Kaamein huume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En suosittele kenellekään huumeiden käyttöä. Minun kaameimmat huumekokemukseni kuitenkin liittyvät apteekin reseptivapaisiin lääkkeisiin. Kerran otin matkapahoinvointilääkettä yliannostuksen, jolla piti tulla "visuaaleja". Oikeasti tuli heti raskas, paha olo ja pahoinvointi. Sitten aloin nähdä kotonani ihmisiä ja olin varma siitä, että murhaaja soitti ovikelloa keskellä yötä. En tässä vaiheessa tiennyt, että nuo olivat harhoja, en edes muistanut ottaneeni Marzinea. Verenpaine nousi ja sydän tykytti raskaammin kuin ikinä. Olohuoneen lattian läpi maan alta tunkeutui sisään joitain olentoja, joita silloin pidin kuolleina ihmisinä. Äänet kehottivat minua tekemään muille hirveitä asioita. En vielä tiedä, olivatko ne tosia. Sekoilin niin pahasti, etten löytänyt puhelinta vaikka se oli kädessäni. Kokemuksen jälkeen minulla oli viikon päänsärky ja kurkkukipu. Tämä olisi saanut jäädä kokematta.

Kerran myös join erottelematonta Resilaria, mutta en oikein voinut nauttia kehosta irtautumisen tunteesta, koska täytyi juosta vessassa ripuloimassa ja oksentelemassa koko ilta. Päässä huippasi ja olin varma siitä, että olin kuollut - siksi minulle tuli myös itsetuhoinen olo, mutta onneksi toimintakyky oli niin huono, etten pystynyt itsetuhoisia ajatuksia noudattamaan.

Nämä ovat kaameimpia huumeita, joita olen koskaan kokeillut. Kokemukset Käsidesistä ja Tolustakin jäävät toiseksi.

Yhteistyössä