mun pelko tässä käynnissä on juur toi, ettei se puudutus autakaan :snotty: viimeks kun niin kävi kun hammaslääkäriin uskaltauduin. mulle tehtiin juurihoito, (siis oon aina pelänny ihan tajuttomasti hammaslääkäriä, mut se paheni sata kertaseks viime käynnin jälkeen) ja se lääkäri ilmeisesti ryssi ne puudutteet.. ne laitto maximi määrän, ja puolen naamaa oli kyllä onnistuneesti puuduksissa, mutta se sattu silti niin hel*etisti, että mä kirjaimellisesti kiljuin, itkin ja ihan puhtaasti huusin siellä huoneessa. se sattu niin tajuttomasti. sitten se sano että tarvis vielä kerta tehdä ja varataan uus aika, ni mä sanoin etten juurihoitoon enää tule, että revityttää enskerralla sen hampaan irti. noh. sama juttu taas. naama puuduksissa, mutta se hampaan repiminen sattu silti ihan tajuttomasti, ja taas huusin, itkin ja kiljuin siellä. odotushuoneessa olijat sai aivan varmasti traumat. se oli ihan hirveetä. ja mä pelkään kuollakseni, että jos ne puudutteet ei nytkään toimi. ei mullakaan pahemmin se rauhottava oo mitään tehny, mut kyl se jotenki vähän mieltä helpottaa.. vaikkei sillä vaikutusta oikein oo ollukkaan.. mutta joo.. pakko se on mennä, vaikka mieli tekis soittaa ja perua koko aika, kun en mä pysty syömäänkään, eikä näin raskaana ollessa oo hirveen hyvä vetää noita särkylääkkeitä ku nallekarkkeja.