Mies ollut suomessa 6v, muslimi, mutta esim juo alkoholia.. Ennen ollut aika monta yhdenillanjuttua, joten ei harras muslimi![]()
Tottakai, olettaen että mies täyttää mun asettamat kriteerit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mies ollut suomessa 6v, muslimi, mutta esim juo alkoholia.. Ennen ollut aika monta yhdenillanjuttua, joten ei harras muslimi![]()
No niinpä oli (tai on, vitustako minä tiedän ja suoraan sanoen ei enään edes kiinnosta) munkin mies. Mä en ihan oikeesti suosittele. Se 15v siellä Afganistanissa on ihan tarpeeksi siihen kulttuuriin kasvattamiseen. Piti huivia tai ei niin varmasti on sama kasvatus (lue: nainen kotona orjana.) vaikka nyt toisin väittäiskin.No mut et varmaa ymmärräKun mies ei oo mikään kunnon muslimi muslimi, vaan sellanen juon, ja naisia ja poltan -muslimi
![]()
Voi kun se olis niin helppoa. Se on paaaaljon helpommin sanottu kun tehty...
En!!!
Taidat olla aika nuori, sen verran naivilta kuulostat (ei pahalla siis, olemme kaikki enemmän tai vähemmän naiveja nuorena...) että ole please todella varovainen.Olen huomannut vaan pientä mustasukkaisuutta, koska kyseli kaveriltani että kuka on eräs mies jolle juttelin, mutta ei sen kummempaa
Jos tää suhde menee liian ahdistavaksi, niin ainahan voi laittaa poikki ja ainahan toi voi sitten löytää itselleen uuden "hyväuskosen"Ja mies on kuitenkin päälle 20v vasta, niin ei kai se voi olla niin sekasin.. sillä on suomalaisia kavereita, koulussakin..