Mitä annatte lahjaksi omille parhaille ystävillenne?

  • Viestiketjun aloittaja "koppis"
  • Ensimmäinen viesti
Minä annoin joululahjan vain yhdelle ystävälle (ei oo varaa ostaa kaikille).

Jenkkilään lähti paljon suomalaista suklaata (fazerin sininen & geishaa esimerkiksi), sveitsiläistä lemppari suklaatani, suomalaista purkkaa sekä kaksi shounen-ai/yaoi mangaa. :) Mangat pakkasin joulupaperiin, joten sitä hän ei avaa ennen 25 päivää, mutta muut oli ilman joulupaperia ja näki ne heti. Oli sitten todella iloinen paketista ja kuulemma perheensäkkin oli ihmeissään siitä suklaa määrästä, jonka lähetin heh. :D
 
ei mitään :(
Voi, olisikin kiva antaa lahjoja ystäville ja kavereille, keksisin vaikka mitä kivaa! Mutta joskus tein niin, parinakin vuonna muistaakseni, eikä kukaan antanut lahjaa takaisin, joten lopetin sen yrityksen. Siis en minä muutenkaan anna lahjoja vain siksi että saisin itselleni jotain, mutta tiettyä vastavuoroisuutta siihen yleensä liittyy eikö niin... Nyt tuntuu että suurin osa kavereista ei lähetä edes korttia, vaikka ovat kuitenkin sellaisia ihmisiä joita näen vuoden aikana tiiviisti. Hassua. Osaako kukaan selittää? Olemme kaikki yli 30-vuotiaita, jos se mitenkään tähän vaikuttaa.
 
mä...
Kasasin pienet tunnelmalliset paketit. Jokaisessa omanlaisensa emalimuki, parempaa teetä, käsintehtyä suklaata (jokaisen oman maun mukaan tietenkin) ja kirjanmerkki aforismilla.
 

Yhteistyössä