Hakutulokset

1. P

No nythän mä sen hokasin! Rintaliiveistä

tiedän ap mistä puhut!! mulla on koko (yleensä.. seki riippuu liiveistä) 70D, ja niitä ei perkule löydy yhtään mistään! paitsi cittareista ja prismoista niiltä osastoilta mis on isoja kokoja.. ja neki maksaa jotain 30-60e, ja mä en kyl ikinä raaski niin paljoo laittaa rintsikoihin..
  2. P

Mies suuteli toista -mun silmieni alla :/

nii se oli joku känninen kaveripusu? en mä ainakaan murehtisi moista, vaikka ei varmasti kivalta tuntunu..
  3. P

HuOmenta !!

..niin ja mies haki mulle kaupasta suklaakeksejä ja suklaakarkkipussin :D saan nyt herkutella kun selvisin hammaslääkäristä :D (ja pystyn pureskelemaan ilman kipua)
  4. P

HuOmenta !!

nonnii.. eli hengissä selvittiin ja tällä kertaa puudutteet toimi :) ei sattunut, mutta pelkäsin kyllä aivan hirveesti! taju meinas pariin otteeseen lähteä ja olin aivan hiestä märkä ku siittä tuolista nousin. väliaikasen lääkepaikan siihen laittoivat ja putsaili, mutta juurihoito on edessä...
  5. P

HuOmenta !!

mä tuun :) toivotaan että selviä hengissä! :D
  6. P

HuOmenta !!

mä en tiedä yhtään, kun tää on ensimmäinen kerta kun oon päivystys hammaslääkäriin menossa.. edellisellä paikkakunnalla sellasta ei ollut.. en tiedä noista rauhottavistakaan.. tarttee kysellä sitten siellä.. se tuntuu vielä hurjemmalta olla kuulokkeet päässä, eikä kuule mitä tapahtuu :) jotenkin...
  7. P

HuOmenta !!

mä en yhtään tiedä mitä tolle hampaalle tehdään, kun tosiaan viime kerrasta on aikaa, ja nyt oon menossa hammaspäivystys käynnille.. ja tän raskauden aikana toi hammas on menny ihan älyttömän huonoon kuntoon. toivottavasti ei juurihoitoo jouduta nyt tekeen. jos joudutaan, ni sit mä kyllä...
  8. P

HuOmenta !!

mun pelko tässä käynnissä on juur toi, ettei se puudutus autakaan :snotty: viimeks kun niin kävi kun hammaslääkäriin uskaltauduin. mulle tehtiin juurihoito, (siis oon aina pelänny ihan tajuttomasti hammaslääkäriä, mut se paheni sata kertaseks viime käynnin jälkeen) ja se lääkäri ilmeisesti ryssi...
  9. P

HuOmenta !!

huomenta huomenta. mä kaipaisin tähän aamuun vähän tsemppausta, kun kolmatta päivää särkee poskihammasta, ja oon nyt sitten menossa hammaslääkäripäivystykseen tossa 12 jälkeen, ja mulla on ihan älytön hammaslääkäripelko! en voi edes rauhottavaa napsasta kun oon raskaana. piti parisen...
  10. P

Kaveri ja miehensä ostaa 1,5-vuotiaalle pojalleen nukkeja ja prinsessamekkoja :O

no jos se poika tykkää niistä nukeista ja prinsessa mekoista? 1.5vuotias on vielä sen verran pienikin, ettei pikkunen varmastikaan ymmärrä ainakaan ihan täysin tytön ja pojan "eroja". sitäpaitsi miksi pojan pitäis tykätä sinisestä ja pikkuautoista, kun taas tyttöjen vaaleenpunasesta ja...
  11. P

loppuraskaus ja outo olo

olisko sitä, että jos kroppa vaatii lepoa tulevaa synnytystä varten? :) mulla oli ainakin esikoisesta ihan loppumetreillä älytön väsymys, ja vähän semmonen "pökkelö olo".. teki vaan mieli maata ja olla. sillonkin ajattelin sen johtuvan siitä, että kroppa taitaa valmistautua synnytykseen, ja...
  12. P

Onko liian usein jos kotiäiti käy joka kolmas viikko baarissa?

no eihän siihen välttämättä rahaa kulu oikeestaan mitään.. sisäänpääsymaksu (jos semmosta on) ja siä baarissa voi juoda sen yhden oluen, joka ei oo ku joku parisen euroo (?) tai jäävettä.. ja kaikki ei untakaan pahemmin tartte.. varsinkaan jos ei tosiaan oo siellä baarissa edes juonut yhtään tai...
  13. P

Paljonkohan verensokerit kun oli niin huono olo et tuntui ettei pysy enää pystyssä

mä lisään näiden muiden kommentteihin vielä sen, että jos sulla se diabetes todetaan jossain vaiheessa, sit sä joudut syömään sen 2-3 tunnin välein että sokerit pysyy tasaisina. ei sitä tartte älyttömiä itteensä änkee, vaan pienennetään tietenkin annoskokoa kun ruokailuja lisätään. se on siinä...
  14. P

Onko sopiva

no jos varaa on ni miksei. ite en käytetyistä maksaisi noin paljoa vaikka olis kuinka hyvässä kunnossa, kun vuosimalli kuitenki -09.
  15. P

Rv 34+1 ja supistellut...

mäkin kyllä noilla viikoilla soittelisin ja kyselisin, että olisko tarvis käydä näytillä, vai odottelenko kotona että käynnistyykö synnytys.. viikot kun ei vielä oo mitkään parhaat mahdolliset, ja vaikka vauva saakin syntyä jo noilla viikoilla, on kyse silti keskossynnytyksestä..
  16. P

Onko liian usein jos kotiäiti käy joka kolmas viikko baarissa?

ei ole liikaa, jos osaa ottaa oikein. joka viikonloppu on mun mielestä jo liikaa.. ja joissain tapauksissa sekin, jos on jokatoinen viikonloppu. lapsista se ei tietenkään oo kivaa eikä mukavaa, jos äiti makaa krapulassa koko päivän, mutta jos tosiaan osaa ottaa niin, ettei siellä...
  17. P

G: Ärsyttävin sana?

"jebou" vaikkei se oikein sana olekaan. mutta ihan pirun ärsyttävä! :kieh: sais mennä ohi jo toi jebou -villitys!
  18. P

Opiskelija saa sossusta / kelasta yli tonnin kuussa, onko mahdollista ?

..mutta siis ei kesällä voi saada tollasia rahoja.
  19. P

Opiskelija saa sossusta / kelasta yli tonnin kuussa, onko mahdollista ?

voi, jos saa opintolainaa.. tuli mullekki opiskelijana joka toinen kuukausi n. 1400e.. opintolainaa siitä 900e..
  20. P

Mitä sanotte tästä talosta?

vähän maalia pintaan ja julkisivulle tarttis tehä jotain, mut kyl mä sit voisin tohon muuttaa :)

Yhteistyössä