Hakutulokset

1. P

Leikkipuistossa nähtyä ja koettua

Perheetön mies tietää enemmän naisista ja äitiydestä kuin nämä itse? Yeah, right. Lastenkasvatus on näköjään aihealue josta kenellä tahansa saa olla mielipiteitä. Moni kuitenkin pitäisi minua sekopäisenä, jos alkaisin antaa naapurille ohjeita koirankasvatuksessa, koska minulla ei ole koiraa.
  2. P

Jos mies sanoo treffien päätteeksi että katsotaan

Sanoisin että ei ainakaan ole tulenpalavasti rakastunut. Voi olla että haluaa edetä hitaasti, ja katsoa tuleeko teidän suhteesta jotain vai eikö tule. Ei ole olemassa mitään yleispätevää Mies-Suomi -sanakirjaa josta voisi tulkita mitä kukakin on missäkin tilanteessa tarkoittanut.
  3. P

Saako kysyä oletko työssäkäyvä vai jotain muuta? Maksaako sulle joku palkkaa näistä pohdinnoistasi tällä palstalla? Kun käytät merkittävän osan päivää ilmeisesti täällä pohdiskellen syntyjä syviä. En yritä arvostella mutta ihmettelen miksi lapseton mies (omien sanojensa mukaan) käyttää...
  4. P

Avioero. Opiskelut. Asuntolaina.

Voisi olla kohtuullista mutta onko se kohtuullista sen toisen osapuolen kannalta, jonka myös pitää järjestää elämänsä uusiksi on sitten kokonaan toinen kysymys. Harvalla miehelläkään käteistä on niin paljon että jos lähtee yhteisestä kodista josta on vielä asuntolainaa että hän voisi tuosta...
  5. P

Sinä joka omaat hyvän laskupään, hjälp!!

Hintaa tulee 111,23€ jos tuossa on kaikki kulut. Eli ylimääräistä hintaa tulee noin 17,23€ Mutta usein siinä että maksat osissa on lisäksi jotain kuluja siitä osamaksusta, eli esim. 2 euron laskutuslisä per lasku tms laskutuskuluja, joten kannattaa kysyä sieltä mistä olet sitä ostamassa.
  6. P

Ulkoiletteko lasten kanssa vielä päiväkotipäivän jälkeen?

Ja niin, kyllä mä taidan opettaa matematiikkaakin mutupohjaisin menetelmin kun lapsi kyselee paljonko on kuusi plus kuusi, ja käsken laskea sormilla. Hyi minua! Ajattelen että vanhempana myös minun tehtäväni on opettaa lapsille kaikki tärkeimmät asiat elämässä eikä pelkästään...
  7. P

Ulkoiletteko lasten kanssa vielä päiväkotipäivän jälkeen?

Erikoinen kommentti. Minusta on kyllä mukavaa lasten kanssa käydä keräämässä sieniä, pelata sählyä, uida, luistella mitä nyt sitten keksitäänkään tekemistä. En koe tätä mitenkään varhaiskasvatuksen kanssa kilpailevana toimintana. Ulkoillaan ja yritetään olla paljon pihalla siksi että lapset...
  8. P

Parhaat niksit peittää raskaus ja maha?

No minä olin kyllä melkein 2kk ennen laskettu aikaa sairaalassa. Prenaataaliosastolla, ja juurikin vuodelevossa. Kerkesin ennen synnytystä lopulta olla 2 viikkoa kotonakin eli loppu hyvin kaikki hyvin. Mutta vähän outoa ajatella etukäteen jäävänsä vuodelepoon jos siihen ei ole tarvetta...
  9. P

Sitäpaitsi oikein laiska vätys ei vaivaudu edes sinne puistoon asti vaan laittaa lapsille kotona pyörimään piirretyt.
  10. P

Jos saat/saisit valita, niin pph vai päiväkoti mieluummin omalle lapsellesi?

Tää on toisaalta lohdullista kuultavaa, että ammattilaisetkin käyttää joskus virikehoitoa eli se ei ole ihan maailman kamalin asia kaikissa tapauksissa :) Ei sillä että mun omani olis virikehoidossa vaan siksi että kaikki eivät onneksi ajattele tästä asiasta mustavalkoisesti.
  11. P

Jos saat/saisit valita, niin pph vai päiväkoti mieluummin omalle lapsellesi?

Olen valinnut perhepäivähoidon, ja erittäin tyytyväinen hoitajaan. Pidän lapset perhepäivähoidossa eskariin asti, jos vain pystyn pitämään. Hoitajissa on varmasti eroja mutta omani on parasta A-ryhmää.
  12. P

Te, jotka ette ole olleet pitkällä hoitovapaalla, niin kertokaa syy.

Mä en tiedä, eikä oikestaan kuulu sen enempäää mulle kuin sullekaan. Mutta voin arvata, että ei ole ihan halpaa lystiä palkata hoitajaa kotiin yhtä lasta varten?
  13. P

Te, jotka ette ole olleet pitkällä hoitovapaalla, niin kertokaa syy.

Mä olen eri mieltä tuollaisesta yleispätevästä ideaalista lasten päivähoidon suhteen. Olen samaa mieltä siitä että alle 1-vuotiaalle päiväkoti ei ole paras paikka, mutta joskus muuta paikkaa ei ole mahdollista järjestää. Kaverini haki erikoistumispaikkaa joita on tarjolla tosi vähän, ja...
  14. P

Jos työnantaja on henkivakuuttanut työntekijänsä ja tämä kuolee, niin millä perusteilla korvaus voidaan evätä?

Googleta ryhmähenkivakuutus. Mun mielestä itsemurha on poissuljettu mutta ei kai muuta?
  15. P

Sonera tietoturva tarvitaan pikaista helppiä!!!!

Käy ekana katsomassa toi ohjauspaneeli ja lisää/poista sovellus että näkyykö siellä mitään f-securesta tai sitten tosta virus fighterista. Jos näkyy, koita poistaa sitä kautta ja käynnistä kone sen jälkeen uusiksi ja yritä asennusta uudelleen.
  16. P

Ohjauspaneeli ja lisää/poista sovellus ei löydy mitään F-securen nimellä? Oletko käynnistänyt koneen uusiksi sen jälkeen kun olet poistanut niitä ohjelmia tuolta ohjauspaneelin kautta? Mitä ohjelmia olet poistanut ja poistitko myös ne asennushakemistot c: program files alta?
  17. P

Mies ei suostu toiseen lapseen.

Vaihtoehdot taitaa olla tosiaan siinä että vaihdat miestä tai tyydyt yhteen lapseen.
  18. P

Ainakin tulee mieleen että jos läppärissä on käytössä ipv6 niin siitä voi tulla asennuksessa ongelmia. Onko sulla joku palomuurisofta koneella? Jos on, ota tuon asennuksen ajaksi se pois käytöstä. Siitä virheilmoituksesta olis kyllä apua.
  19. P

Miks pitää olla niin vaikea tietää mitä lähtis opiskelemaan??

Toimintaterapeutti tuli mullakin ekana mieleen. Ei oo eritteitä :)
  20. P

Jee, nyt pääsen tuulettuun kunnolla!

Miten täällä on tänään näin negatiivista porukkaa? Nuori nainen on menossa hehkeänä juhlimaan, ja toiset senkun keksii mollattavaa. Minä ainakin haluan toivottaa kivaa iltaa! Pääsen itsekin vapaalle huomenna :)

Yhteistyössä