Hakutulokset

  1. S

    huhtikuussa 06 syntyneiden taaperoiden äidit

    Mun tyttöni syntyi 2.4. 06 :heart:
  2. S

    Alkkarien vaihot ja alapesu?

    meillä tyttö 10-v pikkarit tulisi vaihtaa joka aamu mutta kun yksin kouluun lähdetään niin niillä samoilla mennään vaikka vieressä olis puhtaat.... nyt vähän paremmin jo vaihtuu kun olen pari vuotta asiaa paasannu. ollaan uusperhe ja tyttö muutti silloin meille kokonaan. Suihkussa käydään 2-3...
  3. S

    Saldorajoista vielä...

    meillä neiti 10-v oli tilannu jonkun jamba palvelun, tai siis 2 palvelua että sais kuvia tilattua "ilmaiseksi". mutta ei neidin puhelimella onnistu kuvien tilaus kun siinä on joku esto, maksu firmalle kyllä kelpasi. kolmena peräkkäisenä kuuna meni 30 katto täyteen mutta nyt kun palvelu...
  4. S

    Hintataso Teneriffalla?

    Haluaisin tietää saman... parinviikon kuluttua menossa.....
  5. S

    nukkuminen

    mä oon se uus... neiti haluaisi sisaruksen ja onkin sanottu jos joskus sellainen onni tulee niin sit se on oman huoneen paikka mut vastaus on se että hän menee sit vauvan kans ja hoitaa sitä siellä.....
  6. S

    nukkuminen

    meillä ei pelätä pimeää... mutta ei vaan haluta nukkua yksin. meillä yhteinen lapsi suunnitelmis eli ennen pitäis nukkuu omas huonees
  7. S

    nukkuminen

    Meillä neiti 10-v ei tohdi nukkua omassa huoneessa joka on eri kerroksessa ku meidän mh... alkaa kärsivällisyys olla välillä hukassa ku ei hyvää syytä miks ei tohdita nukkua muuta ku kaverin kans siellä. palkkiokaan ei auta eli sais sen kännykän ku nukkuis omas huonees.. mikä neuvoksi???? meidän...
  8. S

    GRILLAUS

    Laita foliorasiassa olevaa kermaperuna- tai valkosipulikermaperuna-einesruokaa lämpiämään ritilälle. maukasta ja helppoa perunaa. Paprikaa isoina paloina, kokonaisia tomaatteja.
  9. S

    Kuinka usein siivoatte "kunnolla"?

    Teerenpilkku, Mitä maksat siivoojasta 2xkk? Ja kuinka kauan tekee teillä töitä päivässä?
  10. S

    KÄYNNISTYS RV 38

    Mulla 2 synnytystä on käynnistetty. toinen rv 38+4, käynnistyi 34h:n päästä ekan tabletin laittamisesta(laitettiin yht.7) ja toinen rv37+2, käynnistyi 3 vrk:n kuluttua(tabletteja yht.9), vietiin saliin kun 3cm auki ja puhkaistiin kalvot, laitettiin tippaan. Siinä meni vielä 3h ennenku alkoivat...
  11. S

    1v5kk jatkettavaan?

    Meidän tyttö nukkunut 1v lähtien tavallisessa sängyssä ja hyvin pysynyt siinä.
  12. S

    Ei onnistumusesta imetyksestä...

    Imetyksen alussa oli pakko lypsää n.4 päivän ajan ja syöttää pullosta, vauvan ollessa ehkä viikon vanha. Heräsin 3 tunnin välein yölläkin ja kyllä väsytti niin paljon etten olis kauaa jaksanut tota hommaa, onhan siinä isompi työ, kun ensin lypsää, sit syöttää vauvan ja pesee ja keittää...
  13. S

    Eka synnytys ilman puudutteita?

    Olen synnyttänyt ilman puudutuksia, tilanteen pakosta. Synnytys käynnistettiin, enkä ehtinyt saada epiduraalia, vaikka kahdesssa aikaisemmassa synnytyksessä olen ne saanut. Synnyttäessä tuntu, ettei kipua kestä, mutta oli pakko kestää, koska lääkäriä ei just silloin ollut saatavillla puudutusta...
  14. S

    Raskausdiabetes ja laskettuaika?

    Jos on insuliinihoito, yleensä synnytys käynnistetään ennen laskettua aikaa. Ainakin itselläni, kaksi kertaa käynnistetty 2 vkoa ennen la:aa.
  15. S

    käynnistetyt synnytykset

    Toinen ja kolmas synnytys käynnistetty. Toisen käynnistäminen kesti 2 päivää rv38+4 ja kesti 6h. Meni ihan kivasti, sain epiduraalin heti, kun siltä alkoi tuntumaan. Kolmatta käynnistettiin 3 päivää rv37+2. Ensin lääkkeillä, sitten puhkaistiin kalvot ja tippaan. Supistukset alkoivat lopulta...
  16. S

    Onko kellään vinkkejä?

    Käyttekö päivisin kerhoissa tai avoimessa päiväkodissa, näkeekö lapsesi muita lapsia? Omani on samanlainen jos ollaan koko päivä kotona, joten oon ratkaissut asian, että joka päivä lähdetään pois kotoa ainakin puoleksi päiväksi, vaikka olis kuinka paljon tekemistä kotona jne..
  17. S

    Kättärillä kesäkuussa 2004?

    Onko ketään joka synnyttänyt kättärillä 31.5-4.6.2004?
  18. S

    2004 syntyneitä ja mistä päin?

    Tyttö 2.6.04 Vantaa
  19. S

    keskeytynyt km

    \ Mulla oli tismalleen samanlainen tilanne kun sulla kesällä -03 kun ultrassa löytyi alkio ilman sykettä viikolla 9. Vastasi viikkoa 7+5. Olin tosi katkera ja surullinen, työkaverin kanssa oltiin juteltu paljon, koska odotti vauvaa muutaman viikon edellä mua. Selvisin surustani vasta, kun...
  20. S

    ehkäisystä yleensä

    [Pillereistä (Mercilon) tuli yllättäen 10 kilo lisää painoa ihan huomaamatta ja mielialat vaihteli.] Vaihdoin itse vuosi sitten pillerimerkkiä. Ja vuodessa tuli tuo hieman päälle 10 kiloa lisää. Lääkärille valittaessani, hän vain sanoi ettei painon nousu voi johtua pillereistä. Itse olen...

Yhteistyössä