Kuukauden loma on liian lyhyt

  • Viestiketjun aloittaja AP.
  • Ensimmäinen viesti
Nyt lusittu 4 viikkoa ja tässäkin olis ollut ihan tarpeeksi. Viikko vielä ja jotain aktiviteettia pakko keksiä, mä en jaksa vaan kökkiä ja rentoutua kotinurkilla. Ehkä työn mielekkyys antaa puhtia töihinpaluuseen. Kakkaduuniin ei huvita palata lomalta ja mikään rentoutuminen ei ole riittävä.
 
"a.p"
Nyt lusittu 4 viikkoa ja tässäkin olis ollut ihan tarpeeksi. Viikko vielä ja jotain aktiviteettia pakko keksiä, mä en jaksa vaan kökkiä ja rentoutua kotinurkilla. Ehkä työn mielekkyys antaa puhtia töihinpaluuseen. Kakkaduuniin ei huvita palata lomalta ja mikään rentoutuminen ei ole riittävä.
Mulla on erittäin mielekäs - mutta myös stressaava - työ. Eikä töihinpaluu ole itse asiassa pahinta vaan se oheisrumba: päiväkotikuljetukset, ajan vähyys, ainainen kiire jne.
 
"vieras"
Mulla oli kaksi viikkoa, eli 4 viikkoa kuulostaisi mahtavalta. Onneksi lomaa on vielä jäljellä, mutta se pilkkoutuu pieniin pätkiin. Kuukausi irtautumista vastuullisesta ja kiireisestä työstä tekisi terää, mutta ei voi mitään.
 
samaa mieltä
Mulla on 6 viikon loma mutta jouduin pätkimään sen 4+2 . Kuukauden pidin ja kyllä se tuntui liian lyhyeltä. Koko ajan tuli kytättyä, pitkäkö aika on jäljellä :(. No, onneksi edessä on vielä tuo 2 viikkoa...
 

Yhteistyössä