Mies + Lastenhoitohuone?

Tuli tuossa mieleen kun asioitiin taas isossa ostoskeskuksessa, etta onhan miesten sallittua kayda lastenhoitohuoneessa lapsen kanssa? Itsella viikkoja kohta 39, ja esikoinen paalle vuoden ikanen vilkas mohkale, niin mielummin laitan miehen vaihtamaan vaippaa, MUTTA... Taas siela sai niin narkastyneita katseita naisilta (imettavia) ja mulkaisuja ja tuhahduksia, etta mietityttaa etta onkohan se kuitenkaan sallittua?
Ja asiaan saattaa vaikuttaa myos miehen ihonvari(tummahko)?

..ja ei, hanta ei kiinnosta tuijotella muiden maitorauhasia mita lapset imevat, ihan on kotona jo tottunut asiaan ;) Ihan asiallisesti kay vaipan vaihtamassa/syottaa lapsen, kun miestenvessassa se on aavistuksen ahdasta..
 
antaa tuhahdella
No, jos mies on vaikka kahdestaan lapsen kanssa kaupoilla, niin eihän hänellä ole vaihtoehtoja kuin mennä sinne lastenhoitohuoneeseen lapsensa kanssa. Antaa muiden mammojen tuhahdella. Ei siinä ovessa ole kieltomerkkiäkään miehille.
Jännä jos jotkut olettavat etteikö sinne lastenhoitohuoneeseen muka miehiä voisi tulla. Julkinen tila kuitenkin. Imettäkööt kotona, jos ovat niin herkkiä asian suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
No nain makin ajattelin.. mies oli yksinaan kerran ratkaissut ongelman vaihtamalla vaipan jossain syvennyksessa ja lammittamalla maidot hesburgerissa.. ;) Mutta aika vaikealta tuntuu miehen elama sitten, heh..
 
Oon mä nähny miehiä lastenhoitohuoneessa, saa mun puolesta ihan vapaasti käydä :) ei se ole pelkästään äideille ja lapsille tarkotettu, enkä huomannut että kukaan mies ois mun rintoja tai rintaa tuijotellut, kun imettämässä olin aikanaan.
 
"vieras"
Oon mä nähny miehiä lastenhoitohuoneessa, saa mun puolesta ihan vapaasti käydä :) ei se ole pelkästään äideille ja lapsille tarkotettu, enkä huomannut että kukaan mies ois mun rintoja tai rintaa tuijotellut, kun imettämässä olin aikanaan.
Mä olin kans kerran imettämässä kun joku isä tuli sinne taaperonsa kanssa, hämmentyi kovasti ja pyyteli anteeksi, mun piti lohdutella että ei tässä mitään hätää ja käännyin tuoleineni seinään päin. Kyllä se on ihan vapaa tila miestenkin tulla lapsiaan hoitamaan =) (en tosin itse ollut tullut ajatelleeksi että sinne voisi joku mies paukahtaa, mutta asia oli ihan ok, tuskin se mun tissejä ehti edes näkemään ja kai se on jotenkin neutraali tila samoin kuin esim synnäri, ettei siellä mitään seksiä ajatella)
 
"vieras"
Meillä on mies aina vienyt tenavan lastenhoitohuoneeseen ensin vaipanvaihtoon ja isompana vessaan, koska ei halunnut viedä tyttöä miesten vessan puolelle, ovat sen verran epäsiistejä vessoja yleensä.

Mutta todellakin häntä on satunnaisesti mulkoiltu, kun jonkun emännän mielestä kävi liian ison lapsen kanssa lastenhoitohuoneen puolella... ja varasi tilan näin turhaan "oikelata" asiakkaalta eli mulkoilijalta :D

Nämä lastenhoitohuoneet ovat olleet sellaisia joissa pn yksi pytty ja yksi hoitopöytä, huoneen oven on saanut lukkoon kuten tavallisen invavessankin.
 
Ei mua ainaskaa haittaa miehet lastenhoitohuoneessa, kuhan ne on niitten mukuloittensa kanssa siellä. Kerran vähä kyllä kiehahti kun olin itäkeskuksessa ja imetin lasta siellä huoneessa, niin eikö sieltä vessasta könyä känninen mustalaismies, suurin piirtein housut kintuissa :D Ei siinä muuten mitään, mutta jätti vessan ihan järkkyyn kuntoon ja ei meinannut päästä ulos tilasta tilansa takia...
 

Yhteistyössä