Hakutulokset

1. P

~PERJANTAIN VIRALLINEN RYYPPY-KETJU~ *asiattomilta pääsy kielletty*

Otin lasin Fresitaakin ja sain siitä allergiareaktion. Parempi mun ilmeisesti pysytellä punaviinissä.
  2. P

Täällä ollaan ja vielä jaksaa. Ilta on vasta nuori ja kohta vois jonnekin kylille lähteä
  3. P

On liian hyvä ilma niin ei sitä jaksa sisällä koko iltaa istua. Kävin lojumassa riippukeinussa.
  4. P

Mitä mieltä siitä, että joku alkaa laittaa jo koko EnkeliElinaGatea halvalla?

Eihän tota jaksa lukea, en tiedä oliko se sitten hauska.
  5. P

Kuka sanoo että lapset on sitä juomista katsomassa? Ja jos olisivatkin, niin yksi siideri tai olut ei vielä tee alkoholistia. Kannattaisiko sun käydä ostamassa uusi väljempi pipo?
  6. P

Miten uskot, että elämäsi muuttuisi, jos olisit tosi kaunis?

Ehkä saisi enemmän huomiota miespuolisilta ihmisiltä, mutta sillä ei oikeastaan ole väliä koska olen onnellisesti naimisissa. Olisiko se sitten ohjannut ammatinvalintaa vähemmän miehiselle alalle - en tiedä. Ehkä tekisin työkseni jotain muuta. En kyllä haluaisi vaihtaa.
  7. P

Ei noi nyt niin kauan ole säilytettyjä. Laivalta toin huhtikuussa ja laitoin epätyypilliseen jemmaan ja unohdin ostaneeni. Eiköhän noi Masin valpolicellat ole vielä juotavissa :) mutta hauska löytää jotain tuollaista. Sama kuin käsilaukusta löytyisi edellisen baarireissun setelit ;)
  8. P

Enkeli-Elisa on todistettu keksityksi

En mä usko että kukaan usuttaa lapsiaan toisen lasten kimppuun. Lähinnä ihmettelen alunperinkin sitä miksi Minttiksen lapset esiintyvät faceryhmässä (Minttiksen kansikuva) ja ilmeisesti joissakin valokuvissakin jotka ovat ei kiusata webbisivulla. Näillä lapsilla kun ei pitäisi olla yhtään mitään...
  9. P

Mä tarttee kyllä vatsahuuhtelun jos lähen kaupasta lisää hakemaan. Löysin eilen siivotessa yhdestä kaapista 4 pulloa punkkua joiden olemassaoloa en muistanut ollenkaan...

Yhteistyössä