Aiotko lihoa jouluna?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras.m
  • Ensimmäinen viesti
"laihduttaja"
Ou jees! Olen kohta 4 kk laihduttanut ja tavoite on 700 g:n päässä. Jouluna ei laihduteta eikä lasketa kaloreita. Katsotaan sitten uunna vuonna saldo. Veikkaan 3kg. :)
 
"vieras"
lihota, mutta aion silti jouluherkkuja syödä.syödä voi mitä vaan, määrä ratkaisee.
painoa olen nyt pudottanut 13 kg, ja tavoite saavutettu - siinä lukemissa se saa pysyäkin, oli joulu tai ei :)
 
"muamo"
Mulla on kans tiedossa raju painon pudotus kun vauva syntyy ennen vuoden vaihdetta.. rv 37+2 menossa. Todellakin nautiskelen joulun ajan ja herkuttelen. Sitten tammikuusta alkaen herkkulakkoon ja ruokavalio tarkkailuun. Mies aloittaa silloin vastavuoroisesti tupakkalakon. Jos häviän, ostan miehelle 500 euron konjakki pullon ja jos mies häviää niin saan saman arvoisen käsilaukun. :D Ei tee mieli hävitä :D en tykkää konjakista...
 
lucifer
Olisitteko valmiita lihottamaan syöttöporsaita lasten kavereita tai naapureiden lapsia jotka olisi koulu ikäisiä ja montako kiloa normaali painon yli tulisi massa ja kiloja?
meillä on niin iso porukka joulua täällä viettämässä ystäviä perheineen että ei jokaisen painoa jouda kyttäämään, mutta kivasti joka vuosi kuuluu kitinää että housut kiristää:xmas:
 

Yhteistyössä