Olen 40v löytyyköhän enää uutta?No vaihda miestä?
Ei löydy.Olen 40v löytyyköhän enää uutta?
Miksi haluat toisen lapsen niin palavasti? Etkö voisi keskittää kaiken rakkautesi siihen yhteen? Sisarus ei ole lapselle aina siunaus, ja miehellä pitää olla yhtälailla päätäntävaltaa perhekoosta kuin vaimollakin. Älä riko perhettä vain sen takia että sinä haluaisit vielä vauvan.Olen katkera, miten tähän voi sopeutua?
Joka haluaisi hankkia kanssasi lapsen?Olen 40v löytyyköhän enää uutta?
Ymmärrän kyllä, että joku haluaa kovasti toista lasta. Jos itseni kohdalla ajattelen asiaa, olisin varmasti ollut pettyneempi siitä, etten olisi saannut toista lasta kuin etten olisi saanut ollenkaan... Minusta kun on ihanaa, kun lapsia on useampi, yksinäiset ovat olevinaan jotenkin reppanoita, aina etsimässä kavereita, jos ei omasta niin vanhempien toimesta.Miksi haluat toisen lapsen niin palavasti? Etkö voisi keskittää kaiken rakkautesi siihen yhteen? Sisarus ei ole lapselle aina siunaus, ja miehellä pitää olla yhtälailla päätäntävaltaa perhekoosta kuin vaimollakin. Älä riko perhettä vain sen takia että sinä haluaisit vielä vauvan.
Miksi? Rikkoo perheen pelkästään siitä syystä että yksi lapsi ei kelpaa pitää olla kaksi? Onpa kepponen syy eroon.No vaihda miestä?