielä moikkaamassa vuodeosastolla huilivaa tuttavaa

ihan tarpeeksi tälle päivälle :)
 
-R
Pöh, onhan se hieno tunne, kun kerrankin saa aikaseksi jotain suurta, jota ei joka päivä tule tehtyä.

On todellakin!
Siks määki halusin listata asiani... (Sanonta jonka voi oppia vain anopilta jos itseään kehaisee, joka sitten muuten makaa ja paljon!)

Pihasaunanki laitoin lämpiään! :) Aah niin ihanaan saunaan päästään pa-pa-paiskomaan vettä kuumille kiville!
 
Tyhjensin, siivosin ja järjestin eteisen/työtilan. Pesin seinät, lavuaarit ja kaapin ovet. Tyhjensin, siivosin ja järjestin keittiön, järjestin yläkertaa/tytön huonetta. Pesin vessan.Siivosin ulkona, hoidin tiskit. Pyyhin pölyt.

Mies poltti risuja kokollisen verran, siivosi pihaa, korjasi talllin seinää, imuroi, tyhjensi konttorin, tyhjensi, siivosi ja järjesti yläkertaa/rappusten tienoota. Irrotti eteisen välioven. Käytti tytön jätskikioskillla, kävi kaupassa ja haki mulle pitsaa.

Tyttö pyyhki pölyjä, vei roskia, laittoi itselleen välipalaa. Pelaili, leikki ja pöhelsi pihassa. Ulkoilutti ja leikitti koiraa. Kävi isänsä kanssa risusavotalla ja poltti itsensä nokkoseen (suuri henkilökohtainen tragedia). Kävi jätskillä ja kaupoilla.
 
Aamulla pakkasin vikat tavarat, sitten ajelin n. 400 km kotiinpäin (välillä pysähdyttiin kahville ja jätskille), kaupan kautta kotiin ja ruuan laittoon.
Ilta menikin laukkuja tyhjentäessä, pyykkiä pestessä ja sit käytiin saunassa.
Trppa kun meni nukkumaan niin katottiin miehen kans pari "rästiin" jäänyttä sarjaa.

Ai niin, automatkalla koitin kiivaasti tehdä tonttikauppaa nyt ei broidi ainakaan vielä luvannut ottaa kiinni
 
Viimeksi muokattu:
Laitoin myyntiin pojan huoneesta joitain ylimääräisiä mööpeleitä.
Menivät vartissa (taisi olla hinta alakanttiin?)



Annoin toiselle pojalle ja miniälle yhden tyttären säilytyskaapistot.

http://www.viipaleita.net/blog/media/viipaleita/hyllyt.jpg?mtime=1343589482
(Osa hyllyistä puuttuu kuvasta.)

Kokkasin 9:lle.
Kirjoitin yhden työjutun ja sain kohtuuttoman suuren palkkion.

Pomo ei taida tahtoa minun jäävän sairaseläkkelle.
Houkuttelee liki-tuplatulla palkalla syyskuun puolesta välistä töihin.
(23.päivä jää sijainen pois. Silloin olen vielä Tanskan lomalla..)

:)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Laitoin myyntiin pojan huoneesta joitain ylimääräisiä mööpeleitä.
Menivät vartissa (taisi olla hinta alakanttiin?)



Annoin toiselle pojalle ja miniälle yhden tyttären säilytyskaapistot.

http://www.viipaleita.net/blog/media/viipaleita/hyllyt.jpg?mtime=1343589482
(Osa hyllyistä puuttuu kuvasta.)

Kokkasin 9:lle.
Kirjoitin yhden työjutun ja sain kohtuuttoman suuren palkkion.

Pomo ei taida tahtoa minun jäävän sairaseläkkelle.
Houkuttelee liki-tuplatulla palkalla syyskuun puolesta välistä töihin.
(23.päivä jää sijainen pois. Silloin olen vielä Tanskan lomalla..)


:)
Meinaatko palata töihin?
 
Meinaatko palata töihin?
Luultavasti.

Sairaseläke ei kiehdo tippaakaan.
Jokin välimuoto voisi kiehtoakin, mutta tiedän, että kun palaan yliopistolle ja töihin niin ne "imaisevat mukanaan".

Nuorimmat lapseni nyt 7 ja 5 v.
Kumpikaan ei kaipaa minua arkeen.

Vanhempi menee ekaluokalle (isänsä kotona kun palaa päivän päätteeksi.)
Ja nuorempi menee urheiluleikkikseen. Kaipaa sitä "kuin hullu puuroa"... Suuttui ajatuksesta että päivä päättyisi "kesken" klo yhteen viiden sijaan.
Sillä joutuu silti menemään.
Illat siten keilaillen, karatessa, uiden jne isän tai äidin kanssa.

Lapsenlapset taas...
Jos olisi ollut aito tarve, olisin hyödyntänyt mahdollisuuden sairaseläkkeeseen.
Nyt jaettu hoitovastuu viidelle eli syksyllä pyrin olemaan yhden arkipäivän viikossa lasten ja lastenlasten kanssa.
Ja muut - hoitaa muut.

Meitä ON monta.

:)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Luultavasti.

Sairaseläke ei kiehdo tippaakaan.
Jokin välimuoto voisi kiehtoakin, mutta tiedän, että kun palaan yliopistolle ja töihin niin ne "imaisevat mukanaan".

Nuorimmat lapseni nyt 7 ja 5 v.
Kumpikaan ei kaipaa minua arkeen.

Vanhempi menee ekaluokalle (isänsä kotona kun palaa päivän päätteeksi.)
Ja nuorempi menee urheiluleikkikseen. Kaipaa sitä "kuin hullu puuroa"... Suuttui ajatuksesta että päivä päättyisi "kesken" klo yhteen viiden sijaan.
Sillä joutuu silti menemään.
Illat siten keilaillen, karatessa, uiden jne isän tai äidin kanssa.

Lapsenlapset taas...
Jos olisi ollut aito tarve, olisin hyödyntänyt mahdollisuuden sairaseläkkeeseen.
Nyt jaettu hoitovastuu viidelle eli syksyllä pyrin olemaan yhden arkipäivän viikossa lasten ja lastenlasten kanssa.
Ja muut - hoitaa muut.

Meitä ON monta.

:)
Ok, tuo kuulostaa ihan hyvältä ratkaisulta.
Ja varmasti ne lisääntyvät pennit lisäävät myös mukavuutta joillakin osa-alueilla ;)
 
S+
Käyttänyt koiran aamukusella, nukkunut 12.30 asti sen jällkeen. Pessyt pyykkiä, vaihtanut isoja kalusteita huoneesta toiseen ja järkkäillyt tavaroita. Käynyt naapurin ja koiran kanssa uimarannalla, pakannut tyttären partioreppua, tehnyt ruokaa, pessyt kylppärivessan. Käyttänyt koiran iltakusella, ja surffaillut hieman netissä. Hommat ei ole järjestyksessä lueteltu.
 
lllll
melkein koko päivä meni lasten partiorinkkojen pakkaamisessa ja kamojen etsimisessä. kiva etsiä villapaitoja ja -sukkia, kun lämmintä melkein 30 astetta.
muut ajat olen valunut hikeä, onneksi pääsi lopulta saunaan ja suihkuun. välissä syötiin roskaruokaa ja katseltiin olympialaisavajaisia boxista
 
Aamupäivän tein kotitöitä. Lapsen päikkäreiden ajan istuin koneella. Sen jälkeen makasin auringossa ja penska leikki tossa pihalla. Ruokaa tein siinä jossain välissä. Sitten käytiin tossa naapurissa mummulassa. Sitte oltiin vaan kotosalla. Lapsi meni kaheksan maissa nukkumaan ja mä oon könöttänyt koneella ja lukenut kirjaa.
 

Yhteistyössä