HuOmenta !!

"äityli"
Huomenta !

Ihanan aurinkoinen päivä .... siis laitettava pyykkikone pyörimään .... ja hipsehdittävä töihin heti sen jälkeen.... työt alkaa virallisesti 05.15

[QUOTE="Elina";26465437]Huomenta, omituista sellaista... Tein juuri positiivisen r-testin. Ei pitänyt enää tulla meille lapsia mutta eipä sitä sitten kannata noin pitkälle suunnitella, eli tervetuloa meille, uusi ihminen.<3

Kohta herättämään isäntää että pääsee kertomaan uutiset.[/QUOTE]

VAu ,, ihana uutinen aamuun " ONNEA !!!

lucifer
huomenta!

oliskohan tämän päivänkotityöt jo tehty kun vaihdoin lakanat ja ajattelin pestä ne.... no tietenkin ruoka pitää laittaa ja jos isännälle tekis ohrarieskaa.

Ninska
Huomenta huomenta. :)

Hyvä päivä! Vihdoin lapsen flunssa on lopuillaan. Enää vähän kuulostaa olevan limaa kurkussa(ei yski, mutta puhuessa kuulostaa välillä ns. limaiselta)).
Taisipa siis infektioastmaiseen toimia vihdoinkin uusi lääkitys! Ensimmäinen flunssa joka ei vienyt meitä sairaalan osastolle.. :)

lucifer
Huomenta huomenta. :)

Hyvä päivä! Vihdoin lapsen flunssa on lopuillaan. Enää vähän kuulostaa olevan limaa kurkussa(ei yski, mutta puhuessa kuulostaa välillä ns. limaiselta)).
Taisipa siis infektioastmaiseen toimia vihdoinkin uusi lääkitys! Ensimmäinen flunssa joka ei vienyt meitä sairaalan osastolle.. :)
mitä lääkettä te käytätte tuohon? nim. infektioastma lapsen äiti

Ninska
mitä lääkettä te käytätte tuohon? nim. infektioastma lapsen äiti
Ventoline ja flixotide infektioiden yhteydessä ja viikko infektion loputtua.

Aikaisemmin meillä oli vain ventoline ja se ei tietenkään pelkiltään auttanut.

Nyt vaan pohdin mistä se flunssan loppuminen katsotaan, eli lopetanko lääkityksen viikko siitä kun kokonaan limaisuus on kadonnut vai siitä kun esim yskä ja muut flunssaoireet loppuivat..

lucifer
meillä tuo sama lääkitys. ja hyväksi todettu.
itse olen lopettanut kun pahimmat yskät on yskitty ja keuhkot ei rohise eikä hengitys ole tiukalla. ja jos näyttää että pahenee uudestaan olen aloittanut uudestaan. äkkiä sen oppii sitten huomaamaan miten kannattaa toimia.

niin ja nykyään meillä on flixotide jatkuvassa käytössä eli aamuin illoin otetaan huikka. ollut kohta vuoden.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aika stressaava aamu. Kohta pitäis lähteä sinne "neuvolaan" sörkittäväksi ja aamulla kurkku tukossa ja ku korisin ulos limaa ni se oli ihan verinen klimppi. :confused: :x

Että jippii.. kaikki kaatuu nyt niskaan, en tiedä miksi, tai itseasiassa tiedän mutta ei se oo niin tärkeä juttu. PAska fiilis mut kyllä se tällä biisillä lähtee, minkä löysin piiiitkästä aikaa :)
Maroon 5 - This Love - YouTube

Huomenta!

Hyvin alkaa aamu: eilen tehtiin treffit veljen perheen kanssa tonne kaupungille, mennään porukalla syömään, lounaasta oli puhe. Järkkäsin sit aikatauluja sen mukaan ja äsken mulle selvis, että toi perhe heräilee lomalla vasta puolilta päivin, joten heidän lounas onkin meidän päivällinen. :headwall:

Joskohan sais noita alkuperäisiä suunnitelmia tässä takaisin voimaan...

Mutta kyllä tää tästä, toinen kuppi kahvia menossa.

Huomenta!!

Jesjesjes!! Mun vauva nukkui kokonaisen yön, heräämättä kertaakaan! Just kun olin päättänyt, etten enää anna öisin maitoa, vaan yritän vaan tutin kanssa rauhoitella, niin tuo päätti, ettei heräilekään ollenkaan. Jos kyse ei olisi noinkin pienestä, sanoisin että tässä on jo lievästi vittuilun makua :D

Mies tulee töistä jo puolenpäivän aikaan, sitten enää huominen ja koko perhe on lomalla. Mies jopa suostui siihen, että viikon ajan hän hoitaa yöt ja aamun, minä saan nukkua. Tulee kyllä tarpeeseen!

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku
lucifer
Huomenta!!

Jesjesjes!! Mun vauva nukkui kokonaisen yön, heräämättä kertaakaan! Just kun olin päättänyt, etten enää anna öisin maitoa, vaan yritän vaan tutin kanssa rauhoitella, niin tuo päätti, ettei heräilekään ollenkaan. Jos kyse ei olisi noinkin pienestä, sanoisin että tässä on jo lievästi vittuilun makua :D

Mies tulee töistä jo puolenpäivän aikaan, sitten enää huominen ja koko perhe on lomalla. Mies jopa suostui siihen, että viikon ajan hän hoitaa yöt ja aamun, minä saan nukkua. Tulee kyllä tarpeeseen!
tuossa kohtaa repesin, anteeksi:ashamed:

Yhteistyössä