onko totta
Tuossahan se jo tulikin. Tytär sanoi että hänen kaverinsa, siis opiskelija, joka asuu yksin ja ikää on 19-vuotta, saa sossusta/kelasta erilaisia tukia yli tonnin kuukaudessa. Siis, voiko toi olla mahdollista ?? Kaveri ei ole missään töissä, vaan opiskelee ja nyt siis tietysti kesälomalla. Kesätöitäkään ei saanut. Tuosta rahasta maksaa vuokran 360 euroa ja loput laskuihin, ruokaan ja elämiseen.
Jos toi on totta niin en kyllä yhtään ihmettele ettei nuoria kiinnosta työnteko. Miksi vaivautua heräämään joka aamu aikaisin ja lähteä minimipalkalla töihin jos tuon rahan voi saada pelkästään kotona löhöämällä ja tekemättä mitään !
Mun oikeustajuun tuommoiset tuet ei kyllä mene. Itse aloitin kesätyöt 13-vuotiaana, kotoa muutin 16-vuotiaana ja ekan oman asunnon ostimme silloisen avokin kanssa 19-vuotiaana. Eikä ikinä ole tullut mieleenkään että hakisi jotain tukia sossusta. Töitä tehtiin ja sillä rahalla kitkutettiin - ja pärjättiin.
Mutta sanokaas onko mahdollista saada tuommoisia rahoja ihan "ilmaiseksi" ?
Jos toi on totta niin en kyllä yhtään ihmettele ettei nuoria kiinnosta työnteko. Miksi vaivautua heräämään joka aamu aikaisin ja lähteä minimipalkalla töihin jos tuon rahan voi saada pelkästään kotona löhöämällä ja tekemättä mitään !
Mun oikeustajuun tuommoiset tuet ei kyllä mene. Itse aloitin kesätyöt 13-vuotiaana, kotoa muutin 16-vuotiaana ja ekan oman asunnon ostimme silloisen avokin kanssa 19-vuotiaana. Eikä ikinä ole tullut mieleenkään että hakisi jotain tukia sossusta. Töitä tehtiin ja sillä rahalla kitkutettiin - ja pärjättiin.
Mutta sanokaas onko mahdollista saada tuommoisia rahoja ihan "ilmaiseksi" ?