Tänään kaupassa nähtyä

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Tai sitten mä vaan olen niin naurettavan näköinen : / Enivei... olisin voinut kuvitella, että ihmiset olisivat juuri nyt kamalan stressaantuneita ja kiireisiä, mutta ei. Yhden tai kaksi poikkeustapausta vielä jotenkin sulattaisi, mutta kun ihmisille hymyili, niin ne hymyili takaisin. Omituista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27667489:
Tai sitten mä vaan olen niin naurettavan näköinen : / Enivei... olisin voinut kuvitella, että ihmiset olisivat juuri nyt kamalan stressaantuneita ja kiireisiä, mutta ei. Yhden tai kaksi poikkeustapausta vielä jotenkin sulattaisi, mutta kun ihmisille hymyili, niin ne hymyili takaisin. Omituista.
Nayttivat hampaitaan ja murisivat?
 
Keittiönoita
[QUOTE="tii-";27667526]Tarkastitko oliko hampaiden välissä jotain? Vai oliko joulupallo tarttunut hihaan?[/QUOTE]
Tarkastin, eikä ollut mitään tuollaista. Ehkä ilmassa oli jotain hermomyrkkyä, joka vaikutti ihmisten kasvolihaksiin ylöspäin nykivästi?
 
"tii-"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27667531:
Tarkastin, eikä ollut mitään tuollaista. Ehkä ilmassa oli jotain hermomyrkkyä, joka vaikutti ihmisten kasvolihaksiin ylöspäin nykivästi?
Varmaan. Sinäkin siellä hymyilit viattomille ihmisille :|
 
"tiuku"
Et oo ilmeisesti käyny "mun" kaupassani..
Tuola on parikin kehitysvammaista töissä, lähinnä hyllyttävät tavaraa. Aamusella kävin, ja tapahtui tämmöi episodi ; Se työntekijä tietenkin aivan vahingossa töytäisi jollain leipäkärrillään erittäin kiukkusta akkaa. Se nainen alko raivoomaan niin että kauppa raikas, sille poikaparalle ; " ET SÄ VOI TOLLA TAVALLA TÖRMÄILLÄ IHMISIIN, OOTKO SÄ SAATANA TYHMÄ JNEJNEJNE" , työntekijä tietysti pahoitteli ja tää ämmä vaan jatko sättimistään..
En keksinyt siihen hätään mitään sanottavaa, katsoin vaan sitä eukkoa hyvin paheksuen :/

Itseenikin kiristää tupaten täynnä olevissa kaupoissa ( kärsin paniikkihäiriöstä ), mutta joku roti sentään.
 

Yhteistyössä