Hakutulokset

  1. J

    Kaatuminen rv 22...

    Yllattvan paljon ne kestaa. Itsella viikolla 22 auto-onnettomuus, jonka jalkeen vatsa taman nakonen. Nyt se vauva 4vkoa nukkuu tuossa vieressa, ja syntyi taysin terveena viikolla 39+6 =) Mutta ole ihmeessa yhteydessa neuvolaan...
  2. J

    hyvää rapulatonta huomenta, onko muita yhtä onnellisia

    On :) Nukkumaan menin klo. 23, juomanakin oli itsella cokis, ja miehella yksi olut ja yksi viskipaukku. Lapset 1v 1kk ja toinen 3vkoa :)
  3. J

    Onko kukaan raskautunut heti synnytyksen jälkeen ?

    Ma en oikein tieda tuliko kuukautisia vai ei ennen raskautumista, kun kohtutulehduksen takia tuhruvuotoa oli nin pitkaan.. Meilla lapsilla ikaeroa vuos ja kuukaus.
  4. J

    Kuinka monen ala-astelaisella lapsella on applen iphone matkapuhelin?

    Viela pari vuotta sitten oltiin niiii huolissaan kun lapset on tietokoneella liikaa, ja pelaakin. Nyt niille ostetaan ne tietokoneet taskuun et saa olla rajattomasti 24/7? ....
  5. J

    Mä olen onnellinen :)

    Samoin =) Minulla on ihana mies, ihana 1v tytto ja ihana 2vko vanha tyttovauva.. :')
  6. J

    Onko suklaarasiat jo laitettu alennukseen jossain kaupoissa?

    Anttilassa oli -30pros plussakortilla
  7. J

    Mitä annatte lahjaksi omille parhaille ystävillenne?

    Toiselle suurennoksen koiransa kuvasta hienosti kehystettyna, ja toiselle pari kivaa kuvaa heista+meista kehystettyna ja lapsille hienot juhlavaatteet. :)
  8. J

    Imetysasiaa (pumpattu maito...)

    Apuuva, en loyda suoraa vastausta netista. Eli, jos pumppaan kotona juuri ennen lahtoa maitoa pulloon, kuinka kauan se sailyy syottokelpoisena? (Pullo+pullokassi, laukussa..) Ihan vaan mietin kun ei tuo imetys viela ihan taydellisesti suju, ja itse ahdistun "julkisella paikalla"...
  9. J

    Tänään kaupassa nähtyä

    Jotain pilaantunutta ruokaa maistelussa, kaikilla ilmavaivoja ja vaanteli sen takia naamaa?
  10. J

    Suolaista tarjottavaa aikuisten synttäreille?

    Meilla oli kova menekki kun oli moussakaa iso astiallinen (jauheliha, perunamuussi, munakoiso versio, ja lisaksi soijarouheesta tehty kasvisversio) ja karjalanpiirakoita + munavoita. Siihen kylkeen vaan simppeli vihersalaatti. :)
  11. J

    Jos rekisteröidyn kun vtuttaa niin

    No, toivottavasti yllapito laittaa sen kohta taas jaahylle, oli aivan ihanan rauhallista kun se ei ollut taala hhmassa hetkeen..
  12. J

    Mies + Lastenhoitohuone?

    No nain makin ajattelin.. mies oli yksinaan kerran ratkaissut ongelman vaihtamalla vaipan jossain syvennyksessa ja lammittamalla maidot hesburgerissa.. ;) Mutta aika vaikealta tuntuu miehen elama sitten, heh..
  13. J

    Mies + Lastenhoitohuone?

    Tuli tuossa mieleen kun asioitiin taas isossa ostoskeskuksessa, etta onhan miesten sallittua kayda lastenhoitohuoneessa lapsen kanssa? Itsella viikkoja kohta 39, ja esikoinen paalle vuoden ikanen vilkas mohkale, niin mielummin laitan miehen vaihtamaan vaippaa, MUTTA... Taas siela sai niin...
  14. J

    Voisitko seurustella afganistanilaisen miehen kanssa?

    Jepp, itsekin erittain vapaamielisen arabi muslimin kanssa seurustelleena, en suosittele. Kulttuurierot on niin isoja, ettei niita ymmarra ennenkuin suhde menee vakavaksi. ...
  15. J

    18e.rahaa ja maanantaina tulee 100e...

    Halpismakkarapakettix2 (2e), perunaa kilo (1e), porkkanaa 500g(1e) ja keittovihannespussi(75cent), 4e 74cent ja tosta syo kylla perhe jo vatsan tayteen yhden paivan. Kylkeen leipoo itse pari isoa leipaa (2 pakettia hiivaa 40cent) ja jauhopussi(1e), margariini 80cent. Sitten paketillinen puuroa...
  16. J

    Avioero ja mies vaatii viikko-viikko tapaamisia. lapset 8kk ja 2v2kk...

    Jos lasten edunvalvoja on fiksu, ei tod. tuommoista edes allekirjoita.. Ja fiksuna sinahan tottakai teet kaikki sopimukset virallisesti ja kirjallisena?
  17. J

    Pääkaupunkiseudulla paikkaa, jossa lapsi pääsisi silittämään eläimiä?

    Ratsastuskouluilla ainakin paasee silittelemaan poneja ja koiria.. :)
  18. J

    Miten saatte pidetä yllä kodissa hyvää siisteystasoa arjessa?

    Joo, en saisi millaan muulla kun silla, etta mulla vain sattuu olemaan maailman ihanin mies. Taapero on juurikin repimis iassa, ja itse raskaana viimeisillaan. Mies siivoaa aamulla ennen lahtoaan kodin kuntoon (tiskikoneet ja pesukoneet paalle, lelut pois lattialta, pyyhkii tasot, petaa sangyt)...
  19. J

    3,5v rattailla päiväkotiin?

    Laittaisin kaveleen jos se on terve.. Kyseessa kuitenkin jo 3,5v ja vaan 1km.. :P
  20. J

    Aiotko lihoa jouluna?

    Ma luulen etta tasta hetkesta ennen vuodenvaihdetta multa putoaa 15-20kg. :) (oon nyt raskaana 38+4 ;)

Yhteistyössä