Tammikuiset 2025

Moi, mäkin liityn joukkoon! Mulla on aika paljon keskenmenoja taustalla ja ikääkin nyt kertynyt, joten jännityksessä eletään. Nyt viikkoja 7+0, eli laskettu aika olisi vasta tammikuun loppupuolella. Varhaisultra saatiin viime viikolla julkiselta mun taustan takia, ja kyllä siellä se yksi sykkeellinen löytyi! :)
 
Tuli mieleen, että pitäiskö tehdä tänne lista, jossa näkyis laskettu aika yms. Muistan esikoisesta, että oli vastaava.

Tässä pohja, jos haluatte jatkaa 😊 nimimerkki, laskettu aika, monesko ja missä alueella synnyttää (jos haluaa tämän laittaa)

***
Tammikuiset 2025

@Andune ★ LA 4.1. ★ 2. lapsi ★ HUS
 
Nyt on alkanut tulla menkkamaista kipua alavatsan sivuille ja kaikki rasitus aiheuttaa vatsakipua. Hämärästi muistelisin että esikoisen kanssa oli vastaavaa, olisko ollut kohdunkannattimien venyminen/kohdun kasvu tms mutta ei kipuja ollut kyllä vielä tässä vaiheessa esikoisen raskauden aikana. Nyt 9+3. Pahoinvointi toisina päivinä on paljon helpompaa jo, turvoksissa oon kyllä edelleen :D
 
Mulla 7+1 tänään, väsymys on kyllä ihan kauheeta päivällä, pakko nukkua päikkärit päivittäin. Pahoinvointia ei paljoa ole, välillä käy ajatus mielessä onkohan mulla vähän etova olo.
En ole käynyt varhaisultrassa niin on vieläkin aika uskomaton olo oonko edes oikeesti raskaana..pitkä aika odotella nt-ultraan🙃
 
Mulla käynnistyy kohta 8+ viikko. Olin parin yön työmatkalla, mikä jännitti, koska en ole työpaikalla tietystikään kertonut vielä raskaudesta ja pahoinvointi ja väsymys on kuitenkin aikamoista. Jaettiin vielä huonekin työkaverin kanssa ja kuvittelin jo mielessäni miten aamuisin juoksen hotellin vessaan oksentamaan. Onneksi tajusin ottaa pähkinöitä matkalle ja aloin mussuttamaan niitä hyvissä ajoin aamuyöstä ja vielä aamulla ennen ylös nousemista. Estivät hyvin aamuoksennuksen. Matka meni kaikkiaan hyvin ja epäilyksiä herätti varmastikin vain kaikki ilmaisen viinan tilanteet, joista kieltäydyin.

Nyt tosin kotona piti heti aamusta rynnätä pöntölle oksentamaan, varmaan tuo matkan väsymys kertautui nyt olotilassa.

Ensi viikolla ensimmäinen neuvolakäynti ja siinä tehdään mun keskenmenotaustan takia vielä sisäultrakin.
 
Näyttäisi olevan nyt 5 tammikuista tiedossa tältä foorumilta, jos ei muita ilmoittaudu. Mietin tässä, kun oma nt-ultra on ensi viikolla niin olisi kiva perustaa joku ryhmä jos kaikki on hyvin. Mut nyt kun on näin pieni porukka, niin olisiko kiinnostuneita mieluummin suljetusta facebook-ryhmästä vai Whatsapp?
 
  • Tykkää
Reactions: cordola89
Näyttäisi olevan nyt 5 tammikuista tiedossa tältä foorumilta, jos ei muita ilmoittaudu. Mietin tässä, kun oma nt-ultra on ensi viikolla niin olisi kiva perustaa joku ryhmä jos kaikki on hyvin. Mut nyt kun on näin pieni porukka, niin olisiko kiinnostuneita mieluummin suljetusta facebook-ryhmästä vai Whatsapp?
Mulle käy molemmat, uskallan toki liittyä vasta oman nt-ultran jälkeen joka on varmaan heinäkuun puolenvälin jälkeen. Vähän toivon että muutama muu ilmottautuisi vielä mukaan nyt kun nt-ultrat lähenee🤗
 
  • Tykkää
Reactions: Oneiron ja Andune
Näyttäisi olevan nyt 5 tammikuista tiedossa tältä foorumilta, jos ei muita ilmoittaudu. Mietin tässä, kun oma nt-ultra on ensi viikolla niin olisi kiva perustaa joku ryhmä jos kaikki on hyvin. Mut nyt kun on näin pieni porukka, niin olisiko kiinnostuneita mieluummin suljetusta facebook-ryhmästä vai Whatsapp?
Mulle käy kumpi vaan 😊 itse voin kanssa siinä nt-ultran jälkeen liittyä jos kaikki on ok. Ultra on 3.7., huh, ei enää pitkä aika...
 
  • Tykkää
Reactions: cordola89
Mulla nt 10.7. Ite ehkä tykkään enemmän facebookista, kun siellä saa jäsenneltyä eri teemoja ja jotenkin, ei oo vaan yhtä pötkylää koko keskustelu. tai sit osaan vaan käyttää sitä paremmin :D mut kuin vaan, ymmärrän kyl senkin, jos on vaan pieni porukka, et vähän hassua sit ehkä vääntää ryhmää sinne kasaan...
 
  • Tykkää
Reactions: cordola89
Mulla nt 10.7. Ite ehkä tykkään enemmän facebookista, kun siellä saa jäsenneltyä eri teemoja ja jotenkin, ei oo vaan yhtä pötkylää koko keskustelu. tai sit osaan vaan käyttää sitä paremmin mut kuin vaan, ymmärrän kyl senkin, jos on vaan pieni porukka, et vähän hassua sit ehkä vääntää ryhmää sinne kasaan...
Se kyllä totta että face ryhmässä saa eri teemat tehtyä, esikoisen ryhmässä ainakin kiva palata niin esittelyketjuun kuin synnytystarinoihinkin☺
 

Yhteistyössä