Voisitko seurustella afganistanilaisen miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja ...ap
  • Ensimmäinen viesti
"Lis"
[QUOTE="vieras";27620156]Ja eilen uutisoitiin 14 vuotta vanhan afganistanilaisen tytön taposta, johon syynä oli kosinnasta kieltätyminen.[/QUOTE]

Ja entas Suomen lapsimurhat??
 
.....
Miks kysyt meiltä täältä palstalla? Onx meidän mielipiteillä väliä ja miksi olisi???
Eikö riitä että itse olet tyytyväinen ja kokeilet onnistuuko teillä ja mihin se johtaa!
Ihan sama mitä mieltä toiset on.
 
alottaja
[QUOTE="vieras";27621968]Mua häiritsisi se, että "vihaa talibaneja". En haluais seurustella ihmisen kanssa, joka VIHAA jotain ihmisryhmää, oli se ryhmä sitten millainen tahansa.[/QUOTE]

Jaa, no se vihaa.
 
"vieras"
tuskin, jos kyseessä on muslimi. Mun ateismini ei sovi yhteen minkään uskonnon kanssa. Ystäväksi kyllä käy uskonnosta riippumatta, parisuhteessa jopa suomalainen tapakristitty oli loppupeleissä mahdoton vaohtoehto.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
"vieras"
Musta on hienoa että se vihaa niitä. Mahdatko tietää keitä talibanit on?
Tiedän, itsekin halveksin ja inhoan kyseistä ryhmittymää. Viha vaan on sanana niin voimakas, että heti nousee niskavillat pystyyn jos joku sanoo vihaavansa jotain ihmistä. Siitä ne sodat ja mellakat aina alkavat, vihasta. Eikä ne koskaan ole vihan tunteen takia loppuneet.
 
alottaja
[QUOTE="vieras";27622044]Tiedän, itsekin halveksin ja inhoan kyseistä ryhmittymää. Viha vaan on sanana niin voimakas, että heti nousee niskavillat pystyyn jos joku sanoo vihaavansa jotain ihmistä. Siitä ne sodat ja mellakat aina alkavat, vihasta. Eikä ne koskaan ole vihan tunteen takia loppuneet.[/QUOTE]

no huhhuh
 
En tosiaankaan suosittele. Itse asun Afganistanilaisen kanssa ja ensivaikutelma tosiaan oli ihan erilainen. Hän myöskin käyttää alkoa joskus ja polttaa mutta on myös muslimi. Suhde kun edistyi niin alkoi tulla ehtoja suhteelle, että mun pitää myös muuttua muslimiksi, olla kotona siivoomassa joka päivä ja ei saa mihinkään mennä. Tosin kaikki on erilaisia, mutta noissa maissa tuo kulttuuri ja uskonto on aikalailla kaikille tosi tärkeää ja pääasia on loppujen lopuks se, että susta tulee kotiorja vaimo.
 
alottaja
En tosiaankaan suosittele. Itse asun Afganistanilaisen kanssa ja ensivaikutelma tosiaan oli ihan erilainen. Hän myöskin käyttää alkoa joskus ja polttaa mutta on myös muslimi. Suhde kun edistyi niin alkoi tulla ehtoja suhteelle, että mun pitää myös muuttua muslimiksi, olla kotona siivoomassa joka päivä ja ei saa mihinkään mennä. Tosin kaikki on erilaisia, mutta noissa maissa tuo kulttuuri ja uskonto on aikalailla kaikille tosi tärkeää ja pääasia on loppujen lopuks se, että susta tulee kotiorja vaimo.

Milloin muutitte yhteen? Kun ei edes asuta yhdessä ja ei olla todellakaan mistään naimisiinmenostakaan puhuttu..
 
"vieras"
No mut et varmaa ymmärrä :D Kun mies ei oo mikään kunnon muslimi muslimi, vaan sellanen juon, ja naisia ja poltan -muslimi :D
Voi kun te naiset ette ymmärrä, ettei kyse ole mistään pelkästä uskonnosta, kyse on KULTTUURISTA. Ja ihan sama, mitä se muslimimies sulle latelee, taustalla on koko ikänsä asunut maassa jossa nainen on alempiarvoinen kuin mies; kyllä se jossain vaiheessa tulee suhteessa eteen.

Ikinämilloinkaan en alkais seurustella muslimin kanssa, vaikka kuinka polttais ja jois.
 
  • Tykkää
Reactions: jaassi
alottaja
[QUOTE="vieras";27622514]Voi kun te naiset ette ymmärrä, ettei kyse ole mistään pelkästä uskonnosta, kyse on KULTTUURISTA. Ja ihan sama, mitä se muslimimies sulle latelee, taustalla on koko ikänsä asunut maassa jossa nainen on alempiarvoinen kuin mies; kyllä se jossain vaiheessa tulee suhteessa eteen.

Ikinämilloinkaan en alkais seurustella muslimin kanssa, vaikka kuinka polttais ja jois.[/QUOTE]

Tullut suomeen 15 vuotiaana nii ei se koko ikäänsä oo asunu siellä
 
alottaja
[QUOTE="vieras";27622543]15 vuotta on ihan tarpeeksi. Kuitenkin vanhempansa, isovanhemmat jne. jos ovat sieltä, niin sekin riittää.

Mutta oman päätöksenhän sinä teet. Ainakaan et voi nyt sitten sanoa, ettei kukaan ole sua varoittanut :)[/QUOTE]

Joo no kiva kun kirjottelit :) Mutta esim äiti ja siskot ei pidä huivia siellä afganistanissa...
 

Yhteistyössä