No nythän mä sen hokasin! Rintaliiveistä

Jossain tutkimuksessa oli todettu, että jopa 70% suomalaisista naisista käyttää väärän kokoisia rintaliivejä. Nyt mä tiedän miksi...

Eivät prkl myy missään oikean kokoisia! Pienin ympärys on lähes kaikissa 75, mikä on aivan liian iso. Hm

vrs
[QUOTE="vieras";26470983]Tarviiko sitä pienempi tissisten edes käyttää tissiliivejä? Mielestäni ei.[/QUOTE]

Miten se ympärys liittyy tissien kokoon...? :confused:

Mut juu, mäki ostan 75 mittaset ja pienennän ympäryksen sitte kotona... Oikee koko ku on 70F, ni eihän tota mistään Lindexeistä saa... :|

"ellu"
[QUOTE="vieras";26470983]Tarviiko sitä pienempi tissisten edes käyttää tissiliivejä? Mielestäni ei.[/QUOTE]

Vois olla sinunkin mielestäsi hassun näköistä jos kävelisin julkisella paikalla ilman liivejä, 70E kokoa olevien rintojeni kanssa.

Oot ap ihan oikeassa, itsekin tosi monesti sorrun ostamaan väärän kokoiset liivit, koska oikean kokoisiia ei yksinkertaisesti löydy mistään! :(

"plop"
No, kyllä mä olenhyvin löytänyt 65 ja 70 ympäryksellä. Liivin kuppikoosta vähän riippuu kumpi ympärys on oikea mulle. Liiviliikkeestä saa palvelua ja oikean koonn liivejä. Eikä ne minusta nyt niin paljon kalliimpia ole, just ostin 23€ liivit liikkeestä. Myyjälle voi sanoa budjettinsa , jos ei 100€ halua liiveistä maksaa ja hän etsii sopivan kokoisen ja hintaiset, senkus vain sovitat :9

Kumpaan lauseeseen tää kommentti oli? 70 a löytyy hyvin. Mm. kaapistani. :)
Joo hassu vastaus. Siis nimenomaan niitä isompia kuppikokoja ei ole 70 ympäryksellä (tai 65, mitä tarttisin)

Joo olishan se hienoa ostaa ihan alusvaateliikkeestä, mut en ole valmis investoimaan yksiin liiveihin vähintään 50€. Haluan ennemmin monet erilaiset :$

Taidan itsekkin alkaa pienentämään niitä. Mistä kohtaa pienennät?

[QUOTE="vieras";26471052]Kuuntelepa, se on kuule paljon parempi jos tisseillä kokoa eikä ole mikään lauta. Siitä miehet tykkää, ei muodottomista.[/QUOTE]

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Siis se numero tarkoittaa mittaa rintojen ALTA, ja sen mukaan siis 65F on paljon isompi katsojan silmissä kuin 90D.

Jos yhtään haluat ymmärtää

Mun mies katto jonku ohjelman liiveistä ja just tuosta kun kaikilla väärän kokoset(tissit mielessä:D) ja ohjeisti mua tarkkaan liiviostoksilla. Ikinä ei ole ollu noin sopivia liivejä! :D
Se oikeen mittas ja tarkisteli.

• Tykkää
Reactions: Wolt
[QUOTE="vieras";26471052]Kuuntelepa, se on kuule paljon parempi jos tisseillä kokoa eikä ole mikään lauta. Siitä miehet tykkää, ei muodottomista.[/QUOTE]

Taidat olla mies tai sitten nainen, joka ei jostain syystä ole itse koskaan ostanut rintsikoita.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
La Paset
Isorintaisena tiedän, että kannattaa mennä liiviliikkeeseen ja kysyä apua. Olin vuosia tilannut mitoilla liivejä, jotka eivät ikinä istuneet. Mitatkin muuttuivat ja hyvät liivit sain, jotka eivät luisu olkapäiltäni. Kertakin kannattaa.

tiedän ap mistä puhut!! mulla on koko (yleensä.. seki riippuu liiveistä) 70D, ja niitä ei perkule löydy yhtään mistään! paitsi cittareista ja prismoista niiltä osastoilta mis on isoja kokoja.. ja neki maksaa jotain 30-60e, ja mä en kyl ikinä raaski niin paljoo laittaa rintsikoihin..

Joo olishan se hienoa ostaa ihan alusvaateliikkeestä, mut en ole valmis investoimaan yksiin liiveihin vähintään 50€. Haluan ennemmin monet erilaiset :$
Jos sulla on vielä isot rinnat, niin luulisi että olet valmis maksamaan kunnon liiveistä. Hyvin halvat liivit eivät ole tukevia ja sitähän F-koon? tissit esim tarvitsee.

Mitä ihmettä ihminen tekee monilla huonoilla liiveillä?

"mie"
Changessa liivit maksavat 23e ja ylöspäin.. riippuu mitä etsii. Ja jos on kanta-asiakas alennuksia tulee joka ostosta.

En itsekään ole valmis maksamaan maltaita mutta tuolta liikkeestä löytyy kauniita ja istuvia liivejä. Mulla koko on vaihdellut raskaudesta ja imetyksestä johtuen ja nyt ehkä ollaan siinä missä pysytään eli 70G. Tuon kokosia istuvia liivejä ei mistään marketeista löydä. Ja oikeesti paidatkin on paremman näkösiä kun on istuvat liivit.

Yhteistyössä