onnea onnea !!!huomenta! Se ois niinku hääpäivä.
Olen pahoillani.Huomenta! Se ois niinku hääpäivä.
Ei muuten tärpänny se työpaikka ..huoh tierän mistä se taas narahti..mut se on niiden häpee ei meitin (sivu huomio ku sillo jännitin sitä niin hirveesti täällä )huomenta!
oliskohan tämän päivänkotityöt jo tehty kun vaihdoin lakanat ja ajattelin pestä ne.... no tietenkin ruoka pitää laittaa ja jos isännälle tekis ohrarieskaa.
:hug: höh, no ne menetti enemmän kuin sinä! hyvän työntekijän.Ei muuten tärpänny se työpaikka ..huoh tierän mistä se taas narahti..mut se on niiden häpee ei meitin (sivu huomio ku sillo jännitin sitä niin hirveesti täällä )
Kiits.:hug: höh, no ne menetti enemmän kuin sinä! hyvän työntekijän.
mutta uutta matoa vaan koukkuun, kyllä se vielä natsaa ja joku huomaa ettei pärjää ilman sinun työpanostasi=)
mitä lääkettä te käytätte tuohon? nim. infektioastma lapsen äitiHuomenta huomenta.
Hyvä päivä! Vihdoin lapsen flunssa on lopuillaan. Enää vähän kuulostaa olevan limaa kurkussa(ei yski, mutta puhuessa kuulostaa välillä ns. limaiselta)).
Taisipa siis infektioastmaiseen toimia vihdoinkin uusi lääkitys! Ensimmäinen flunssa joka ei vienyt meitä sairaalan osastolle..
Ventoline ja flixotide infektioiden yhteydessä ja viikko infektion loputtua.mitä lääkettä te käytätte tuohon? nim. infektioastma lapsen äiti
tuossa kohtaa repesin, anteeksi:ashamed:Huomenta!!
Jesjesjes!! Mun vauva nukkui kokonaisen yön, heräämättä kertaakaan! Just kun olin päättänyt, etten enää anna öisin maitoa, vaan yritän vaan tutin kanssa rauhoitella, niin tuo päätti, ettei heräilekään ollenkaan. Jos kyse ei olisi noinkin pienestä, sanoisin että tässä on jo lievästi vittuilun makua
Mies tulee töistä jo puolenpäivän aikaan, sitten enää huominen ja koko perhe on lomalla. Mies jopa suostui siihen, että viikon ajan hän hoitaa yöt ja aamun, minä saan nukkua. Tulee kyllä tarpeeseen!